Hüppa postitusse
Postitatud
  • Populaarne postitus
comment_123643

Kuna pikemalt olen põdenud vanakooli BMW haigust, siis see on jõudnud areneda nii kaugele, et koju veeres üks E30 M3. Nüüdseks auto arvel, kevadel võib liikluses kohata, nii et otsustasin masinast ning tegemistest väheke pajatada.

 

Auto ajaloost natukene - väljalaske aasta 1990, esmane registreerimine 1991, 1995. aastal exporditi Jaapanisse ning nüüd ringiga tagasi jõudnud Euroopasse. Tehasest väljunud Diamantschwarz Metallic kattega, S14B23 lõpuaasta süda, millel 158Kw jõudu. Lisade nimekiri e30 kohta isegi küllaltki rikkalik, on näha, et esimene omanik enda tengelpunga kinnisena hoidnud ei ole.

 

VIN LIST –

M3 VIN info

Type      AK05

Model  M3 - EUR

Development Code       E30

Chassis LIM

Steering              LL

Doors    2

Engine  S14

Displacement    2.30

Power  158

Drivetrain           HECK

Transmission     MECH

Color     Diamantschwarz Metallic - 181

Upholstery         Silber Leder - 0292

Production Plant             MUNICH

Production Date              1990-11-20

 

Options

289         Lt/alloy Wheels 7-spoke Styling               Lm Raeder/7-speichenstyling

401         Sliding/vent Roof, Electric           Schiebe-hebedach, Elektrisch

410         Window Lifts, Electric At Front  Fensterheber, Elektrisch Vorn

415         Sunblind For Rear Window         Sonnenschutzrollo Fuer Heckscheibe

423         Floor Mats, Velour         Fussmatten In Velours

428         Warning Triangle             Warndreieck

494         Seat Heating F Driver/front Passenger  Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

500         Headlight Washer Sys/intensive Cleaning           Scheinw.waschanl./intensivreinigung

510         Headlight Beam-throw Contr. F Low Beam         Leuchtweitenregelung Abblendlicht

535         Elektronische Temperaturregelu             Elektronische Temperaturregelu

540         Cruise Control   Geschwindigkeitsregelung

551         On-board Computer Ii W Remote Control           Bordcomputer Ii Mit Fernbedienung

655         Bmw Bavaria C Business              Bmw Bavaria C Business

675         Bmw Sound System       Bmw Sound System

681         Dachantenne    Dachantenne

690         Cassette Holder               Cassettenhalterung

801         Germany Version           Deutschland-ausfuehrung

932         Winterreifen Zusaetzlich             Winterreifen Zusaetzlich

 

Eestisse jõudes hakkas seik peale kohe esmase registreerimisega, kus ühe käiguga asju aetud ei saanud. Kohalikele autovõluritele osutus probleemseks selgitada välja auto väljalaske aasta ning kas tehasest välja veerenud vasaku- või parempoolse rooliga. Lisaks ei meeldinud neile MOMO sportrool ning lähituledel puuduvad „HC“ tähised. Sai tagasi garaaži sõidutatud, et jääda ootama nende poolset kõnet selle kohta, et tehtud päringu paberimajandus on nendeni jõudnud. Ootamise käigus sai likvideeritud ka teised probleemid, ehk vahetatud tuled ning külge pandud tehase M-tech 1 baranka. Teistkordsel külastusel üllatusi ei tulnud, tuli vaid kukrut tühjendada ning vastu sain rohelise paberinässaka ning natukene plekki.

Autost endast siis lähemalt – üldmulje hea, esineb minimaalsel määral pindmist roostet, tõusva päikese maal on likvideeritud mõned tehases küljes olnud lisad, kuid suurem osa autot on säilinud originaalsena. Põhjaliku ülevaatuse käigus sai välja toodud kõik pisemadki vead, mis vajavad tegemist –

 

M3 TO-DO:

Tagaakna alumine äär/liist üle vaadata (TEHTUD)

Tagumisel paremal tulekattel väike tükk puudu

Varuratta poldikate puudu (OLEMAS)

Roolialune kate vahetada (OLEMAS)

Keskkonsooli mõlemad osad üle vaadata (TEHTUD)

Tagumise jalamati kinnitus puudu

Istmete mehhanismid puhastada/õlitada

Akna katkestuslüliti kulunud

Kliimapaneeli raam kulunud (OLEMAS)

Kindalaeka rihmad üle vaadata (TEHTUD)

Checkpaneeli katte liim väsinud

Juhi poolse tweeteri kate kinnitada

Kliima nupp kulunud

Käigukasti hoovastik üle vaadata

Tuleregull korda (OLEMAS)

Armatuuri ja klaasi vaheline tihendi üks ots lahti

Parem poolne uksehing kulunud

Esimene märk kulunud(TELLITUD)

Tagumised piilarikatte nurgad kinni

Kõlarid taga

Bavaria C Business makk sisse.(OLEMAS)

Tagumine aknalaua plekk

Parem poolne tagumine istmekate üle käia

Lukud määrida

Hinged määrida

Kapoti tuulelukk vahetada (TEHTUD)

Kapoti amort vahetada (TEHTUD)

Sigari süütaja nupp kulunud.(OLEMAS)

Tag. klaasi soojenduse nupp kulunud

Ohutulede lüliti kulunud.(OLEMAS)

Lõpupütt mitte originaal, vahetada.

Tagumine tuhatoos kulunud (OLEMAS)

Tagaluugi juhtmed korrastada (TEHTUD)

Pagassi valgustus ei tööta (TEHTUD)

Katuseluuk reguleerida

Tagumise NRi alune plastik puudu. (TEHTUD)

Uksepolstrid puhtaks

Kaitsmekarbi kaas vahetada. (TEHTUD)

Püsika mootor (OLEMAS)

Küünlajuhtme katted puudu. (TEHTUD)

KKK värvida?

Esituled.(VAHETATUD)

Õhulugeja juhe parandatud

Tulekatte kinnitused puudu.(TEHTUD)

Esitule pirnikate vahetada.(TEHTUD)

Amordipoldi kate kole

Esitule pesurid (OLEMAS)

Juhiistme vasak külgtugi värvida

Küünlajuhtmed valed

 

Mootor toimetab hästi, profülaktika mõttes hooldada, kuigi tundub, et seda on alles tehtud. Lisaks peaks peale „tagumiku tunnetuse“ ka üle uurima sillad. Nii positiivne, kui ka mõnes mõttes negatiivne on see, et terve põhi ja sillad tehtud üle mastiksiga.

Tulevikust – hakata tegelema leitud vigadega... Ennekõike mõned häirivamad/suuremad asjad, kuid üritaks jõuda sinnamaale, et isegi puuduv jalamati kinnitus likvideeritud.

Loomulikult, kui kellelgi üle vajaminevaid juppe, siis võib julgelt pakkuda. :) (Näiteks tuleregull, püsikas, 100% korralikud salongiosad jne)

 

 

IMG_3170.JPG.a0f22ffe7ac2aa8f907486fbb30188d7.JPGIMG_3171.JPG.c23c648a70d180d5a25b68ac8e05bee3.JPGIMG_3174.JPG.b2527b9be9f5624f7d6c1b4e592f14d0.JPGIMG_3181.JPG.fb0d356997f24686292f1c17629ac4e4.JPGIMG_3196.JPG.1e88f4dced9e6cf6f1871cbd2055a395.JPGIMG_3197.JPG.dab2531f666a2eacd59d18150720c017.JPGIMG_3199.JPG.c320811fe6065597f7d7ca156abebd47.JPGIMG_3200.JPG.ee6f3cd04e63ef2c6879a7c795c8f671.JPGIMG_3201.JPG.9a56ef71a5d30d7d76b25b94c9b96353.JPGIMG_3202.JPG.95901b3e68b2ea83ccab7da8cc720cb5.JPGIMG_3203.JPG.ddcbbf0e272c5a0a59e318f37e1e1524.JPGIMG_3204.JPG.92124277c00c4b87f9676b4a2e1dd964.JPGIMG_3205.JPG.556b44be46f665bcb4405a4eada2adce.JPGIMG_3207.JPG.1828d56903ee19e18d3b41f3f01b0ac3.JPGIMG_3251.JPG.16f8bd4380d0dea520e6bd32f10b46ea.JPG

 

IMG_3198.JPG

Muudetud , muutis Smoking

  • Vastuseid 74
  • Vaatamisi 11,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Uuh. Tuli meelde, et mul teema täitsa soiku jäänud. 2022. Aasta sügisel kui auto talveunne sai pandud tuli meelde, et ma ostust alates tahtnud teha KKK ilusaks. Mõeldud tehtud, KKK tuli maha, hakkasin

  • Auto koos, esimene sõit ja pesu tehtud. Tulepesurid töötavad, kuid vaja osta uued tagasilaske klapid, mis koostööd teha ei taha. Teisipäeval auto tõstukile, kus kogu mehaaniline osa ning sillad saavad

  • Smoking
    Smoking

    Ei tööta seal, kuid töötajad on tuttavad. Nende juures pikemat aega käinud, kuhugi mujale enam autot viia ei julge. Tuligi meelde, et suured tänud Carmasters inimestele, et reedel ühe pikema õhtu tegi

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_124381

Kui sa neid M3 märke v6rdled siis seal on näha, et ei ole kadunud ainult märgid/numbrid vaid on täitsa teise vormiga tegemist. Huvi pärast v6iksid sa tellida ka hiina odava variandi ja v6rrelda neid kahte - v6imalik, et tulevad samast tehasest. Üks legaalsemat teed kaudu kui teine. Parim variant oleks leida uus vana laojääk.

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_124910

Jõuad kell 00 koju ning suurest vihast hakkad foorumisse postitust tegema. Just nii siis täna juhtus. Pikalt vaikus olnud, kuid see ei tähenda, et autoga midagi toimunud pole. Vaikselt autot kokku ladunud ning kevadeks ette valmistanud.

Alustaks siis salongist - lõpuks koos, suuremad vead likvideeritud ning korrastatud. Originaal premium heli juhtmestik “taastatud” ning kõik toimib nii nagu peab, kaasa arvatud pagassis pesitsev võimendi. Vaja leida vaid tagumised originaal kõlarid. Piltide hulgast leiate võrdluse ka uue ja vana roolialuse katte kohta - isolatsioon kordades õhem, tugevdus puudub ning tegelt ka väline tekstuur vähe teine. Ilge närvide kulutamine käis ka selle külge käiva tulederegulli voolikute läbi surumine nö tulemüüri kummist. Aega küll ei mõõtnud, kuid õnneks tehtud ta sai. Selle käigus sai avastatud ka, et konditsioneeri vaakumi voolik oli pimedaks tehtud, mis leidis õige koha endale. Eeldatavasti seotud nö Jaapanis tehtud konditsioneeri töö juhtimise modifikatsiooniga. 

Kuna m-tech 2 rool mulle väga ei meeldi, siis praegu läks peale Nardi Woodline, mille välimust sai natukene kaasa aidatud ning jube koledat vahetükki “ilusamaks” tehtud. Suured tänud Evensile(sadulsepp.ee), kes naha ära vahetas.

Mainida tasuks ära veel võib-olla spidoploki poleerimise, pirnide vahetuse jms elementaarse, mis tasus ära teha, kui juba laiali võetud.

Kapoti all on leidnud ajutiselt koha Hella black replikad, püsika süsteem uuesti paigaldatud ning ka tuledepesuri komplekt. Olemas ka uued originaal Hellad, kuid avastasin, et pesuri komplektiga kaasa tulnud tuleraamid on valed ning ei hakanud neid enne külge panema, kui uued olemas. 

Kahjuks selgus ka, et mingisugusel põhjusel ei tööta tulepesurite mootorid. Kõik sai kokku ning jokk. Kuna kell oli hiline ning jubedalt ajas närvi ka, siis rohkem uurida ei jõudnud. Eks vaja hakkata kontrollima mootorite korrasolekut ning järge ajama, kus viga võib peituda. Seal see tänane suur plaan auto kokku saada peatuma jäigi ning eks tuleb veel mõned hilised õhtud töökojas veeta.

 

 

 

 

A5B79815-F381-4119-8FBF-3217E8B357A1.jpeg.178178e8e49e0f8949462fed0592be62.jpeg

AD7EE8EC-3403-4BE6-9602-73DEA8633F7D.jpeg.461a13d3252a38f47b154b62bbf61c9d.jpegDDE1B44C-02FD-4D2C-B640-F3942481508A.jpeg.016ea36418671b010f01458a4e4952ea.jpeg04710EA4-5C0B-482F-B5B9-5D7D518E757D.jpeg.004c8d2aa8a99f0ed1e28fc440fedbd2.jpegA7260C0C-2F05-4B49-A23E-E45789E0611C.jpeg.087c382f757b10eff0767ff65c9a6fec.jpegF37F6AFF-165E-4C9E-807C-AA9F76A9596F.jpeg.a93be805c7120b756e6bbed3336314dd.jpegC460D8B0-D3F3-4051-A1A0-5B56403D7A7C.jpeg.e79a3badb9465e8bb9f8bc7e8c5fe1cd.jpegACF6573D-FA64-409C-B886-9CF345C9D352.jpeg.1b6ec578927807ae9f96ad1709304cd9.jpeg

 

 

Muudetud , muutis Smoking

comment_124916

Tulepesurid- vaata, et kojamehest mootori käiku kaasa ei aita, nuubid lähevad maha. Mingeid pilte on mul tehtud sellest taastamise protseduurist. Päris aeganõudev. http://foorum.bmwclassic.ee/viewtopic.php?f=1&t=3367&start=160

Endal oli üks mootor väga peetis, kokku ma ta panin aga töötab jõuetult ja jääb vales asendis seisma. Olen vaadanud, et Saabil on väga sarnased kojamehe mootorid, sealt seest saaks ehk uue mootori.

  • Autor
comment_124917

Eks vaja otsast peale testima hakkata, kus viga peitub. Kõigepealt veenduma mootorite seisukorras, siis multimeeteiga juhtmestik, juhtmoodul jne üle kontrollida. Õnneks võimalik teisi releesid, mooduleid jne proovida. E24jal olen selle jura läbi teinud ning lõppes samamoodi nagu sul. Lõppes lugu ikkagist uue mootori ostuga, kuna pooletoobine seisukord häiris. Tänud lingi eest igatahes, loen jutu läbi.

 

Üks väike lahe vidin leidis veel koha kindalaekas. Kahjuks vanadusest räsitud sisu ja päästa ei õnnestunud. Kui võtsin ligi musta värvi uued, millelt saan loodetavasti sisemuse ümber lapata.2338935A-FF5F-46CE-8EAB-F4065CE74131.jpeg.170e273693046ce8f3b31df1b4552856.jpeg

551489B6-1792-45F2-8973-F7923D2EB2D7.jpeg.946c27d1629abcc669b6e58988f04698.jpeg

Muudetud , muutis Smoking

comment_124935

See pimedaks tehtud voolik on automaatse temp regulli oma, kondil pole sellist asja. Roolialuseid katteid väga palju variante, kõik need mis ma tellinud olen ,on sellised nagu vanasti 87-93. Esimeseotsa autode omad on muidugi ka materjali ja pinna poolest erinevad, et selliseid küll ei saa.

Mis tulepesureid puudutab, siis tahavad nad kõik üle käimist, samamoodi nendega jännanud. Paljudel juhtudel on võllid üldse kinni jäänud, sees on hammaka kulumisprobleemid (lõpplüliti oma just) võlli tihendid tuleb nagunii uuena osta. Kapotialuse relee võib ka üle piiluda, nendes ka pooltel juhtudel viga. Pump oli ka ikka katsetuse käigus küljes?

Salongis veel mõned nupud maha kulunud piltidega :)

  • Autor
comment_124944

Täna õhtune saaga siis pesuritega tegelemine. Võllid metsikult kinni, tükk tegu, et lahti saada. Üks mootor oli välimuse järgi 10 aastat vee sees ujunud, kuid puhastamisega sai eluvaimu sisse, loodetavasti ka tegutseb kojemeestega sama hästi. Pildid räägivad rohkem, kui tuhat sõna. Eks siis homme selgub, kas reaalselt tööle ka hakkasid. Stay tuned.

 

Eix, mõned nupud veel kulunud jah, pole olnud soovi käia veel uute eest küsitavat hinda välja. Niigi vaja osta idiootselt kalleid asju, kuna korralike järel turult vast pea võimatu leida. Kui kellelgi peaks olema 100% korras tagaklaasi soojenduse, ohutulede(punase randiga), EL. Akna katkestuse ning ka sigarisüütajat, siis võib julgelt pakkuda. Lisaks otsin endiselt tagumisi premium heli kõlareid.:smiling-face-with-halo:

 

3A11B568-EA85-4B53-B002-C0120045286A.jpeg.d58fb3cd16799db1d5047e8a746ac690.jpeg8F8AF1C9-37AF-4C2B-A374-50C15101EB6C.jpeg.848a55389bbd8e191f9664fd4250a052.jpeg0799EACA-FAF5-4163-958D-6395F164365C.jpeg.73bb542c46b90817ac1847834270086f.jpeg8A2A0292-1B5E-426A-B388-638413D96724.jpeg.f9b0e3c3d5eebfb60ae33e3b3d4f27af.jpeg86CAE68F-E739-492A-9541-0B18F1E2C6AB.jpeg.7b9d1ad7d18c7171edb600b31f0cd511.jpeg0A958C3E-D605-46E6-8CC8-D21D2DDC329E.jpeg.cfdd1f774c97705d917052ee385100fb.jpegF1F5FE25-5690-4C96-84D1-9278750FC330.jpeg.79463c74a2a9038124f9c004c553b58c.jpeg

Muudetud , muutis Smoking

comment_124945

Kõik see jama ongi võlli tihedite pärast, mis alati katki. Siin ei näe üldse neid?

Ohuka ja soojenduse nupud leiaks sulle ilmselt, kas plekist kinnituskõrvadega või plastk?

Teised lülitid kindlasti uuena ostu lugu.Kondi lüliti neist kõige kallim. Sigarisüütajat kasutatuna ei leia, see ei maksa uuena palju.

Sound system kõlarid ebay teema.

  • Autor
comment_124948

Puudulikud jah. 15eur tk, hind on “meeldiv”, aga vaja neid on jah. Kondi lüliti uue muretsemisega olen juba arvestanud. Eriti idiootne tundub kõige elementaarsema lüliti, milleks on EL. Akna katkestuse hind, aga mis teha. 

Teiste osas ma kirjutan sulle ning võtaks ära, kui sul need üle.

  • Autor
comment_124992

Mootorid koos ja töötavad. Korralik ettevõtmine, aga probleemid sellega ei lahene. Kolme juhtmoodulit proovinud, kõigiga kala sees. Nendest kõige asjalikum sai lahti võetud ning ega midagi head ei leidnud. Rajad taastan ära, igaksjuhuks vahetan ehk ka kondekad ära, mis võivad vanusega juba enda mahtuvuse olla kaotanud.(punnis, lõhki veel pole) Teoreetiliselt nendest asja ei saa ikkagi ja vaja uus muretseda.

Külge läksid ka ikkagist Hella tuled, et saaksin regulli tööle. Tule rõngad veel ootavad värvi. Kellel peaks olema huvi Depo Blackide/Smoke vms vastu, siis võib ühendust võtta. Uued, korra küljes olnud ning 30sek tuled reaalselt töötanud. 

 

081AE365-A2BC-4721-982F-A82AD2305851.jpeg.5d944db33df96350d46b97a61a23e8da.jpeg36CD2C10-CE2E-4515-87FE-09E3CF6D19C9.jpeg.fcc98213eb8f8edea1e74ca1747d4634.jpeg0A41A5AE-528A-4324-9658-CBAD87B713A9.jpeg.0f64732ca97030dc5494170834f5b63e.jpegDFACC6F8-C463-4E69-B091-3A2309D942A6.jpeg.f01ead87fd6469318effa0f1000aa01a.jpeg29F5305C-3933-472C-B0E6-C428A0B24BE6.jpeg.15ebb8028ad7ad688c3be5c25adf0029.jpeg18A80E97-E6ED-42DC-8AD3-D11B76C726B2.jpeg.803ffb74840061c2a5997e10b41227a8.jpeg

  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_125162

Auto koos, esimene sõit ja pesu tehtud. Tulepesurid töötavad, kuid vaja osta uued tagasilaske klapid, mis koostööd teha ei taha. Teisipäeval auto tõstukile, kus kogu mehaaniline osa ning sillad saavad üle vaadatud.

CC24904A-E855-4945-B10E-7BAF7EBABAA5.jpeg.a1dbac357769c05ddd21a57a38fb0bcd.jpegA43AE397-9069-49DA-8901-D56C44130841.jpeg.66302c8ebb3739dc54bdb784b7b6adb5.jpegFDCBC6AD-00EE-4A7B-AB41-E697530EBD1C.jpeg.e54359b071993e7d0dc1d4c7023d4ce7.jpegC893D51D-0385-498E-927C-80EE1C500583.jpeg.0e9d61c6196347d21b9741fed3c2c274.jpegEB5644C6-CA6A-4533-AEFA-946B857752A9.jpeg.4fd02fd8aa8045a49513ce25d8e3d58c.jpegD9C1EAB8-80FA-4689-B058-517AD1157343.jpeg.521df92cd9d26927c2743673e16b9cbf.jpeg

  • Autor
comment_125205

Toon ja kleepsud läksid prügikasti jah. Plaan oli enne poleerimist maha võtta, kuid tulid ikkagist varem. Kahjuks ilma toonita häirivad veel rohkem kübaralaual pesitsevad nilbed ovaalid, nii et tuleb arvatavasti ikkagist USAst õiged asjad kiiremas korras ära tellida.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_125472

Mõnda üritust plaanid külastada küll, eks näis kas e30 suvepäevadele vms ka jõuab. Praegu auto siis töökojas ning ootab jällegist juppe. Alt tuli välja, et suurem osa silladetailidest vajab vahetust ning mõnes e30le omases kohas ikkagist ka roostet plus sõitmisega mõned mootori lekkekohad endast märku andnud.

 

Vahetusse/tegemisse lähevad - 

Kkk tihend

Üks klapivahe paigast

Karteripõhja tihend

Küünlad

Jagaja kaas

Rootor

Õlid

Filtrid

Muud vedelikud

E.v. Rattalaager

Esimesed õõtsad

Tagumised sillapadjad

Käigukasti hoovastik

Kardaani vahemuhv

Diffri simmerid

 

Kindlasti asju veel, aga ega kõik meeles püsi. 

 

FECF5C1F-CCD5-4065-A74B-F04FA72E1E9D.jpeg.ba677303eff637409e5a1183520f3d81.jpeg678DCB65-90C9-470E-9D36-6D0BE63BECA7.jpeg.ae7b3e7ad987ff0b4cd6164c5c676d57.jpeg1BAFEDB9-B429-4D97-984E-38BBC6A20D7E.jpeg.9463064e556cbb7549d8776dde22cf90.jpeg

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_125646

Ebays neid ikka leidub jah, aga ei ole kiirustanud. Enamus mis müügis on mingite puudustega olnud, pigem ootan natukene, kui sobilik asi müüki tuleb. 

Praegu ootab auto viimase asjana õõtsasid. Väga loodan, et see nädal jõuavad, kuna plaan oli pühapäev esimene suurem sõit teha ja Riias toimuvat Youngtimer Cars & Coffee üritust külastada. 

  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_125737

Nagu tavaks on, siis kõik asjad jäävad viimasele hetkele. Peale lõunat jõudsid viimased tükid kohale ning kella viieks oli auto ratastel, valmis testsõiduks ning sillastendiks. Peale seda sai kiirustatud ülevaatusele ning nüüd võib uhkusega öelda, et auto tänavalegaalne. Loodetavasti kohtab mõnda inimest siis ka Pühapäeval Riias. :)

 

522FE26B-1FA9-46C5-BF8C-3C0C5C1ADEE6.jpeg.450e3c2b977ed7936ca106bfb4f8d1eb.jpeg

1AB24048-0F16-4B64-8BBC-A7B4E4A77D22.jpeg.aa0feb65ecdfa682ed88d2a55a8af0ef.jpeg

6D837EEF-D161-4438-B978-ADF3D633CBAD.jpeg.fa362b0c9da4fb98626372b8a83b4076.jpeg

96C916C3-0F13-439A-9ADF-9EDC8956F0EF.jpeg.8f3dd2ddb376a41517ce76b0407a626c.jpeg

BBED7C07-5D34-4567-8D35-FB3E135D247F.jpeg.46e441a37a8f0bf8df87363c555bf4a6.jpeg

BE9396A2-469F-4B1E-83CA-B678A7C29D0C.jpeg.448a69a29d9af357eccfdefc6c04b5d9.jpeg

E22433C7-881B-4890-89C9-E701C5124F50.jpeg.125a19a03533eb0975a2bb10c02076d0.jpeg

D8A1950A-8DB8-4172-98EB-D4BF2E2B0054.jpeg.50fa10ea2d99c16bc3852a483af9ca2a.jpeg

CE9FCC58-D574-4DA9-9ED6-317D900F42E0.jpeg.af7912e24c2b5783931dca40b305b6c6.jpeg

38730E71-678A-4284-81FD-148D8CFF57B4.jpeg.1cae4e011ba855fcea16970981461afd.jpeg

38730E71-678A-4284-81FD-148D8CFF57B4.jpeg.1cae4e011ba855fcea16970981461afd.jpeg

B3AEB4F3-C76F-421C-BE68-43F5EADCBE3F.jpeg.7e7d16de4bc0d10c5c67493b614c88d6.jpeg

76CFC89E-90A5-466A-BE11-705B04526449.jpeg.57362712200d98c6f56115f6e9e485f5.jpeg

45A41CF9-99CD-4B54-B5BB-147DF4710490.jpeg.b63ec0e73594d06399b1d322e9efcd21.jpeg

 

 

 

  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_125774

Ei tööta seal, kuid töötajad on tuttavad. Nende juures pikemat aega käinud, kuhugi mujale enam autot viia ei julge. Tuligi meelde, et suured tänud Carmasters inimestele, et reedel ühe pikema õhtu tegite ja auto ikkagist valmis sai. Riias käidud, oma 800km maha sõidetud ning õnneks probleeme ei esinenud. Mootoriga vaja natukene harjuda, kuna tegu sõna otseses mõttes pöördepilliga - Madalatel eriti liikumist loota ei saa. Üritus oli vinge, seltskond samuti - teinekordki.

 

26E16453-2FE1-4115-BED9-1638ABF9259E.jpeg.7cf65f0a4416215f9c791c88ae99e3ff.jpeg

08ED1DCC-7879-426C-97A3-09A28C06099A.jpeg.a71f698bcc00b930c799e6f5c2d09ec2.jpeg

A7469367-E478-4CA7-8F4B-67F4B4CAAC71.jpeg.eeb0c8711b14a71be1c43ae05f26c1f7.jpeg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.