Hüppa postitusse
Postitatud
comment_19894

Tere kaasfoorumlased,

on aeg teha ka enda hiljuti soetatud autost teema, et saaksid ka minu mured lahendatud ning autost jääks alles väike remondipäevik. Lisaks teretulnud kõik soovitused ja ettepanekud.

Ostetud sai ta päikesepaistelisel 23-ndal aprillil Jõhvist. Tegu on 1.6 liitrise M40 mootoriga BMW-ga. Värvuseks Alpinweiss II. Nunnu ja väle :P

Varustuse poolest hiilgav pole, peegleid liigutab elekter, katuseluuk on manuaalne. Vähemalt päike saab tuppa! Aga ka varustuse osas plaanis aega mööda uuendusi teha. Lisaks vajab ta varsti keretöid värvi uuendamise osas, on ka paar roostetäpikest. Plaanis on ta esialgu korda teha ning hiljem näitab ainult aeg, mis temast saab. Küll aga usun, et minu kätte jääb ta pikemaks ajaks.

ALPINWEISS II (218)

ANTHRAZIT STOFF (0274)

270 WIDER TYRES

350 HEAT PROTECTIVE GLASS, GREEN, ALL AROUND

400 SLIDING SUNROOF, MANUAL

428 WARNING TRIANGLE

510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM

556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY

652 BMW BAVARIA C II

680 MANUAL AERIAL

801 GERMANY VERSION

Mõned pildid hetkeseisust

33k3slv.jpg

2r3jl9w.jpg

2n0j76x.jpg

Päikest soovides,

Indrek

  • Vastuseid 254
  • Vaatamisi 42,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_18183

Aitäh.

Kuna Eesti BMW Klubi foorumis uuendasin ka teemat siis jutustan ka siin,

vana mootor läheb arvatavasti Kuusakoski teed. Sel on kõik peetis, veepump, rullikud, sidurikorv, termostaat, paisupaak oli seest õline... kõik meelde ei tulegi

Ühesõnaga ma ei näe selle mootori remontimisel mõtet, seega, kes mäletab siis Viljandis oli 2 aastat tagasi müügis see auto :

s10sr9.jpg

Kuna tolle omanikul, kes on juhtumisi mu hea sõber, on soov natuke võimsama mootori järele on mul võimalus tema oma (samuti M40B16) endale soetada. Ls nüüdseks 125 000km kanti, teen talle korralise suurema hoolduse ära ja usun, et sõidan kindlasti kauem kui nüüdseks oma endise mootoriga.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_17966

Nii... natuke positiivset ja väga palju negatiivset. Alustaks positiivsega. Mootor töötab, ilusti, võiks öelda, et laitmatult, kordades parem kui mu vana :)

NEGATIIVNE

Mootori töötemperatuur kasvab jõudsalt kuni täiesti punaseni ja tahab sealt edasi ka veel minna, kui ta vaid saaks? Siinkohal palun tõesti tarkade klubi abi. Mis võib valesti olla või mis seda mul põhjustab? Tõesti väga kurb meel on kui oled nii suure töö ära teinud ja siis siuke kaka veel takkaotsa.

Vanast mootorist jäi alles veel radikas. Eelmisest keemisest oli veel paisupaak seest õline, selle pesin täna täiesti puhtaks, termostaat on uus, kõik peab toimima. Täna hommikul oli see mootor veel teise masina peal ja probleemivabalt seega peab olema mingi kala minu süsteemis :oops:

  • Autor
comment_17955

Nii, kõigepealt tänud neile, kes viitsisid midagi tarka sekka öelda :)

Teisalt pean nüüd tunnistama iseenda lollust. Jahutusvedelikku oli lihtsalt liiga vähe. BMW Vin Decoderi järgi peab seda olema 6,1 liitrit. Sai aga siis juurde valatud nii palju kui tarvis ja korralikult ära õhutatud süsteem. Kõik toimib.

Täna kui jõuan siis väljalaske süsteemi kallal on vaja natuke tööd teha, uued kinnitused ja keevitus.

Siis tuleb pesulasse minna ja siis võib ehk juba sõita temaga :D

Indrek

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_17725

Nädalake on möödunud, väga siin rõõmustada ei saa veel ikka, aga nii palju kui olen vaba aega leidnud siis olen mõned tööd ära teinud.

Loodan, et nüüd pole enne õhtut hõiskamine, aga esiteks uksed ei nagise enam ja lähevad esimese korraga kinni ka. Aitas uste tõstmine hingedest, ei tea kuidas nood nii vajunud olid. Igaksjuhuks ostan UM-s pakutava remondikomplekti ka ära.

Neerud said uue värvi. Käsitöö, jee!

Ning Viimsi Autohoolduse OÜ-s käisin sillakontrollis vahepeal. Vahetusse lähevad lähiajal raampuksid, stabika puksid, sarniirid ja tagumised õõtsapuksid.

  • Autor
comment_17634

Aitäh. Mulle on soovitatud jah ikka näiteks stanged ka kerevärvi värvida, ainuke jama on see, et seda värvi on raske leida kuskilt... või aru saada, et mis värv ta nüüd ikkagi on. Nii mõnestki kohast paistab erinevusi välja. Aga ennem kannatan need erinevused välja, kui selle rooste ja pahtlikäki, mis seal varem oli :roll: Ja need kruvid tuleb jah mustadega asendada.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_16739

Pole siia tükk aega nüüd midagi suutnud kirjutada... Üks 1000km pärast tuleb teha rihma, rullikute ja veepumbavahetus.

Seni olen ainult kütust kallanud. Täna oli vähe tegusam päev, kus tagumised veljed said balanseeritud ja käigukastiõli sai vahetatud. Sisse läks Mobil SHC 75W-90 täissünt.

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_16374

Vahepeal küsisin lisavarustuse nimekirja järgi. See on siis järgnev

ALPINWEISS 2 (218)

ANTHRAZIT STOFF (0274)

1989-12-20

270 WIDER TYRES

350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM

400 SLIDING SUNROOF MANUAL

428 WARNING TRIANGLE

510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM

556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY

652 BMW BAVARIA C II

680 MANUAL AERIAL ?

801 GERMANY VERSION ?

Need mille taga küsimärk, nende kohta ehk kellelgi mingit informatsiooni?

Varsti veel juttu...

Indrek

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.