Hüppa postitusse
Postitatud
comment_39328

Tervist!

Kuna olen nüüd rullika omanik, siis teen ka teema autost.
Varem pole kunagi autot omanud niiet avastamisrõõmu on sellega ilmselt palju :)

Sai soetatud kupee kerega musta värvi 320.
Mootor: M50B25 Vanos
Manuaal
Lisasi peaegu polegi. Katuseluuk ja M-Tech II rool on ainukesed mainimisväärt asjad.
Põllelisa on ka, mille kohta ei oskagi hetkel seisukohta võtta. Mõne nurga alt meeldib, mõne nurga alt mitte.
All on ka 15" kärjed.
Kere on selle aasta kohta päris heas korras. Vaatasin täna tõstuki peal siit ja sealt ja roostet ei leidnud kuskilt.
Muret teeb natuke värv. Müüja oli masinat eelnevalt poleerinud ja mõnes kohas liialt palju poleerinud nii, et lakk maas. Põhimõtteliselt tuleks terve masin uuesti üle lakkida.
Küünlad vaja vahetada kuna puterdab vahepeal. Tagasilla puksid vaja vahetada ja veljed tasakaalustada.
Rohkem vigu töökojas hetkel ei leitud.
Pikk jutt, s**t jutt. Üks pilt ka juurde,milline välja näeb.
Mõned pildid.
IMGP2181.JPG
IMGP2182.JPG
IMGP2185.JPG
IMGP2177.JPG
IMGP2173.JPG

Muudetud , muutis RaidoM

  • Vastuseid 384
  • Vaatamisi 42,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Veljed puhastatud, kapslid värvitud, embleemid küljes. Uued kettad-klotsid ka küljes.  Tulemus:   Üks rehv tuli juba välja vahetada, sest muna oli üleval ja vibra oli sees 90 peal. Ega

  • Kevadega 6500km sõidetud. Tundub, et see aasta tuleb ls rekord. Remontima pole pidanud, ainult kütust kallanud ja pilte teinud.      

  • Auto nüüd kokku pandud. Sõber keevitas summutile sukad külge ja täna kallasid mõned vedelikud sisse ja keerasin võtit. Turtsatas käima õnneks. Roolivõim siiski jäi kergelt undama. Õli on küll pii

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_47302

Pumbaprobleem see ei ole.. aga kui pump väsinud on, siis võib juhtuda küll, et ei tooda piisavalt.

Jahutusvedelikutase ei mängi seal mitte mingit rolli !

Kütusefilter on üsnagi loogiline põhjustaja.. tasub seda uurida!

comment_47312

Rõhu määrab ära tagasivooluklapp, mis on sätitud pihustilatis kindlat rõhku hoidma. Kui panid M50, siis ilmselt jäi ka M50 tagasivooluklapp, nii et rõhu osas peaks kõik korras olema. Pumba juures on oluline tootlikkus. Kuskilt lugesin, et E30 tavapumba tootlikkus on umbes 100L/h. Seega peaks korras pump 30 sekundiga umbes 800g kütust pumpama. Seda saab üsna lihtsalt kontrollida.

  • Autor
comment_47320

Selge. Lasen siiski rõhu ära mõõta ja kütusefiltri ära vahetada. Vaatan,mis edasi saab.

lynx, oskad öelda,millal sel viimati see filter vahetati?

keema ei ole läinud, seier keskel või millimeeter üle kuid enne käima pannes käis korralik mulin läbi niiet õhk siiski vist vahel?

Muudetud , muutis RaidoM

comment_47343

Mina ostsin selle auto 2010 kevadel ja seda ma ei tea, kas eelmine omanik sel vahetas seda filtrit. Hakkasin sõitma sellega 2011 suvel ning mina vist ka ei vahetanud seda.. ei meenu küll, seega pigem ei vahetanud !

E30-el on küttefilter paagi kõrval http://static.bmwfans.info/images/epc/MjMxMF9w.png

M50 mootoriga autodel (E36,E34) on, minu mälu järgi, küttefilter starteri juures / starteri all ..mootori külge kinnitatud plekist kronsteiniga. http://www.pantritrading.com/media/catalog/product/I/M/IMG_6590A.jpg

Kui sa seda uuel mootoril vahelt välja / küljest ära ei võtnud, siis nüüd on sul kaks kütusefiltrit liini peal ja kui nad mõlemad on sellised väsinud olemisega, siis ei tulegi nendest vajalik kogus bensiini läbi !

comment_47362

Eelmisele mootorile ma jätsin selle paigaldamata.

Sel juhul tundub, et see filter, mida nägite, ongi umbes.. loodetavasti !

Rohkem põhjuseid ei oska praegu välja pakkuda ning, ega see filtrivahetus niivõinaa liiga ei tee sellele autole, kuna seda ei ole juba vähemalt 2,5 aastat vahetatud.

Ehk see lahendab probleemi.. siis on ju üsnagi lihtsalt ja odavalt remont tehtud ;)

  • Autor
comment_47900

Tundub,et asi on korras enam-vähem. Diagnostika näitas, et viga oli lambdas või selle ühenduses. Juhtmed olid valesti kokku pandud kuna seal oli mitmes kohas ühendatud ja uut värvi juhtmed külge joodetud. Paras sigrimigri. Vahepeal ei taha siiski tühikäigul käia vaid sureb ikka välja. Kui natuke gaasi anda ja vaikselt lahti lasta,siis jääb normaalselt käima. Proovin homme teist tühikäigumootorit.

Kas 2.0 ja 2.5 tühikäigumootoril on mingi vahe või on mõlemad samasugused?

  • Autor
comment_48030

Ise küsin, ise vastan. Jah, tühikäigumootoritel on vahe sees. 2.5 oma on tunduvalt suurem ja ei tööta 2.0 mootori peal ja vastupidi.

Vahetasin tühikäigumootori ära ja asi korras. Tühikäiku hoiab ja masin käib normaalselt edasi ka. Loodetavasti mootori töös rohkem anomaaliaid ei tule, et saaks hakata autole vidinaid külge pookida

Tegelikult tuleb esiamordid enne ära vahetada, sest need on täiesti läbi.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_48582

Kuna ilm on kehv siis mõtlesin,et prooviks kuidas uued uduka klaasid sobivad.

Mingi aeg tagasi ostsin ühed eriti räbalad katkised udukad varuosadeks. Täna vaatasin,et mõlemad ühe poole omad. Üks on täitsa prügimäe kaup, teist hakkasin puhastama.

IMGP2483.JPG

IMGP2485.JPG

Eriti tüütu oli seda silikooni ära nokkida.

IMGP2487.JPG

IMGP2489.JPG

Pärast puhastamist

IMGP2490.JPG

Lõpptulemus

IMGP2500.JPG

IMGP2501.JPG

IMGP2504.JPG

Kasutusse see udukas mul ei lähe. Ootan siiani üht teist paari udukaid.

Aga mingi tagavara peab olema :)

Muudetud , muutis RaidoM

  • Autor
comment_48596

Pilt ilmselt halva nurga alt tehtud. Muidu ei tundu küll,et augud nihkes oleks.

Sulamise koha pealt ei oska öelda. Eks saab teada kui kunagi peaksin udukad külge panema.

Kui kellegil on pakkuda puruks klaasidega kõrvalistuja poolset udukat, siis võib seda teha. Tuli välja,et udukad, mida ma nillisin on kuidagi " ära kadunud"

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.