Hüppa postitusse

M30B35 mootori paigaldus e30-le


Soovitatud postitused

vanatüübi b34 mootoreid oli kahte varjanti,katalüüsaatoriga ning ilma.

katalüüsaatoriga varjandil oli madalam surveaste miski 8.8 ja kw andis se isend 136 mu mälu järgi(ei pea silmas siin m30b32 motat).

seega selline mota on ülelaadimiseks hea algmaterjal?

katalüüsaatorita varjant ,ehk siis 160 kw,kolvid kõrgendusega ja seega kõrgema surveastmega.

Parim kooslus vabalt hingava mota ehituiseks oleks b34 160kw mota alumine pool,ning b35 kaas koos kollede ja juhtimisega,kuna b35 kaane klapid on suuremad,ning pihustid tootlikumad.

b35 kaant ristata b34 sisselaske ja juhtimisega pole mõtet kuna kolle kanalid on teise kujuga ning se kompott ei hakka õieti tööle.

b35 mota surveaste jäi sinna kahevahele,paraku neid täpseid numberid ei mäleta.

täiendage,või parandage mind kui milleski eksisin

Ma saan komplektse ja korras m30b34 mis 160kw, ning lisaks tuleb ka m30b35, kust saaks vajalikud jupid. Aga omaniku jutu järgi on kolded juba ümber tehtud, ning kaan "näpitud". Samas midagi kindlat ei tea, aga homme selgub mis täpselt saab, ning kuhu maani see ümber ehitus on tehtud.Loodan parimat igatahes.

Kui ma õigesti mäletan siis b35 kaanel on ainult sisselaske klapid suuremad ja seda ka 1mm.

Kui b35 kaan panna siis peab jah sisselaske kolde ka panema, mul millegipärast meeles, et mitte ainult kanalid ei ole teised vaid kolle ei istu üldse külgegi sinna. Sama vist väljalaskega.. et tasuks enne väljalaske kolde tegemist ära otsustada kumba kaant kasutada, hiljem kui ümber otsustad pead kollet ka ringi timmima.

Pihustid peaks niikuinii suuremad hankima, bemmide pihustid juba vabalthingavana suht viimasel piiril.

  • 4 nädalat hiljem...
  • 3 nädalat hiljem...

Tekkis selline küsimus veel siia 3,5 teemasse, et kas keegi on kunagi üritanud arkis asja legaalselt ka ajada? Mis probleemid takistavad olnud? Kubatuuri ülemäärane tõus? Mootori kaalu liigne tõus? Omavalmistatud mootorikäpad?

Võimsuse kasv 2,5lt 3,5le peaks olema piirides veel.

Kuidas selle kardaaniga nüüd siis täpselt on? Lugesin seda esimest teemat paar korda, kuid ikka ebaselge? Ühtegi tehase oma sinna alla panna ei saa?

Ise küsin, ise vastan. Nimelt minu masinal on nii, et kardaani otsa flans sobis vana(2.3l kast) kasti oma. Kardaan ka piisava pikkusega. Külge pannes jääb lüheaks minemise maad nii 2cm.

Seega midagi ümber tegema ei peagi osade juhtudel :wink:

155kw mota,aju juures on 2 releed,kollane ja valge,kumb on bensupumba relee?

ning kas 4.xx ülekandega differ on ilmselge overkill?

Valge on tühikäigu mootori oma, seega eeldan, et see oranz.

Meil ka 4.27, olenevalt auto eesmärgist peaks olema hea küll. Igapäeva masinaks aga selge liig jah :D

  • 2 kuud hiljem...
vastupidine siis millele???

4l mootor on V8, ehk 8 silindrit. Ideepoolest on seega 4l pihusti väiksema täiteastme/läbilaskega, kui 3.5l oma. Seega ka jõudu vähem kui originaalis.

Kahjuks ei tea aga millised sinna head oleks,silma jäänud, et Toyota supra pihustid pannakse(MKIII omad-turbo versiooni pihusti siis 430cc). Originaal m30 pihusti ~ 204cc

http://miataturbo.wikidot.com/fuel-injectors

ja kui nö vahetada ära pihustid suurtemate vastu,siis peaks ajuga ka midaq ette v6tma jh*?

Võib, aga ei pea. Põhimõtteliselt on nii: Latis on 3bar surve, pihustile antakse tetud hetkedel impuls(Käsklus aju poolt), et nüüd vaja pihustada, ning pihustatav hulk sõltub pihusti lahetioleku ajast(See sõltub ajust), pihusti CC-st, ning kütuselati survest. Kui sa nüüd paned suurema cc-ga pihusti ja jätad latis oleva surve samaks, siis aju annab ju ikka sama pika aja pihustamiseks, kuid kuna pihusti laseb nõ. rohkem läbi selle aja jooksu ja sama survega, siis lähebki silindrisserohkem kütust.

Nüüd tekib aga uus probleem, nimelt kütuses ja õhu segus on liialt palju bensiini, ning põlemine on vale(Ei käi päris nii hästi kui peab ja hakkab kolmbe "Põletama"). Nüüd vaja peale keerata ka õhu kogust, et vahekord taas õige oleks. Kuidas ja kui palju õhulugejat näppida on aga mulle täpselt teadmatta.

**parandage mind kui kuskil eksisin

Kui asja tööle saad normaalselt, võiksid kirjutada mida ja kuidas täpselt tegid ja kas oli reaalne kasu ka.

  • 1 kuu hiljem...
  • 4 kuud hiljem...

m30b35 ei saa arvele,ainuke võimalus on kas 3.0 v8 või rida 6 ning hiljem teha swap suurema vastu

Millest sa räägid ? :)

Saab küll arvele võtta. Miks peaks saama V8 legaalselt tänavale ,aga R6 3.5i mitte ? Ehk seletad ? :D

Point nagu selles ,et LAV-sse neid 330i vms tehti ,seega on see võimalik, kui on swap korralikult tehtud.

Ma ei mäleta seda protsenti ,mis võib ületada tehase andmed, aga need mootorid seda kindlasti ei tee.

(üks E30 V8 liigub legaalselt eesti teedel)

Muudetud , muutis 001WSK

see v8 on arvel 3.0na ka... samuti eesti arki absoluutselt ei huvita,mis toimub väljas pool EU riike,isegi EU riigid ei loe kõik,võta kasvõi näidiseks saksas arvel olev reno 338i.

igatahes,pane 125kwle 30% võimsuse kasvu

siis pane 2,7 liitrisele mootorile 20% otsa töömahu kasvu,mis saad?

Ja ka 3,0ga võib probleeme tekkida kui liiga põhjaliku tegelase otsa komistada, kes uurib ka mootori massi vahesid. Lubatud on 10% erinevus, m30 panekuga tuleb aga juba üle 20% muutus. Aga võimalik, et pigistatakse silm kinni.

Muudetud , muutis markush

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus