Hüppa postitusse
Postitatud
comment_43276

Nimelt probleem/küsimus, siis sellest, et kui tugeva jõuga peaks keerama LSD diffriga masina ratast, et LSD "siduri" jõud ületada.

Tegu on rulliga, millel väidetavalt lsd. Tõstsin ühe ratta õhku ja käik välja, ning jõuga keerates keerab ratast ringi(teise ratta pealt on näha, et veab veidi kaasa. Auto jõnksub). Pidur vastu ei käinud.

Või on lihtsam kaane järgi ära tunda LSD? Sildilt polnud võimalik midagi välja lugeda.

Esiletõstetud vastused

comment_43279

Tegelikult peaks kätega ringiajamine olema väga raske, Kuid kulumiste tõttu võib see juba kergem olla antud juhul. Kindluse mõttes võid õli sussevalamise august taskulambiga sisse piiluda. Niipalju näeb ikka, et mis elemendiga tegu. Kuid kui täiesti vabalt veerema ei jää ja pidurid maas, siis ilmselt on ikkagi LSD.

comment_43312

316 toimetab samamoodi nagu teised, kui tahad lõhkuda, samas lõhkumise ja kraapimise teel ei tuvasta sa midagi. Ka lahtise diffriga kraabib 2 korraga, eriti kruusal. Nagu õeldud, siis kõik need lsd diffrid on 20a vanad ja ära kulunud, pealegi tutikana ka nad tulnud kõigest 25% lukuga, siiani on mul kõik sellised olnud, mida jõuab rattast või heebliga otse diffrist (maha võetud variant) läbi keerata. Sattus nüüd ka üks säilinum variant ja seda ei jõua nii läbi keerata, peab kõvasti jõudu rakendama.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus