Tekkis lõpuks tahtmine ennast kokku võtta ja oma liikurite kohta ka teema teha. E30 pisiku haakisin endale külge umbes poolteist aastat tagasi kui tõin endale 320i kupee. Tollel hetkel nägi auto välja selline
Specide koha pealt oli auto siis 2.0 95kW mootoriga pill. Eriti autoga mingit tuuningut tehtud polnud ja kõik oli originaal. Otsustasingi, et ega ise ka mingite hullude tuuningutega autot rikkuma ei hakka ja katsun säilitada originaalsust mootori ja sisu poole pealt. Aga kindlalt oli plaanis alla saada madaldus ja BBS RS stiilis veljed, tean küll, et see veits mainstream, aga krt, minumeelest nad teevad auto ikka väga ilusaks. Valituks osutuski siis JR9 17" valukad 7,5" ja 8,5" laiad ning 40/40 madaldused. Lisaks sellele läks ette IS-i stangelisa. Tulemuseks sai siis selline lennuk:
Hetkel kupeega suuremaid muutusi plaanis pole, kere tahaks veidike hella kätt saada osade kohtade pealt, millega tegelen ilmselt talvel. Lisaks otsin tollele uut halli põhjamatti, kuna olemasoleval on augud osades kohtades sees.
Teise E30 ostsin ma paar kuud tagasi. Valituks osutus siis 324d sedaan kerega isend. Tuues nägi auto välja selline
Tolle pilliga oli kohe algusest peale plaan teha ta silmapaistvaks ja oma fantaasil lasta möllata. Auto on uuena Eestist ostetud ja terve aeg olnud Eestis kasutusel, põhi ja karbid olid autol tehtud, kuid esines osades kohtades pindmist roostet, mille likvideerisin esimesena. Alla sai soetatud taaskord BBS RS 16 tolli kuldsed kärjed ja 40/40 madaldus. Ette läks M-tech 2 põll ja taha sobitasin Facelift stange, kuna endale see kroom ei istu üldse. Sisu poole pealt tekkis idee teha M-tchi stiilis tuba. Hiinast sai tellitud M-tech stiilis käigukanginupp, lasta kohalikel õmblejatel õõmmelda punaste ja siniste niitidega käigukangi nahk. Rooli proovisin ise nahatada punaste siniste niitidega, seda tööd ma enam vist ei viitsi kunagi ette võtta, kuna on ikka tohutult aega ja kannatust nõudev protsess. Tulemus oli nii ja naa, võiks alati parem olla, aga võib rahule jääda. Autol olid sees tavalised E30 istmed, mis on isegi täitsa terved mitte nagu enamustel, kuhu on karu pesa teinud. Aga hetke mõte on sisse sobitada mingisugused sport istmed, mille proovin tekstiili värvidega värvida üleni mustaks ja lasta peale õmmelda M-i logod. Õnneks on mul kodukoha läheduses selline firma kes õmblevad autodele jalamatte, nendel laseks punaste siniste niitidega teha matid kuhu läheksid taaskord peale M--i logod. Aga veidike pildimaterjali ka siis auto hetkesest seisukorrast. Lükkan edasised pildid kommentaaridesse, kuna kerge mahu piirang peal.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tekkis lõpuks tahtmine ennast kokku võtta ja oma liikurite kohta ka teema teha. E30 pisiku haakisin endale külge umbes poolteist aastat tagasi kui tõin endale 320i kupee. Tollel hetkel nägi auto välja selline
Specide koha pealt oli auto siis 2.0 95kW mootoriga pill. Eriti autoga mingit tuuningut tehtud polnud ja kõik oli originaal. Otsustasingi, et ega ise ka mingite hullude tuuningutega autot rikkuma ei hakka ja katsun säilitada originaalsust mootori ja sisu poole pealt. Aga kindlalt oli plaanis alla saada madaldus ja BBS RS stiilis veljed, tean küll, et see veits mainstream, aga krt, minumeelest nad teevad auto ikka väga ilusaks. Valituks osutuski siis JR9 17" valukad 7,5" ja 8,5" laiad ning 40/40 madaldused. Lisaks sellele läks ette IS-i stangelisa. Tulemuseks sai siis selline lennuk:
Hetkel kupeega suuremaid muutusi plaanis pole, kere tahaks veidike hella kätt saada osade kohtade pealt, millega tegelen ilmselt talvel. Lisaks otsin tollele uut halli põhjamatti, kuna olemasoleval on augud osades kohtades sees.
Teise E30 ostsin ma paar kuud tagasi. Valituks osutus siis 324d sedaan kerega isend. Tuues nägi auto välja selline
Tolle pilliga oli kohe algusest peale plaan teha ta silmapaistvaks ja oma fantaasil lasta möllata. Auto on uuena Eestist ostetud ja terve aeg olnud Eestis kasutusel, põhi ja karbid olid autol tehtud, kuid esines osades kohtades pindmist roostet, mille likvideerisin esimesena. Alla sai soetatud taaskord BBS RS 16 tolli kuldsed kärjed ja 40/40 madaldus. Ette läks M-tech 2 põll ja taha sobitasin Facelift stange, kuna endale see kroom ei istu üldse. Sisu poole pealt tekkis idee teha M-tchi stiilis tuba. Hiinast sai tellitud M-tech stiilis käigukanginupp, lasta kohalikel õmblejatel õõmmelda punaste ja siniste niitidega käigukangi nahk. Rooli proovisin ise nahatada punaste siniste niitidega, seda tööd ma enam vist ei viitsi kunagi ette võtta, kuna on ikka tohutult aega ja kannatust nõudev protsess. Tulemus oli nii ja naa, võiks alati parem olla, aga võib rahule jääda. Autol olid sees tavalised E30 istmed, mis on isegi täitsa terved mitte nagu enamustel, kuhu on karu pesa teinud. Aga hetke mõte on sisse sobitada mingisugused sport istmed, mille proovin tekstiili värvidega värvida üleni mustaks ja lasta peale õmmelda M-i logod. Õnneks on mul kodukoha läheduses selline firma kes õmblevad autodele jalamatte, nendel laseks punaste siniste niitidega teha matid kuhu läheksid taaskord peale M--i logod. Aga veidike pildimaterjali ka siis auto hetkesest seisukorrast. Lükkan edasised pildid kommentaaridesse, kuna kerge mahu piirang peal.
Muudetud , muutis TiheVunts