Hüppa postitusse
Postitatud
comment_39328

Tervist!

Kuna olen nüüd rullika omanik, siis teen ka teema autost.
Varem pole kunagi autot omanud niiet avastamisrõõmu on sellega ilmselt palju :)

Sai soetatud kupee kerega musta värvi 320.
Mootor: M50B25 Vanos
Manuaal
Lisasi peaegu polegi. Katuseluuk ja M-Tech II rool on ainukesed mainimisväärt asjad.
Põllelisa on ka, mille kohta ei oskagi hetkel seisukohta võtta. Mõne nurga alt meeldib, mõne nurga alt mitte.
All on ka 15" kärjed.
Kere on selle aasta kohta päris heas korras. Vaatasin täna tõstuki peal siit ja sealt ja roostet ei leidnud kuskilt.
Muret teeb natuke värv. Müüja oli masinat eelnevalt poleerinud ja mõnes kohas liialt palju poleerinud nii, et lakk maas. Põhimõtteliselt tuleks terve masin uuesti üle lakkida.
Küünlad vaja vahetada kuna puterdab vahepeal. Tagasilla puksid vaja vahetada ja veljed tasakaalustada.
Rohkem vigu töökojas hetkel ei leitud.
Pikk jutt, s**t jutt. Üks pilt ka juurde,milline välja näeb.
Mõned pildid.
IMGP2181.JPG
IMGP2182.JPG
IMGP2185.JPG
IMGP2177.JPG
IMGP2173.JPG

Muudetud , muutis RaidoM

  • Vastuseid 384
  • Vaatamisi 42,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Veljed puhastatud, kapslid värvitud, embleemid küljes. Uued kettad-klotsid ka küljes.  Tulemus:   Üks rehv tuli juba välja vahetada, sest muna oli üleval ja vibra oli sees 90 peal. Ega

  • Kevadega 6500km sõidetud. Tundub, et see aasta tuleb ls rekord. Remontima pole pidanud, ainult kütust kallanud ja pilte teinud.      

  • Auto nüüd kokku pandud. Sõber keevitas summutile sukad külge ja täna kallasid mõned vedelikud sisse ja keerasin võtit. Turtsatas käima õnneks. Roolivõim siiski jäi kergelt undama. Õli on küll pii

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_39337

Jah, pildi peal paistab küll korralik kuid tuttav maaler just vaatas auto üle kriitilise pilguga ja asi pole kõige parem.

Tundub,et auto on eelnevalt üle värvitud ja nüüd poleerimisega on vana värv alt välja tulnud. Kõige hullem on kapott kuid ka juhipoolsel küljel on auto kahte värvi.

Ehk siis tulevikus tuleks masin üle värvida.

comment_39342

Sellel autol ei olnudki roostet.. mai saanudki aru, või pigem olin nõutu, et mis plekist see auto tehtud on, et 22 aastat juba niimoodi vastu on pidanud

Olen seda autot vaadanud nii alt kui pealt, seest kui väljast !! enne minu kätte jõudmist ei olnud seal keegi midagi teinud, mina pritsisin põhja alla natuke mahakulunud mastksit juurde ja oligi kõik vist (orignaalmastiks oli millestki, vist korduvalt, ülesõites päris ulatuslikult maha kulunud/kraabitud.. plekk paistis, aga üllatus-üllatus, see ei roostetanud üldse jällegi)

Kas on ikka vaja see auto üleni ülevärvida/-lakkida? ..suurem osa autost on veel orginaalvärvi ja -laki all ja see on väga korralik veel

  • Autor
comment_39345

Kindlasti kuskil leidub roostet. Selles ei kahtle. Veel pole lihtsalt leidnud :)

Värvimise kohta ei tea veel. Käin paari maalri juurest veel läbi ja küsin,mis nad arvavad. Tuttav eile hämaras vaatas üle ja ütles,et kui korralikult tahta teha,siis oleks mõistlik terve auto värvida. Võimalik, et piisab ainult kapoti värvimisest kuna see on üsna kirju.

comment_39353

100% kindel, et sellel autol on ja leiab roostet, ka kõige parematel prillikividel on ja olen leidnud roostet.

100% olen kindel, et ei leia, sest ma ju tean ja olen näinud seda autot IGALT poolt ja vahelt.

Ma ei ole liiga suur võhik E30-te kohalt.. olen näinud ja ka omanud mitut, seega tean, mida räägin.

Kui peate roostetamise all silmas seda, et kuskil on mõni paari ruutmillimeetrine kivitäke vms, mille sees on plekk võtnud kerge punaka tooni juurde, siis mina seda roostetamiseks ei loe (sellised täkked on tegelikult ka kõik juba likvideeritud).

Kui väga hasarti / uudishimulikuks nüüd lähete :D ..siis peate uue omanikuga kokkuleppele jõudma ja äkki ta lubab teid seda autot inspekteerima. Ja äkki omanikku ennast ka huvitab :-?

comment_39358

Endiselt jään oma seisukohale kindlaks ja ei pea silmas kivitäkkeid ega roostes polte mutreid. Lihtsalt ei oska ega tea vaadata, isegi mastiksi alt saab roostes olla. Olen näinud neid prillikaid ja ka "mittevõhikute" arvamusi, samuti mitukümmend autot laiali tõmmanud, mõningad kokku pannud jne.

Ei viitsi siin vaielda ja ei tee seda autot maha, lihtsalt seda ilma roosteta auto juttu ei ole lihtsalt mõtet ajada.

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_41372

Mingi aeg tagasi vahetasin küünlad ära kuid masin puterdas edasi. Mehaanik vaatas, uuris ja näitas sisselaske kolle ühte nurka, mida on eelnevalt lõigatud ja klaaskiudriidega lapitud kuid kehavasti lapitud ja sealt sai õhku juurde. Eile igatahes võtsin kolle maha, tegin klaasiliimiga üle, täna panin peale ja masin enam ei tõrgu. Käib ühtlaselt, kiirenduse ajal ei jõnksuta ja jõud on olemas.

Loodetavasti ka kütusekulu väheneb veidike.

Uue koonuse panin ka kuna vana koonus + selle ümber olnud villane sokk!! olid suht porno.

Stange lisa tuli ka küljest kohaliku Maxima parklas. Ei arvestanud kõnnitee äärt.

Seda ilmselt tagasi ei pane. Üritan M-tech 1 stange lisa leida.

Kollektorita

IMGP2255.JPG

KollektorigaIMGP2260.JPG

Stange lisata

IMGP2229.JPG

  • 2 nädalat hiljem...
comment_42256

Läbi pollitud koha lakkimine musta puhul võib toimida aga mõne muu tooniga kohe kindlasti mitte. Kui roostet vähe siis ma küll ei viitsiks ülevärvi ette võtta:D seda eriti veel suvel. Kadedaks ajavad sellise pea olematu roostega rullid. Maalrite jauramist ei tasu täie tõega võtta, tavaline inimene tänavalt ei saa mõhkugi aru mis sul seal pleki peal toimub, kui läigib ja puhta mäda pole siis on püss.

  • Autor
comment_42335

Hetkel värvimise peale ei mõtle jah. Kunagi kaugel tulevikus kui rahapuu juured alla võtab siis ehk võiks. Roostet leidsin nii palju,et esistange ühes nurgas oli ca 1cm plekk. Kuid see ei häiri.

Vahepeal soetasin taha uued rehvid ja ette kasutatud. Taga siis 205/55/R15 ja ees 195/55/R15 Esialgu olid üsna harjumatud kuna paistsid suht balloonid. Järgmised suvekad ostan 50 kõrgusega. Jääb parem.

BMW foorumist soetasin ka E36 318IS radika ja müüja pakkus välja,et paneb ta peale ka. Täitsa tasuta :) Süsteem oli mingit rämedat cappuccino laadset ollust täis. Õhutamisega sai midagi välja kuid siiski mitte kõik. Üritan mingi päev läbi pesta mingi ainega.

Eelmine nv tahtsin üv teha aga tutkit. Vigade nimekiri tuli üsna pikk ja ebameeldivaid üllatusi aina tuli..

*kardaani leevendusmuhv katki ( sain uue täna kätte)

*tagasilla reduktor vaja kinnitada ehk differ kuskilt lahti kuid mina küll loksutades aru ei saanud,et seal midagi lahti oleks <_<

*differ lekib õli

*mootor lekib õli (plokikaane tihend vaja vahetada)

*rooli kardaan loksub ( täna sain uue mingi kummipuksi)

sumbutaja klambrid katki( saabuksid alles mingi 2-3 nädala pärast :o )

tuled reguleerimata ( ei saa reguleerida ka sest seda varrast pole)

paremalt poolt kässar ei võtnud

+ pidurdades vibrab, kettad kõverad.

Kõige rohkem teeb muret see plokikaane tihend. Koos sellega soovitati ka klapikambrikaane tihend vahetada ja uued poldid + kaas lihvida kui vaja.

Ma ei tea, kas on mõtet sellesse mootorisse nii palju raha tampida kui mingi aeg tahaks siiski 2.5L peale panna. :huh:

jubinadIMGP2263.JPG

comment_42376

Ilmselt kui hiljem tahad nagunii mootorit vahetada, siis oleks kasulikum ikka kohe uus mootor otsida ja see üle käia, sest kõik need tihendid ja plokilihvimised mis teha, need ikka veidi võtavad raha...

Ja kui selle 2.0 ära teed, siis ega seda vist hiljem ei õnnestu ka õiglase hinnaga ära ka müüa, mis siis et äsja veidi remonditud mootor.

  • Autor
comment_42387

jah, 2.0 mootorid lähevad üsna kommiraha eest ära. Kui üldse ostetakse.

Kahju muidugi,et see mootori kokkupanek ja pealepanek nii kehvalt tehtud on. Alguses tundus seisukord parem. :mellow:

Igatahes, kellel on 2.5L mootorit pakkuda võib seda teha.

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_43981

Täna tarisin M50B25 mootori koju. Asi oli üsna pikalt seisnud ja igalt poolt ülimalt must kuid loodetavasti saab paari nädala jooksul tööle.

Vana mootor on müügis ja uuelt mootorilt müün ära roolivõimu pumba ja kliimapumba.

Samas on mul vaja M50B25 aju ja õhulugejat.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.