Hüppa postitusse
Postitatud
comment_39328

Tervist!

Kuna olen nüüd rullika omanik, siis teen ka teema autost.
Varem pole kunagi autot omanud niiet avastamisrõõmu on sellega ilmselt palju :)

Sai soetatud kupee kerega musta värvi 320.
Mootor: M50B25 Vanos
Manuaal
Lisasi peaegu polegi. Katuseluuk ja M-Tech II rool on ainukesed mainimisväärt asjad.
Põllelisa on ka, mille kohta ei oskagi hetkel seisukohta võtta. Mõne nurga alt meeldib, mõne nurga alt mitte.
All on ka 15" kärjed.
Kere on selle aasta kohta päris heas korras. Vaatasin täna tõstuki peal siit ja sealt ja roostet ei leidnud kuskilt.
Muret teeb natuke värv. Müüja oli masinat eelnevalt poleerinud ja mõnes kohas liialt palju poleerinud nii, et lakk maas. Põhimõtteliselt tuleks terve masin uuesti üle lakkida.
Küünlad vaja vahetada kuna puterdab vahepeal. Tagasilla puksid vaja vahetada ja veljed tasakaalustada.
Rohkem vigu töökojas hetkel ei leitud.
Pikk jutt, s**t jutt. Üks pilt ka juurde,milline välja näeb.
Mõned pildid.
IMGP2181.JPG
IMGP2182.JPG
IMGP2185.JPG
IMGP2177.JPG
IMGP2173.JPG

Muudetud , muutis RaidoM

  • Vastuseid 384
  • Vaatamisi 42,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Veljed puhastatud, kapslid värvitud, embleemid küljes. Uued kettad-klotsid ka küljes.  Tulemus:   Üks rehv tuli juba välja vahetada, sest muna oli üleval ja vibra oli sees 90 peal. Ega

  • Kevadega 6500km sõidetud. Tundub, et see aasta tuleb ls rekord. Remontima pole pidanud, ainult kütust kallanud ja pilte teinud.      

  • Auto nüüd kokku pandud. Sõber keevitas summutile sukad külge ja täna kallasid mõned vedelikud sisse ja keerasin võtit. Turtsatas käima õnneks. Roolivõim siiski jäi kergelt undama. Õli on küll pii

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_127491

3000km odomeetril juures. Eelmisel nädalal sai sidur otsa, mille eile öösel ära vahetasin. Sachs läks külge. Panin teise G260 alla tagasi, et laagri undamist ei peaks rohkem kuulma.
Nädala alguses sai ülevaatus tehtud ja imekombel läbis puhta lehega. Läks veel vana, originaal, katiga läbi. Iseparanev auto.

Uus käigukanginupp läks ka külge. Hiina värk aga hoopis teine asi sõita. Ei teagi, miks 6a tagasi seda välja ei vahetanud :D

IMG_1575.JPG.36f1ef187188b4d2a2048d2572cf139d.JPG

 

 

DSC_0068.JPG.b1f298f13d56038487b5cbfa89ecde94.JPG

 

 

DSC_0117.JPG.fd96abd29448eaa0b592cb124c27bb15.JPG

 pildid: @chrislinsepp

 

  • 5 kuud hiljem...
  • Autor
comment_129733

2018 aasta hooaeg venis üsna pikaks. Viimased sõidud sai veel detsembris tehtud. Enne garaaži ajamist sai korralik pesu tehtud ja tungikohti sai sirgemaks väänatud ja töödeldud.

Sõiduaeg: märtsi lõpp - detsembri algus

Kilometraaž: ca 20 000km

Kütus: kõik kulus ära

Alla andsid: sidur, kardaani vahepukk, tagumine amordi padi ja salongivent.

Järgmine hooaeg jääb küll vahele aga 2020 rullib vast jälle.

 

Suvi

IMG_1862.JPG.a9e6a6d628b6d76201115db89a0a0a60.JPG

 

Sügis

fullsizeoutput_a16.jpeg.e33ac8ffb55c01b5827f4926d8d2bfdd.jpeg

 

 

Talv

IMG_2347.JPG.cbadcf61d44626bb8b39b13ae52a8979.JPG

 

 

 

 

  • 5 aastat hiljem...
  • Autor
comment_154462

Peaks vist seda teemat elustama üle mitme aasta. 5a tagasi jäi see auto mul seisma ja hoiustasin teda hobiautode garaazis. Paar aastat tagasi kui sai auto korra välja aetud tahtis ta üle kuumeneda ja ajas meeletult valget tossu välja. Kohalik remondimees diagnoosis, et ilmselt plokikaane tihend läbi ja lükkasin ta sama targalt garaazi tagasi. Tulin juuni alguses uuesti kodumaale teadmisega, et ilmselt vaja mootor laiali võtta ja tihend ära vahetada aga lasin igaks juhuks ühes teises kohas ka testida ja seal arvati, et tihendi viga ei tohiks küll olla. Vahetasin jahutusvedeliku ära, õhutasin ja jebisin sellega paar päeva. Sõitmisega kadus valge suitsupilv ka ära ja peale paari korrordeerunud klemmi puhastamist käis mootor ka üsna viisakalt. Temperatuuri näidik siiski jebib natuke ja päris õigeid asju ei näita, ilmselt midagi seal spidoplokil viga siiski. Kerdi soovitusel käisin kõik massijuhtmed üle ja osuti vähemalt ei pendelda enam kui august läbi sõita aga päris 100% ka veel ei ole.

Ülevaatusele sai igatahes mindud, kust ta läbi esimese hooga ei läinud. Gaasid paigast aga Speedsteri Hannes leidis, et lambda läbi ja peale selle vahetamist sai ka heitgaasid korda ja ülevaatus läbitud.
Tagasitulles käis kahjuks esilipp rataste alt läbi ja ka tagumise auto rataste alt ja otsa ta saigi.

Järgmiseks aastaks peaks uue vedrustuse hankima, kardaani laskma tasakaalustada ja veovõllid vahetama (JOMi coilid on jubedad, kardaan vibrab mingi pöörde peal ja need GSP veovõllid on ka suht jamad, loksud sees jne)

Mõni pilt ka siia, midagi väga muutunud ei ole, paar roostetäppi tekkinud, kust rataste alt kive lennanud aga üldpildis viisakas. 9a tagasi tehtud värvitöö ka veel päris ok.

Kui keegi teab, kust uut IS põllelisa leida võib kirjutada. 805D164C-0668-4BF6-9F87-F80B59ADDFD1_1_105_c.jpg.8b4d748370a2781da5a7fb3c364587f5.jpgEA1878B1-5C48-42F2-94E1-874FCAE2F497_1_105_c.jpg.2ebd98920b50fe3dbf9a1c009a5546ed.jpg8AF3E0FD-26B9-49BF-AA2C-DE4854049560_1_105_c.jpg.a11babcd9fa27acc84a93f6339dd9519.jpg

  • 2 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.