rider03 Postitatud 15. jaanuar 2012 Postitatud 15. jaanuar 2012 terv selline küsimus siis, et mis jätaks auto sama kõrgeks või siis laseks alla sent kaks kuid mitte kõrgem. Aga oleks jäigem kui originaal vedru jutt käib siis kupeest r6. Aitähh
einar Postitatud 16. jaanuar 2012 Postitatud 16. jaanuar 2012 Osta tutikad diisli vedrud ning lõika tiir maha... see parim variant.
eix22 Postitatud 16. jaanuar 2012 Postitatud 16. jaanuar 2012 Mhh, huvitav, kust see diisli kõlakas küll pärineb...alati on diislil kõige jäigemad ja tugevamad puksid, diisli vederud on kõige kangemad jne.... Reaalselt on esivedrud samad r6 masinatel olenemata keretüübist isegi, samu vedrusi annab isegi r4 motoga masinatele (jutt siis esimestest vedrudest) Kui tahad kõige kangemaid, siis võta atm kastiga 325ix touringu r6 kondiga variant ette ja 325ix touringu r6 kärukonksu variant taha.
sass Postitatud 17. jaanuar 2012 Postitatud 17. jaanuar 2012 mille poolest erinevad r6 kondiga variandi esi vedrud tava vedrudest,ning mis vahe on r6 ja r4 vedrudel?
m20b20 Postitatud 17. jaanuar 2012 Postitatud 17. jaanuar 2012 M teh madaldus pakkuda cabrio alt. -20mm tehasest peaks olema. Kui huvi siis hinda paku ise.
valgma Postitatud 18. märts 2012 Postitatud 18. märts 2012 (muudetud) E36 kaubalifti tugevdatud vedrud kõige kangemad Muudetud 18. märts 2012, muutis valgma
Margo Postitatud 18. märts 2012 Postitatud 18. märts 2012 Madaldusvedru on üldiselt nagunii jäigem. Valgma pakutud vedrudega läheb auto ilmselt kõrgemaks, sest E36 touring on palju raskem kui E30.
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse