Hüppa postitusse
Postitatud
comment_39328

Tervist!

Kuna olen nüüd rullika omanik, siis teen ka teema autost.
Varem pole kunagi autot omanud niiet avastamisrõõmu on sellega ilmselt palju :)

Sai soetatud kupee kerega musta värvi 320.
Mootor: M50B25 Vanos
Manuaal
Lisasi peaegu polegi. Katuseluuk ja M-Tech II rool on ainukesed mainimisväärt asjad.
Põllelisa on ka, mille kohta ei oskagi hetkel seisukohta võtta. Mõne nurga alt meeldib, mõne nurga alt mitte.
All on ka 15" kärjed.
Kere on selle aasta kohta päris heas korras. Vaatasin täna tõstuki peal siit ja sealt ja roostet ei leidnud kuskilt.
Muret teeb natuke värv. Müüja oli masinat eelnevalt poleerinud ja mõnes kohas liialt palju poleerinud nii, et lakk maas. Põhimõtteliselt tuleks terve masin uuesti üle lakkida.
Küünlad vaja vahetada kuna puterdab vahepeal. Tagasilla puksid vaja vahetada ja veljed tasakaalustada.
Rohkem vigu töökojas hetkel ei leitud.
Pikk jutt, s**t jutt. Üks pilt ka juurde,milline välja näeb.
Mõned pildid.
IMGP2181.JPG
IMGP2182.JPG
IMGP2185.JPG
IMGP2177.JPG
IMGP2173.JPG

Muudetud , muutis RaidoM

  • Vastuseid 384
  • Vaatamisi 42,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Veljed puhastatud, kapslid värvitud, embleemid küljes. Uued kettad-klotsid ka küljes.  Tulemus:   Üks rehv tuli juba välja vahetada, sest muna oli üleval ja vibra oli sees 90 peal. Ega

  • Kevadega 6500km sõidetud. Tundub, et see aasta tuleb ls rekord. Remontima pole pidanud, ainult kütust kallanud ja pilte teinud.      

  • Auto nüüd kokku pandud. Sõber keevitas summutile sukad külge ja täna kallasid mõned vedelikud sisse ja keerasin võtit. Turtsatas käima õnneks. Roolivõim siiski jäi kergelt undama. Õli on küll pii

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_45280

Sul mootor maas ja siis ei tööta peeglid?

Võibolla juhtmestik lahti ja selleks ei tööta?

Ise mingi aeg ehmatasin ära, et mul salongipuhur ei tööta, kuid siis skeeme veidi uurida, sain aru, et ei saagi tööle hakkatagi, kui mootorijuhtmestik puudu on...

  • Autor
comment_45282

Eip. Mootor ikka peal ja sõidan ringi.

Uut mootorit laon kokku garaazis.

Kaitsmed vaatasin kõik üle. Terved on.

Samuti ei tööta palju salongi tuled/ nuppude tuled,(võimalik,et pirnid läbi, pole kontrollinud veel) spidomeeter ja kütusekulu näidik. Nii kui sõitma hakkan, viskab kütusekulu näidiku max peale. Kui gaasi maha lasen, vajub korraks alla.

  • Autor
comment_45324

salongitulede kohta sain selgust. Pirnid läbi lihtsalt.

Aga kas tulede regullist peaks mingid juhtmed edasi minema?Tulede regull mul ei tööta. Nende kahe valge plastiku sisse peaks ka pirnid minema kuid ma ei leidnud sealt alt ühtegi lahtist juhet/pistikut, mille otsas oleks/peaks käima pirn

IMAG0189.jpg

  • Autor
comment_45365

varustus selline:

tundub,et peaks olema tulede regull. Samuti on vist kunagi olnud roolivõim ja kesklukk. Mõlemast tunnen puudust. Ja sportistmed :o kahju.

Screen_shot_2012-06-26_at_8.28.26_PM.png

Velgi ei tahaks maha ärida hetkel. Kui kunagi Azev A-d peaksid tulema,siis võimalik,et müün maha praegused :)

  • Autor
comment_45588

Ah otsustasime,et paneb ikka hetkel selle kahemassilise peale. Hiljem on aega seda vahetada küll. Täna igatahes saime mootori enam-vähem peale kuid 2.0 ja 2.5 väljalaske kollektor on erinevad ja see takistas mootorikäpa kinnitamist.. ja sinna see hetkel jäigi. Ei viitsinud enam seda keberniiti teha. Nädala pärast jätkab.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_47132

noniiiii. asi elab. ainult 2 kuud läks aega.

Uus mootor igatahes töötab, auto liigub ja päris erksalt. Vana 2.0ga ei anna võrreldagi.

Nipet-näpet on veel vaja ümber teha. Juhtmed korralikult sättida, uus ventikas ja sisselaske kolle 2.5 oma vaja panna. Praegu 2.0 oma peal aga see ei sobi sinna mitte.

Igatahes tuju on väga hea :P

  • Autor
comment_47230

võtsin vana mootori küljest temp. anduri. Nüüd näitab temperatuuri.

Mis pööretel peaks mootor käima tühikäigul? Praegu on ca 600 pööret ja lonkab veidike. Tahab nagu välja surra. Kuid kui natuke gaasi anda ja sujuvalt seda lahti lasta siis jääb tühikäigul normaalselt tööle. Ei puterda ega midagi. Kuid kiirendamisel poob ikka kinni. Hetkeks nagu tõmbab ja siis poob kinni.

  • Autor
comment_47287

Vahetasin eile küünlad ja proovisin teisi süütepoole. Ei muutunud eriti midagi. Ikka poob kinni kiirendamisel.

bmw foorumis oli ühel vennal sama jama sama mootoriga rullika peal.

"esimese ja teise käiguga läheb korralikult mootor edasi, ehk tühja rattad, kui pidamise saab, siis hakkab puterdama pisut. Küünlad on uued. Kahtlustasin süütepoole, sest need pidid 91a praagid olema, panin uued süütepoolid ka peale. Ikka samamoodi.

Üks sõber rääkis, et tema m50b25-l oli sarnane probleem, et puterdas, aga temal sõltus see jahutusvedeliku tasemest. Ühesõnaga kui õhukott sees kuskil on, siis hakkab puterdama, sest kaane küljes olev temp andur annab ajule teate, et miskit valesti ja võtab pütid tagant ära vms.

On keegi veel kuulnud taolisest asjast ?

Ja see ka veel, et mul on kütusepump ka 316 oma veel, et äkki see ei jaksa nii palju peale anda kui vaja oleks ? Samas siis ei ei tõmbaks ta ühegi käiguga edasi ju "

Kas võib olla madala jahtusvedeliku probleem?...sest ennem vaatasin,et see on tõesti natuke madalale langenud. Kütusepump peaks mul olema orginaal,ehk, m20b20 mootorile. Kas see jääb uue mootori jaoks lahjaks?

Muudetud , muutis RaidoM

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.