Hüppa postitusse
  • 0

Tahhomeeter, küljepeegel ja salongiventilaator


Tanel_P
 Jaga

Küsimus

Tere!

 

Proovin siis ka küsimuste sektsiooni ära. Küsimusi on 3:

 

1) Tahhomeeter aeg-ajalt ei tööta ja aeg-ajalt hakkab ise tööle. Ökonomaiser all samas toimib 100%. Kust viga otsima hakata? Kas kelladeblokist, pööreteandurist või juhtmestikust?

2) Kõrvalistuja küljepeegli reguleerimine nupust ei toimi, ainult midagi plõksub juhi pool ees vasakule-paremale liigutades, üles-alla ei tee sedagi. Kust viga otsima hakata? Kas regulaatori juurest, peegli mootori juurest või jällegi juhtmestikust? Kui asi peegli mootoris, siis kas mootori saab niimoodi välja vahetada, et korpus jääb samaks?

3) Salongiventilaatori temperatuuri reguleerimise nupp (vasakpoolne siis) ei lähe päris kuuma ehk punaseni välja, vaid jääb kuskile kolmveerandi peale kinni. Kas aiman õigesti, et probleem võib olla regulaatori trossides (omavahel kuidagi risti läinud vms) või on probleem kuskil mujal?

 

Suur tänu juba ette, kui keegi vastata viitsib!

Muudetud , muutis Tanel_P
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 7 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

1. on mingisugune kellaploki enda ikaldus. Ikkagi on kõige mugavam otsida doonor ja see plokk kas täielikult või siis katkine detail asendada. Sel juhul ilmselt kas trükiskeem või tahhomeeter ise. Doonoriks sobib FL plokk olenemata mudelist, allservas asuv pulk kodeerib tahhoka R4 või R6 variandiks. 

 

2. mootor on asendatav, korpus jääb vana. 

  • Aitäh 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

2. Vaata üle ukse sisse minev pistik. Tihtipeale klemmid oksüdeerunud ja ei saa ühendust. Endal oli juhe hoopis katki hōõrunud ja ka ei funkanud. Klemmid olid samuti kōik rohelised. 

 

CAE4F29A-9BA1-4ECD-99D5-2F718AFDDCD1.jpeg.3e0c8cc595eb96e245bdb164cc7604ca.jpeg

 

3. Tross voib jah kuskil kinni olla. Makk välja vōtta ja näeb vast ära, kas midagi takistab. 

  • Aitäh 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Küsimus veel salongiventilaatori osas. Eile võtsin raadio seest välja ja katsusin trossid üle, et midagi ei segaks. Keerutasin seda temp. regulli ketast edasi-tagasi (seni hakkas kuuma poolel kolmveerandi pealt miski vastu). Siis käis korraks selline hääl, nagu oleks mingi mutter või polt kukkunud küljest ning temp. regulli nupp hakkas ilusti täies ulatuses tööle. Olin rahul...

 

Ent täna hommikul autoga tööle sõites selgus, et temperatuur ei reguleeru enam, puhub ainult külma (jalgadele ja klaasile natuke sooja ka). Puhumise tugevuse regulaator töötab kenasti, aga sellegagi jama - pidurdades kipub krigisema hakkama, aga ainult siis, kui on vähemasti 1. astme peal.

 

Mõtteid? :) Ilmselgelt on midagi pekki läinud, aga kust otsima hakata?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

@sysi

Ise küsin, ise vastan, sain sysilt paar mõtet. Reguleerimise nupuga võis juhtuda see, et kõri paigal hoidev klamber kukkus ära ja nüüd liigub tross koos kõriga edasi-tagasi ega reguleeri midagi. Seega tuleb lahti kiskuda.

Mis krigisemist puudutab, siis võib see tüüpviga olla ja aitaks salongiventilaatori liikuvate osade määrimine.

Muudetud , muutis Tanel_P
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
 Jaga

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus