Hei!
Minu kõige esimene auto, nüüdseks minu käes juba 6 aasta jookseb. Müügiplaane ei ole selle aja jooksul tekkinud.
Tegu väga väheste lisadega 92 aasta Touringuga, ostetud sai ta sõbra käest, vaadates praegust e30 turgu võiks praktiliselt öelda, et sain ta pool tasuta, kuid eks auto seisukord oli hinnale vastav. Tehtud on palju, teha veel rohkem, kuid loetlen suuremad asjad mis esialgu meelde tulevad.
Aastaid tagasi on auto ülevärvitud, strateegilisemad kohad keevitatud ning veermikus uued õõtsad, rooliotsad, klotsid, sadulad remonditud,coiloverid, uus põhjavaip, terved istmed jpm.
Mootor :
M54B30
Type 188 -3.91
E36 roolilatt
16x9 Borbet A
Tuleviku plaanid oleks tegeleda vedrustusega, pidurid vajaksid upgrade ja tagasilla peaks üle vaatama. kuidagi väga lödiks läinud teine. Ühesõnaga jooksvalt, tööd jätkub. 🙂
Mõned pildid läbi aastate kronoloogilises järjekorras.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Hei!
Minu kõige esimene auto, nüüdseks minu käes juba 6 aasta jookseb. Müügiplaane ei ole selle aja jooksul tekkinud.
Tegu väga väheste lisadega 92 aasta Touringuga, ostetud sai ta sõbra käest, vaadates praegust e30 turgu võiks praktiliselt öelda, et sain ta pool tasuta, kuid eks auto seisukord oli hinnale vastav. Tehtud on palju, teha veel rohkem, kuid loetlen suuremad asjad mis esialgu meelde tulevad.
Aastaid tagasi on auto ülevärvitud, strateegilisemad kohad keevitatud ning veermikus uued õõtsad, rooliotsad, klotsid, sadulad remonditud,coiloverid, uus põhjavaip, terved istmed jpm.
Mootor :
M54B30
Type 188 -3.91
E36 roolilatt
16x9 Borbet A
Tuleviku plaanid oleks tegeleda vedrustusega, pidurid vajaksid upgrade ja tagasilla peaks üle vaatama. kuidagi väga lödiks läinud teine. Ühesõnaga jooksvalt, tööd jätkub. 🙂
Mõned pildid läbi aastate kronoloogilises järjekorras.
Muudetud , muutis sepik