Hüppa postitusse
Postitatud
  • Populaarne postitus
comment_134744

Otsustasime koos vanematega lõpuni viia minu varalahkunud venna - Deini (M10Power) projekti:

Masin oli tal juba paar aastat põhimõtteliselt muutumatuna garaazhis seisnud enam-vähem selles seisus mis viimati tema postisuses oli. 

Võtsin 2019 augustis vähe teadjama  sõbra appi, kuna ise seni väga E30-tega tegelenud ei olnud ja hakkasime vaikselt tööle.

Deini mõte oli ehitada valmis masin, millel oleks küljes pea kogu lisavarustus, mis eales E30-le peale pandi. Enamus nendest lisadest oli tal õnneks juba kokku ostetud ja korjatud, seega meil rohkem nagu ehitamise rõõm. Siiski- väga palju asju oleme  pidanud ka ise juurde muretsema.

Nüüdseks on enamus elektsoonikat koos. 

Hella Black Smoke tuled koos kojameeste ja intensiiviga korras

EL-aknatõstukid paigas - Nendega oli suur jama kuna tal olid kõljes vändad ja garaasis vedelesid ka E30- EL-tõstukid, paika ei saanud ja pika pusimise peale tuli välja, et need hoopis Cabrio omad. Lõpuks sai toodud Lätist kupee omad. nüüd siis Cabrio omad üle kui kellegil vaja, ja FL- vändad ka. 

20191111_123221.jpg

20191111_123210.jpg

20190827_123304.jpg

Muudetud , muutis Maffiozo

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_134745

Paaki on masinale jälle uuesti uut vaja, sest Dein ei olnud korki peale pannud ja see kütus mis seal aastaid seisis haises nagu taimekaitsevahend ja oli paagi läbi mädandanud. 

Kui esimest korda peale Deini lahkumist autot nägin, oli üllatus suur, sest minu mäletamist järgi rääkis ta mulle viimati, et autol veel nipet-näpet teha ja ongi valmis. Reaalsus aga oli hoopis midagi muud. Sisu oli täiesti laiali, elektroonika laiali. Esistanget polnud küljeski ega näinud ma seda kusagil garaasides ega keldris. Siis meenus mulle, et sellega tal mingi kala oli küll. Võtsin ühenfust Empty Wallet Racing Teamiga, mis sellele autole keretööd ja värvimise teostas. Ennäe imet- stange oligi nende käes ja riiulis täitsa olemas. Ainult, et värvimata. Tuli välja, et esialgne stange, mis ka värvitud sai oli kõver ja nigel. Sellepärast muretses ta uue m-tech 2 replica, mida aga värvida veel ei jõutudki.

 

Muudetud , muutis Maffiozo

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_135055

Konditsioneeri paigaldusega seoses paar küsimust tekkinud:

Järelpaigalduse aftermarket konditsioneer e30. Paar küsimust. Kuidas see lülitab keskkonsooli ventilaatorit (kas on 1 kiirus või mitu)? Kas lülitab konditsioneeriga kapotialuse ventilaatori välja? Kuidas konsoolialune vent kinnitub, äkki on sellest pilti? Kas konsoolialusele vendile peab reostaat ka olema?

  • 5 kuud hiljem...
  • Autor
comment_137300

Tere kõigile ja vabandan, et pole talvest saadik update-i teinud. See muidugi ei tähenda seda, et töö oleks pooleli jäänud. Arengut on omajagu ja suve jooksul loodan veel ringigi sõita.

Konditsioneer on pm kokkuladumiseks pea-aegu valmis. Torud ja liitmikud lasta teha. Sai tellitud kolm takistit venti kiiruse regullimiseks, mis said paigaldatud 6mm alumiiniumplaadi peale (igaks-juhuks lisajahutus). Tehtud kronsad nende takistite, süütepoolide ja diagnostipesa jaoks, mis paigaldame parema esimese amordipüstaku ümber. Kronsadega läks värvivalik veits nihu, sest pulbris oli vaja RAL-koodi, mille leidsime olevat 3022 kõige ligema auto värvile. Siiski said kronsad ikkagi üsna oranzid. 

Sai tellitud uus kütusepaak. 

Nüüd sai ka suurpuhastus istmetele-polstritele tehtud. Pestud ja autoglym odour eliminatoriga üle lastud, sest need seisid Deinil juba aastaid garaasis-keldris. 

Nüüd siis rohkem kokkulappamise vaev pluss esistange paikalõikamine ja värvimine. 

Seejärel kanali peal paagi vahetus ja mootori täishooldus.

20200517_160131.jpg

20200517_160126.jpg

20200514_172031.jpg

  • Autor
comment_137336

Nii ja naa.antud juhul on kliima vendi all mõeldud salongi õhku segavat vurri.originaalis ka 4 kiirust.3 läbi takisti ja viimane otse.eraldiseisev on see lahendus nüüd sel põhjusel et tegu pole bmw ac süsteemiga vaid diavia järelpaigaldus. Tollel ka eraldi aga nood puudu.originaal bmw takki ei saanud kasutada kuna on oht et keskkonsooli all olev vent ei puhu sinna piisavalt õhku.pisikest põlengut salongi ei soovi😀nüüd on nii kapoti all olev soojenduse vent kui salongis olev külmategija vent regullitud nende takistitega.

  • 6 kuud hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.