Hüppa postitusse

BMW 320 Projekt "335" (M30B34-160KW+ ) '89 - Cb4_323

Postitatud
comment_41239

Pikalt juba oli isu isikliku E30-e vastu(Vana 323_3.5l oli sõbraga pooleks). Sai siin uuritud ja vaadatud pikalt ja ega midagi hea hinnaga liikuma ei kipu, ning sai nüüd ostetud üks üsna puhtaks tehtud sedaan. Taaskord päästsin auto nõ. surmast ja teen kõik endast oleneva, et masinast saak üks korralik elukas. Rooste on vaid mõnes kohas, ning üldiselt kere väga heas seisus. Juhi jalgealune on kõige kahtlasem koht ja taga ratta koobas vajab uurimist. Mujal vaid kohati pindmist roostet. Läbiv rooste puudub täiesti.

Nagu pealkirjas näha, siis autoks on 89a. 320 FL sedaan, on siin juba kahel kasutajal projektikas olnud(siiani pole midagi vist õnnestunud). Hetkeseisuga põhivärvis must/hall. Välised detailid oli kõik kaasas, kuid sisu on pm. olematu.

Masin saab minu vana auto pealt 3.4l mootori ja manuaal kasti, ning ilmselt ka tolle tagasilla(ketaspidurid).

Masina eesmärk on "pühapäeva auto", millega aeg-ajalt tahan ka raplas ja mujal rada käia nautimas. Auto saab olema kerge. St, et sisu jääbki ilmselt üsna tühi. Originaal keret siiski ei lõigu. Kere võimalikult jäigaks ja sisse tuleb ilmselt ainult kaks istet, ning muu vajalik. Väliselt aga jätan kõik peale velgede ja väljalaske, originaalik.(Ei välista mõnda bmw m tech lisa). Kindlasti tuleb masinale uus värv(100% kindel pole, aga sinine on kuidagi hingelähedane...midagi sillist värvuselt: http://ll.speedhunte...hots/bmwe30.jpg ).

Tehnilise poolepealt on plaanis(kes teab millal kõik valmis), mootorile programmeritav aju, uued suured pihustid+reguleeritav kütuserõhu seade, väljalase kuni lõpuni torud, vabam sisselase, ning ehk ka kangem nukvõll ja kindlasti veel midagi.

Kindlasti mõlemale sillale strutid, jäigem ning madalam vedrustus ja ehk ka suuremad pidurid. Kaalun ka E36 compakti taga silda.

Loomulikult ka LSD peab muretsema!

Peatselt peaks töökojas/garaaziz üks kohta vabanema ja saab auto sisse ajada.

Panen ka kerest paar pilti, et oleks aimu.

DSC_4212.JPG

DSC_4209.JPG

DSC_4207.JPG

DSC_4206.JPG

Originaalis oli selline: http://imageshack.us/f/408/20120117160951.jpg/

Ühesõnaga võtsin omale suured eesmärgid ja loodetavasti suudan kõik ka täide viia...paari aastaga. Kiirustama ei hakka, ning eks kõik tuleb järgemööda.

Muudetud , muutis Cb4_323

  • Vastuseid 93
  • Vaatamisi 6,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • christian
    christian

    Pidasin silmas seda, et alustati väga vingelt projekti, mis leidis kajastust ka turboclubis jne. Ning ühel hetkel on lihtsalt kõik, sealjuures pole reaalselt väga palju juhtunud. Kas nüüd tegin en

Esiletõstetud vastused

comment_41556

Suure- ja väiksetakistuseliste pihustite juhtimine käib erinevalt, selles on vahe. Suuretakistuslikele antakse lihtsalt pinge et avada ja võetakse ära et sulgeda. Väiksetakistuslikel antakse täispinge ainult algusel korraks mis tõmbab suure vooluga pihusti kiiresti lahti. Seejärel jäädakse oluliselt väiksema pingega pihustit lahti hoidma. Suletakse jällegi pinge täieliku kaotamisega.

  • Autor
comment_41557

Selge. Hea teada. Aga Vems peaks sellega ju kenast hakkama saama?

Ega ma ei arvagi, et laon asja kokku ja kõik kena ning 500hp-d käes.

Mootorit ehitades tahangi õppida seda turbo ja juhtimise elu täpelt tundma. ;) Lugemine on üks asi, kuid ise asi läbi tehes saab asjast ikka ilusa pildi ette!

  • Autor
comment_41578

Ahvile tuleb pöialt hoida ;)

Tähed su omal ka MDO :P

Hoia jah. Ahvi foorumis ei julge enam midagi mainida...muidu jälle pahasti :D

keegi e30 kesta kiidab on kohe eix nagu paha hais kohal ja hakkab seletama kus kõik ussitab :D aga e30 kontekstis on hea kere juba siis kui on üle keskmise ju,uue auto saab endiselt poest :P

Eks ta veits nii ole, aga pole hullu. Kriitika ka vajalik. :D

comment_41584

keegi e30 kesta kiidab on kohe eix nagu paha hais kohal ja hakkab seletama kus kõik ussitab :D aga e30 kontekstis on hea kere juba siis kui on üle keskmise ju,uue auto saab endiselt poest :P

Ei ole päris nii, seda konkreetset kere olen ise näinud ja lisaks veel suurel hulgal e30 autosi/keresi. Rooste puudub täiesti laused siin viimastes autoteemades lihtsalt sunnivad seda igas teemas ütlema ja ilmselt peab kunagi ka enamus ninapidi juurde viima, kes arvab et mina jama ajan :)

  • Autor
comment_41882

Vahepeal on veits tehtud:

Panen paar pilti koos mõne sõnaga:

Kõrvalistuja jalge all on üks pisike auk, mille saab kenasti kinni. Plekk on veel hea ja tugev. Nõ. raamid on väga head.

DSC_4395.JPG

Esiots on puhas:

DSC_4400.JPG

DSC_4401.JPG

Väga halb koht(vasaku tagumise tiiva juures)

DSC_4406.JPG

Näide "tublist" keretööde tegijast!

DSC_4421.JPG

Juhi jalgealune, enamus kohas on kõik ilus ja rooste vaid pinnapealne, kuid gaasi mehhanismi juures on siiski auk:

DSC_4408.JPG

Paraku oli mu ainsaks abivahendiks täna rellakas koos traatharjaga. Järgmine näd. vahetus peaks saama juba liivapritsiga kallale minna ja siis saab kõik "ilusaks". kardan, et vasak karp vaja uus panna. Aga lasen liivaga üle ja siis otsustan. parem karp on ainult otsast 1-2cm pehme. Mootoriruum ja pagasiruum on endiselt väga head.

Parandasin ka paar linki ära ja muud nipet-näpet.

Teha on oi oi kui palju(tegelt tahaks suve lõpuks ju sõitma saada) :D

Kui keegi tahab mulle pakkuda mõnda vigast linki(polt sisse pooleks keeratud), siis andke teada.

comment_41887

Oled sa kinndel et mootori ruumi poolt sealt kus kaitsmekarbist tulevad juhtmed siise lähevad on sul korras,et vesi sealt salongi pole tulnud.Paistab küll seestpoolt vaadates et vesi on üllevalt poolt tulnud kuna seal ka pindmine rooste.Muidu on sealt tavaliselt matt kuiv kuna puhur puhub sealt ikka peale ja kallak on ka suur et seisvat vett seal pole.Tõenäolisem on veel muidugi koopa poolt sealt logari allt pehme ja imitseb sealt läbi .Ise vaatasin enda autol ka et ok aga loogari all oli ikka väga pehme see plekk ja puhastamisel tuli sina ikka tubli auk.

  • Autor
comment_41889

Uurin kindlasti veel. Täna sai aeg otsa. Kapotialune tundub kellegi poolt ülekäidud olevat. Kaitsme karbi alla piilusin korra.

Salongi on vesi tulnud kõige ülemisest punni august. Seal polnud midagi lihtsalt ees. Punni august ülalpool(mõni cm) on puhas.

aga tänud vihjete eest. kindlasti vaatan üle! ;)

Suur pilt:

DSC_4408.JPG

E: Huvitav, kas selline liivaprits õigustab oma nime? Omab keegi kogemust? Mul nii vähe vaja teha. Ei viitsi autot selleks teise kohta tarida.

http://www.autoladu.ee/main/product/cid/38/id/1184

Muudetud , muutis Cb4_323

comment_41899

Võta ikka logarid küljest ja pese kõik survepesuriga puhtaks, kaitsmekarbi alla vaata koopast, seal on kindlasti probleemne roostetriip, isegi prillikatel on seal mastiksis juba pragu ja roostevine. Pesemata autodega pole mul ka kunagi roosteprobleeme olnud :D

Jälle see imekspandav ümber nurga n*ss, lihtsam on ju logarid küljest võtta kui tiibade eemaldus käsil, enivei tagasi pannes pead seda tegema :D :D

  • Autor
comment_41960

Tänane saak...

Uus plokk(samuti b34) ja vänt. Kuigi ilmsellt läheb vana vänt taastamisele. Nädala sees läheb "kell" peale ja selgub mis saab.

Spidoplokk

Termostaadi kopsik ja andurid

Kindalaegas

ja hunnik sisu tükke...

DSC_4466.JPG

DSC_4463.JPG

Kui keegi nüüd mõtleb, et mis heina sees ma autot ehitan, siis garaazis on paraku mu oma mootori olulisi detailid laiali ja üks teine masin ka ees hetkel. Peab mootori kokku saama, siis saaks auto garaazi lükata. Kuigi suvel pole vahet.

Muudetud , muutis Cb4_323

  • Autor
comment_42024

Tegin täna starteri korda. Uued puksid, seest puhastus ja määrimine. Ka ühendused sai uueks tehtud. Väline ilu saabub hiljem.

Kontakt pinnad olid uskumatult roosts. Lihvisin pinnad ära ja katsin vastava tootega, mis ei lase edasisel korrosioonil tekkida ja soodustab ühendust. Kõikvõimalikud mutrid, seibid, poldid lähevad roostevabad.

DSC_4497.JPG

Ka uue spido ploki "tegin". Mul oli kaks toorikut. Ühel ilus terve ja FL sisu, teisel korralik korpus. Pesin kõik jupid puhtaks (sh. ka trükkplaadi piiritusega). Sai täitsa korralik ja ilus. Kahjuks on klaasil paar kriimu. Aga see ei jää ilmselt näha kui asi sees.

DSC_4488.JPG

DSC_4495.JPG

Väike pedant nagu ma olen....

Paremal uus kruvi, vasakul vana...kõik vahetasin ära:

DSC_4483.JPG

Üks kõrv oli praoga ja sai veits liimi.

DSC_4472.JPG

Muudetud , muutis Cb4_323

  • Autor
comment_42128

Kiskusin mõlemad mootorid pulkadeks. Täna käis vänt ja plokk mõõtmises. Kasutusele jääb vana vänt ja uus plokk.

asjad on üllatavalt heas seisukorras. Sisse lähevad kõik tehase mõõdus saaled ja rõngad :D

Paar pilti ka

DSC_4539.JPG

DSC_4537.JPG

Järgmine näd. vahetus tahaks ehk asjad juba kokku laduda.

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.