Hüppa postitusse
Postitatud
comment_40403

Kuna igapäevasel liikuril ei ole midagi näppida ja garantii ka ei luba, siis on juba mõnda aega rahutus hinges olnud. Tegelikult kestab see juba paar aastat alates sellest, kui omaaegse hobiauto (Porsche 944-85) maha müüsin. BMW on olnud kogu aeg oma (viimased 10 omatud autot Baierimaa toodang) ja seega otsisin vanakest E21-te, kuid kuna ühtegi sobivat eksemplari ette ei juhtunud, siis olin vahepeal juba käega löönud, kuni.... 2011 aasta lõpus ilmus auto24-s üks huvitav kuulutus E30 Baur osas. Auto tundus just sobiv selles mõttes, et polnud täiesti rimakas, aga samas ka mitte kallis prillikivi, ühesõnaga et pakuks mõneks ajaks mõnusat nuputamist/tegutsemist. Kõik oli tore, välja arvatud seisukorrale mitte vastav hind, seega edastasin müüjale oma kontakti koos pakkumisega ja pärast mõningast müümist oli ta lõpuks 2012 veebruaris valmis minu pakutud hinnaga autost loobuma.

Olemus - masin toodud Saksamaalt. Mootor originaalis võrri oma ehk 66kw (M10), samas väga korralik nagu ka ülejäänud tehnika (klotsid/kettad uued, sarniirid vahetatud, jne). El.aknad, katuse tagumine osa (see aknaga osa) praktiliselt uus ehk värskelt vahetatud, kere üsna roostes, samas põhi korralik kuna pole Eesti teedel sõitnud.

Plaanid - käesoleval aastal pole suuri plaane, kuna tahaks suvel natukene ringi sõita, autot nautida ja vanemale tütrele õppesõitu teha. BBS valuveljed koos V-mustriga rehvidega sai peale, et üldse kannataks tänavapildis liikuda vaja poleerida (loodetavasti ristipoeg Tõnis lööb kampa, kelle abi on olnud hindamatu esmase korrastamise juures), järgmisena ehk suveks jooksvalt plaan korrastada salongi osa, kuna originaal sportistmed on läbi ja keegi on sees parajat p...tuuningut teinud (E34 el.akna nupud, omatehtud dioodvalgustus, niiskuskindlateibiga lapitud uksepolstri käetugi, jne). Järgmine talv siis ootavad ees ilmselgelt ulatuslikud keretööd - uued uksed ja esitiivad, paar auku keevitada, rooste likvideerimine ja värvimine. Samuti hoian silmad/kõrvad lahti võimalike mootorite osas, ilmselt mõistlik teha vastav vahetus ennem keretöid, et ei vigastaks hiljem värvikihti.

Paar pilti ka - sellisena nagu sain ja hetkeseis

Baur_k%c3%bclg.jpg

Baur_taga.jpg

Baur_eest.jpg

Baur_taga2.jpg

Muudetud , muutis Bemmest

  • Vastuseid 70
  • Vaatamisi 9,3tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Lihtne. E30 ei ole haruldus kuskilt otsast ja sul ei ole mõtet oma originaalsuseihalust igal pool ja kõigile peale suruda. Las igaüks ehitab oma autot nii nagu heaks arvab. Peaasi et ta teeb seda hä

  • Mnjah, täpselt aastake ja lõpuks tema valmis sai ehk siis paar nädalat tagasi ta lõpuks käevitus ja seega sai Baurist Baur IS, E30 originaal 100kw seadistuses

  • otsakaanega on lihtsam, alates 93 on metallist tihend, mis sobib ideaalselt ja peab ka ilma täiendavate möksideta, aga papist tihenditega on mõtlemise koht tõepoolest. Kuna aga paar ööd tagasi ei andn

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_40430

Ka ise jälgisin A24-s seda. Sees tõesti on natuke pornot, mingid imelikud aknatõstukid otse väntade asemel, olen sellist lahendust ka ühel teisel e30 näinud.

Mina vb olla poleks seda summat maksnud mis seal küsiti(oli vist 2000.-), kuid eeldan, et said piisavalt alla, ning ost tasus ära. Samuti mainiti vist uut katust ?

Haruldane ja tegelikult viisakas auto, pärast poleerimist näeb kindlasti päris hea välja.

comment_40446

Polli asi ära, siis on kõigil karp lahti :D Kui läbi ei lähe siis viimasepeal..

Imelik et pole paremat peeglit ei pannudki seda kohe tähele, kas tõesti 316-tele kunagi seda ei paigaldatud, ehk keegi selle kohapealt midagi oskab öelda ?

comment_40457

Sellel autol on tehasest kolme kodaraga sportrool, pudelikorgid,sportistmed ja kabrio valmidus.

2 peeglit peab kõigil olema, see siin ilmselt elektrilise juhipeegliga ja teine oleks manuaalne olnud.

Poleerimine ei aita midagi, korraks võibolla ainult.

osta.ee müügilink.

https://www.osta.ee/bmw-baur-e30-316-23862021.html

Peale seda oli see masin ikka auto24 ka müügis, ei tea mis teema sellega oli.

piltide peal on küll suht viisakas, kui see raju kapotisvamm ja p-tuning välja arvata.

  • Autor
comment_40519

Auto tõi Eestisse üks e21.ee kogukonna liige, kes regulaarselt paari auto kaupa Saksamaalt BMWsid Eestisse toob. Oleks tore olnud kui nii odavalt oleks saanud, kui mõned mehed pakuvad.

 

Sees tõepoolest kolme kodaraga rool ja ka originaal sportistmed aastast 85 (ilmnes kui nüüd paar päeva tagasi istmed juppideks lammutasin, et riide osad asendusse/õmblemisse saata, paroloonidelt vaatasid vastu templid -85 ;)), el.aknad on siis hiljem paigaldatud. Muideks tundub siiski, et küljepeeglit pole originaalis ette nähtud. Kui Saksamaa Bauri entusiastide lehekülge uskuda, siis on tegemist 3917nda Baur TCIIga 10865st, mida kinnitab ka vastav märgis

Baur_silt.JPG

Muudetud , muutis Bemmest

comment_40531

Juhi peegel elektrina peaks olema standardis, kuni 88a pillidel oli parempoolne peegel elektrilisena märgitud lisavarustuse lehel. Kui lisavarustuse lehel mingit märget pole, siis on juhi oma elektriline ja kõrvalistujaoma manuaalne. Nii olen näinud paljudel autodel ja omal oli ka selline 84a kupee.

Päris ilma peeglita pole kunagi näinud ja kataloog ka seda ei näita, ei anna sinna mingit pimekatet vms.

Ei saa välistada et on erandeid või et kataloog ei pane puusse, kataloogis näitab ka ,et juhi peeglit on manuaalsena olemas :)

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_44337

vahepeal plaanid muutunud, kui algne idee oli see suvi sõita ja sügisel alustada keretöödega, siis märja põhjamati urgitsemine viis selleni, et salong sai puhtaks tehtud ja enam ei viitsinud ajutiselt kokku küll panna. Ehk siis sõidumõnu lahtise katusega lükkub järgmisesse suvesse. Auto on olnud viimase kuu plekksepa järjekorras, kui hästi läheb siis see nädal läheb tegemiseks. Vahepeal siis peaaegu totaalne "stripdown", mõned tüüblid veel lahti urgitseda.

Kuna kere pole Eesti teedel sõitnud, siis polegi nii hull, aga 27 aastat teevad oma töö ja seega augukesi mida lappida ikka jagub. Kere jupid on ka peaaegu koos, uuele vastava välimusega esipõll sai Remoreksist hangitud (vanal olid stange alused nurgad täiesti ussis), täna saan ka uued esitiivad kätte.

Baur_eest1.JPG

Baur_k%c3%bcljelt.JPG

Baur_seest.JPG

Baur_p%c3%b5hi1.JPG

Muudetud , muutis Bemmest

comment_44371

Kere tundub ikka suht korralik olevat, need on kõik tüüpkohad, mis siin roostes on. Taga saab 3 euri eest osta need originaalist plekist kettad ja tagasi panna..Vaatasin varuosateemas ka , et esipaneeli osa kõik sirge ja suht roosteta. Armatuurialuse müramati rebisid puruks? :)

Esiotsa rikud küll nüüd ära :D

Uuema e30 esiots ei sobi kuidagi nii ägeda vana ja juba suht rariteetse e30 kokku, õige esiots oleks haruldus olnud :)

  • Autor
comment_44408

hmm, kui teist keegi pakub mulle väga korralikku seda originaalpõlle, siis võin teha kah. Lihtsalt jama selles, et ainuke korralik preface põll, mille suutsin leida on see hetkel ees olev preface II põll (näitkes almelo ja alvadi ei müügi sellist nagu oli enam), originaalil olid nurgad mitte roostes vaid pudenesid ära :o

Samas pean ausalt ütlema, et see päris algne põll on kaunis jube, udutule kohad on nagu liiga suured, samas oleks positiivne et ei peaks korraga uut põllelisa otsima, kuna see originaal ei sobi selle musta jurakaga kokku.

comment_44409

Pole sel päris esialgsel põllel midagi viga, pole vaadand seda kui koledat nässakat kuigi ta mul pidevalt ninaotsas.

Päris tore on vaadata kuidas siin foorumis just pre-faceliftid saavad täishoolduse. Nüüd juba vist kolmas! (eix,sina,matu) Kellele tegemisse läheb? Kui sul tööd seljataga, siis küsin sult ka keretööde hinda.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_46066

Plekksepp on oma töö teinud ja nädalapäevad Baur jälle koduõuel. Algne paari augu lappimine lõppes kaunis kapitaalse tööga, vahetusse läksid mõlemad karbid, samuti vasaku tagumise tiiva äär, taastati tungi tõstekohad, lapiti mitmed augud ja passitati esitiivad paika. Nüüd siis värvimise järjekord käsil.

IMG_2022.JPG

P%c3%b5hi_uus.JPGTagatiib_uus.JPG

Pigimatt_uus.JPG

Muudetud , muutis Bemmest

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.