Hüppa postitusse

BMW 320 Projekt "335" (M30B34-160KW+ ) '89 - Cb4_323

Postitatud
comment_41239

Pikalt juba oli isu isikliku E30-e vastu(Vana 323_3.5l oli sõbraga pooleks). Sai siin uuritud ja vaadatud pikalt ja ega midagi hea hinnaga liikuma ei kipu, ning sai nüüd ostetud üks üsna puhtaks tehtud sedaan. Taaskord päästsin auto nõ. surmast ja teen kõik endast oleneva, et masinast saak üks korralik elukas. Rooste on vaid mõnes kohas, ning üldiselt kere väga heas seisus. Juhi jalgealune on kõige kahtlasem koht ja taga ratta koobas vajab uurimist. Mujal vaid kohati pindmist roostet. Läbiv rooste puudub täiesti.

Nagu pealkirjas näha, siis autoks on 89a. 320 FL sedaan, on siin juba kahel kasutajal projektikas olnud(siiani pole midagi vist õnnestunud). Hetkeseisuga põhivärvis must/hall. Välised detailid oli kõik kaasas, kuid sisu on pm. olematu.

Masin saab minu vana auto pealt 3.4l mootori ja manuaal kasti, ning ilmselt ka tolle tagasilla(ketaspidurid).

Masina eesmärk on "pühapäeva auto", millega aeg-ajalt tahan ka raplas ja mujal rada käia nautimas. Auto saab olema kerge. St, et sisu jääbki ilmselt üsna tühi. Originaal keret siiski ei lõigu. Kere võimalikult jäigaks ja sisse tuleb ilmselt ainult kaks istet, ning muu vajalik. Väliselt aga jätan kõik peale velgede ja väljalaske, originaalik.(Ei välista mõnda bmw m tech lisa). Kindlasti tuleb masinale uus värv(100% kindel pole, aga sinine on kuidagi hingelähedane...midagi sillist värvuselt: http://ll.speedhunte...hots/bmwe30.jpg ).

Tehnilise poolepealt on plaanis(kes teab millal kõik valmis), mootorile programmeritav aju, uued suured pihustid+reguleeritav kütuserõhu seade, väljalase kuni lõpuni torud, vabam sisselase, ning ehk ka kangem nukvõll ja kindlasti veel midagi.

Kindlasti mõlemale sillale strutid, jäigem ning madalam vedrustus ja ehk ka suuremad pidurid. Kaalun ka E36 compakti taga silda.

Loomulikult ka LSD peab muretsema!

Peatselt peaks töökojas/garaaziz üks kohta vabanema ja saab auto sisse ajada.

Panen ka kerest paar pilti, et oleks aimu.

DSC_4212.JPG

DSC_4209.JPG

DSC_4207.JPG

DSC_4206.JPG

Originaalis oli selline: http://imageshack.us/f/408/20120117160951.jpg/

Ühesõnaga võtsin omale suured eesmärgid ja loodetavasti suudan kõik ka täide viia...paari aastaga. Kiirustama ei hakka, ning eks kõik tuleb järgemööda.

Muudetud , muutis Cb4_323

  • Vastuseid 93
  • Vaatamisi 6,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • christian
    christian

    Pidasin silmas seda, et alustati väga vingelt projekti, mis leidis kajastust ka turboclubis jne. Ning ühel hetkel on lihtsalt kõik, sealjuures pole reaalselt väga palju juhtunud. Kas nüüd tegin en

Esiletõstetud vastused

comment_41246

Rooste on vaid mõnes kohas, ning üldiselt kere väga heas seisus. Juhi jalgealune on kõige kahtlasem koht ja taga ratta koobas vajab uurimist. Mujal vaid kohati pindmist roostet. Läbiv rooste puudub täiesti.

See on nüüd küll kahjuks täiesti jama jutt, läbivat roostet on sellel kerel kindlasti omajagu. Kakkusin ise sellest täiesti läbimärja põhjamati välja, kuskilt see vesi ju sisse voolas :) Ilma läbiva roosteta e30 oleks suur haruldus, see kere kindlasti sinna ei kuulu.

Edu ehitusel, küll ehituse (lammutamise) käigus kõik nähtavale ilmub.

  • Autor
comment_41248

No võimalik, kuid mina ühtegi auku ei leidnud. Juhi jalge all on rooste, kui plekk on üsna tugev ja auku seal polnud.

Aga eks nadalavehetusel selgub täpselt....igatahes väga palju parem kui vana kere.

Muudetud , muutis Cb4_323

  • Autor
comment_41297

Tegevust on tõesti palju. Piltidega pole kunagi koonerdanud ja sama ka seekord :D

se kest vist vedeles talvel keilavahel

Talvel vist läks juppideks jah. Kuigi päris keilas see masin vist polnud.

Muudetud , muutis Cb4_323

  • Autor
comment_41346

Jah...seda sama. Kuigi saan aru, et seal miski jama...turbo liiga suur sellele mootorile vms.. Aga usun, et esimeseks projektiks on hea küll. Mul pole selliseid ambitsioone ka.

MIs sest hinnast kogu aeg vaja mainida on. Tean väga hästi, et jupid kallid :D

Mootori sisu jääb originaal ja lisaks programeeritavale ajule, turbole, väljalaske koldele ja intercoolerile ei oska nagu väga kalleid juppe näha. Saan aru, et palju väikseid lõdvikuid ja andureid ja torukesi jne teebki lõpuks suurema summa. Aga ehk midagi jäi vahele?

  • Autor
comment_41487

Täna selgus, et kere on vettpidav :D

Nii ta on jah.

Kere täitsa hea ikka. Mõni koht parem kui lootsin, aga on ka mõni paham koht ka(vasaku karbi tagumine osa on apu) :D

Koristasin sisu täna sodist ära, kraapsin kahlaste kohtadepealt pigi maha ja pesin asja seest puhtaks.

Jätsin päikse kätta kuivama ja tegelesin ka mootoriga. 3.5l-sega on aga pahad lood. Arvasin, et rõngas katki, kuid paraku on taas vänt vigane. Ka ploki kriim liiga suur ja kuskilt vist lekib õli sisse jahutusvedelikku. Tuleb uus plokk, vänt ja saaled. Rõngad peab ära mõõtma, kuid silmaga vaadates olid veel väga head(võiks isegi õelda, et nagu uued.)

Paar pilti.

Imepisike lohk vändal on kogu kurja juur:

1.JPG

2__2_.JPG

Teised saaled on nagu uued...

3.JPG

Ja kere:

Tagavara ratta koobas. Rooste puudub täielikult. Värv nagu eilne :D

4.JPG

Juhi jalgealune. Kõige hullem koht autos. Ja sealt leidsin ka läbiva augu. Vahetada vaja 5x5cm tükk. Muus osas plekk veel hea.

5.JPG

Kõrvalistuja jalgealune on ka paha, kuid auku pole. Kahjuks on mingi tainas põhja punni ära võtnud ja sinna svammi peale kleepinud. Sellest ka vesi ja rooste.

6.JPG

Tagaistuja jalgealused on mõlemad väga head:

7.JPG

Jupid kast

100.JPG

comment_41489

No ma ei tea :D Minu varuosaautode pargist pole ka vist nii hullus seisus põhjaga masinaid läbi käinud, sellises seisus põhi reedab ka ülejäänud kere olukorra ilusti, igale poole peale kleebitud ruberoid võib ju jätta "rooste puudub täielikult" mulje, aga reaalselt asi pole nii ikka. Facelift autodel pole eriliseks probleemiks põhjad, need on tavaliselt korras. Esinurgad, tõstekohad, kapotiall ees nurgad ja palju muid kohti on kindlasti roostes, torka ainult kruvikas läbi. Sisemine tagumine parempoolne koobas benaluugi kohaga, igasugu kinnitused ,torude kinnitused kereküljes jne, need on isegi pealnäha väga korralikel pillidel ära mädanenud, sest aeg teeb oma töö. See on lihtsalt tähelepanu juhtmiseks, mitte sinu auto maha tegemiseks.

  • Autor
comment_41494

No ma ikka toksisin ja uurisin hoolega. Paremal poole polnud punni ja seega vesi sai sealt kohe sisse. Vasakul pool on alt tulnud miski kõvem lõõk. vms, sest mõlk on sissepoole. Ning siis on rooste kerge tulema.

ee ruberoid tuleb rooste pealt lahti. Kui on kinni, siis on alt ilus. Vähemalt nii tundus.

Kruvikas läks läbi tagant karbi liitekohast.

Kapotialt roostet ei tuvastanud. Küll aga tundub, et keegi on seal hiljuti keretõid teostanud.

Pagassis on üks kahtlane koht veel. ning kindlasti lasen spetsialistil asja üle vaadata ennem värvi viimist.

MIs koht see "esinurgad" on?

Muudetud , muutis Cb4_323

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.