Hüppa postitusse
  • Vastuseid 210
  • Vaatamisi 52,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_2862

Uuendaks ka pisut.

tagasi vool oli nii umbes,et tundus lootusetu selle lahti saamine,kuid traadiga läbi surkides õnnestus lõpuks lahti saada.

Peale mida lakkas Walbro bensiini pump töötamast,ehk sai kannatada,kui tagasivool kinni oli,kuna vaevu käimise häält tegi.

Nüüdseks on siis uus pump peal. Sai otsustatud paagi välise kasuks nüüd.

Masin käib ja käitub nüüd hoopis paremini. Segu ei ole enam nii rikas.

Kollektor sai samuti teibiga ära mähitud.nüüd peaks kapoti alune temperatuur langema. Turbo ja kollektori vaheline tihendi oli ka läbi,mis sai uus meisterdatud. Jägmine nädal peaks uue AEM õhu filtri ka kätte saama.

Paagi alt ära võtmisega sai vahetatud diffri otsa simmer,mis oli lekkima hakanud.

Seniks hetkel kõik :lol:

  • 2 nädalat hiljem...
  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_237

Lasin ühel inimesel lihtsalt seadistada.

Ei näe süüd seadistajal. Ju see originaal tihend ei olnud kõige parem seal. Ei mäleta mis firma tihend oli,sain selle koos mootoriga kaasa. Nüüd on küsimus,et mis tihend panna,kas proovida korraliku originaali veel kord?Ise enesest üle 1bar-i ei ole plaanis kasutada ja originaal peaks nii palju kinni hoidma küll või minna cometiku peale?

Muidugi tõrguvad veel ka originaal poolid,kaks tükki ei pidavat rõhu all üldse süütama. Võimalik muidugi,et need said kunagi kannatada,kui MS mul ühe pooli üldse ära sulatas. Mõttes on audi coilpacki kasutama hakata.

Kuna turbo on suhteliselt lähedal poolidele võib kuumus ka neile viga teha.

Siiski täna veel lahti ei jõudnud mootorit võtta,ehk homme parem päev :)

comment_197

Miks peaks o-ringitud plokil üldse tihend lendama?

See ongi o-ringimise mõte, et stock tihendi nii kergelt minema ei lendaks.

O-ringitud plokk ei sega cometicu kasutamist.

Papptihendiga endal reaalne kogemus, et ilma igasugu o-ringimiseta,

vaid kangemate poltidega (ja needki tundmatud hiinakad), sõidab üks V6 mootor 560hj mootorist ilusti ringi.

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/294141_262992597046088_138264039518945_1110036_4260457_n.jpg

Ei ürita kedagi maha teha, lihtsalt jagan kogemusi.

Võimalik tõesti, et oli kaane paigalduse viga kunagi tehtud, kui tegu lahti käinud mootoriga.

Suuremate turbodega turbomootorite komplekteerimine ei ole enam niisama lihtne nagu see suvalises nukataguses töökojas tehakse tavaliselt.

Seda siis juhul, kui soovitakse ikka kestvat lahendust, taaskord aastatepikkused kogemused erinevate autodega.

  • Autor
comment_192

Mootori panin ma ise kokku,kuid see tihend oli seisnu ca 1,5-2 a mootori omanikul kuuris,küll ilusti kilepakendis.

Mootor sai kokku korralike poltidega ning kinni tõmbasin kaane samuti korralikult.

Mõte käis läbi ka o-ringida,kuid ei suutnud tartust kedagi leida,kes ploki ära O-ringiks,see tõttu jäi see tegemata.Kaas ja plokk käisid mõlemad enne kokku panemist lihvimises.

Kõige paremini õpetavadki enda tehtud vead.

comment_190

Selle jutu järgi peaks asi siis ilusti kestma, kui mõlemad pinnad lihvitud.

Kas poldid said ka tutikad? Mis firma omad? Mis firma tihend?

Kaanetihendi seismine ei tohiks väga mõju avaldada tema toimimisele.

Poldid said sisse õliga või kuivalt?

comment_189

Ei ole mõtet süüd otsida ei kaanes, poltides, plokis ega tihendis. Viga oli suuresti minus sest ma ei suutnud leida vigu miks autol segu pidevalt muutus ja miks 2 silindrit vahepeal ei süüdanud. Alul kahtlustasin küttesurvet ja küünlaid kuid imelik tundus see, et vahepeal tundus, et läks asi korda justkui süüte sisse-välja keeramisega. Aga see segu muutus oli vaid rikkama suunas...a-la 2-3 ühikut AFRi täiesti suvalisel hetkel ja suvaliseks ajaks. Vahepeal mõtlesin et viga võis ka 1,6 bariga saada sest auto tuli minu juurde 8 seguga ja 0,3 bariga....tõmbasin alustuseks kütti maha ja proovisin korraks neljandaga....boost oli minu poolt peale keeramata kontrolleriga 1,6 bari :? Keerasin maha...proovisin.....1,3.......keerasin veel ja seadistasin 0,8ga aga siis kui asi enamvähem sai oli boost 1,1ni tõusnud ja sain veel maha keerata. Kaaneihend läks nii, et jahutusvedelikku hakkas veidi kaduma kuniks 1 kord raadile sõites siis korraliku tosooliauro tagant välja viskas.

jama lugu, mis teha....

jama on ka see, et kui liikus sain õnne kombel paarisaja eurise loo ära :lol: Õnne kombel seepärast, et nõelusin ja kiirus võeti väga vara ära (ristmikul vasakpöördel) kuid ei pandud sireene huilgama kuna loodeti ka reaalne asi kätte saada.....Lõpuks kui ma parklasse maha keerasin, et logi järgi veidi timmida kuulsin kusagilt kaugelt sireene mis sisse lülitati kuna oli jahedaks võtnud, et nad mind enam ei näe.....Siis algas actionfilm kus eraauto risti ette tõmbas nagu mul oleks plaanis ära sõita :D 2 vormis meest lendasid juhiukse juurde mis hetkega lahti tiriti......istun seal läppar süles megatune ees ja vahin lolli näeoga :lol: Politseinikud olid tegelikult väga viisakad ja ei ülbitsenud....vastasin samaga Kuid üsnamitu korda kommenteeriti, et no kurat kuidas nii et seisan ristmikul nende ees ja mõni sekund hiljem olen mitusada meetrit vahet sisse teinud.

Igatahes loodame, et need kotermannid saavad kaotatud ja saab see auto ka ilusasti korda ja seadesse....tunne mis 110-120ne pealt ratta ringi tõmbab on muidu suht lahe, kuid kui samal ajal läpparit või kellasid vahid on se suht hirmutav.

Muidu saab sellise auto 1 barini umbes 2-3 tunniga nii et ei deto, käib edasi, ei võta ämbriga bentsu ja seisab koos kuid selle autoga oli kõik hoopis teistpidi....Võtad hoogu, laed läppari, sõidad ohutuma koha suunas, summuti kukub ära....sebid end koju. Järgmine päev proovid uuesti ja auto istub mitu tundi selles rikkas alas ja läppar läks katki. Lähed uuesti ja 2 pütti ei süüta enam üle 0,8 bari jne jne jne jne koguaeg midagi juhtus :S (Ahjaa.....lisaks veel need lugematud korrad kui midagi otsast ära lendab.....kokku oli probleeme kolme lõdviku ja ühe kollektori stutsiga mis tõi kaasa gaasi peale jäämise umbes kolmel korral. Kogu see pasarida ei tulnud kusagilt otsast kasuks ja tulemus sii selline... Seepärast on hulga lihtsam asju ajada kui auto omanik on puldis, sina oled läppariga kõrval ja mingi jama korral ütled et sorry lemps :lol:

Auto poleks katki, kui mul oleks olnud kannatust, et boost maha keerata ja NA osa täiesti välja seadistada ja vigadele jälile saada....kui see kõik korras siis boostiga vaikselt alt üles ronima hakata. Pole esimene vasikas aga esimene mis aia taha läks.....teen omad järeldused.

Kõik saab korda ja see auto hakkab veel liikuma :wink:

comment_185

Kui nii rikka seguga juba varem sõidetud oli, siis said küünlad ka sealt ilmselt oma laksu kätte juba.

Kas küünlad on stock kuumusastmega või külmemad?

Huvitavaks muutub tunne siis, kui 200+km/h spoolides rattad tühja võtab. :D

Reno autoga oleme seda kogenud, töötav spidomeeter sellel hetkel eriti soovitatav lahendus pole.

Oskan omalt poolt soovitata inimestele vaid kannatust ja mitte liigse kiiruga peale lendamist, kui asjad veel poolikud on.

Paraku kogemus näitab, et 90% inimestest kahjuks nii toimivad.

Sai ka ühte M50 mootoriga ja sepis sisuga HX50 turboga E30 käidud käima aitamas.

Kahjuks see pidu lõppes enne Tallinna seadistama jõudmist, kuna enne seadistamist oli ju vaja autot kindlasti põhjagaasiga proovida.

comment_174

Jah, selle vastu ei saa ei sepissisu ega metalltihend kui endale üldse aru ei anta.

Sõidetud oli nende küünaldega ja neil oli väga kiiresti väga paks pruun kiht peale tekkinud.....kas sest ülirikkast segust või millestki muust sest suurt läbisõitu vahepeal neil polnud kuid nägid siiski jubedad välja.

Hetkel panin sisse uued originaal näitajatega NGK-d ise olen nende odava otsa NGK-dega 1,5 barini toime tulnud ja arvasin et kuni 1 barini ei tohiks probleeme olla. Vahed panin muidugi 0,6

Papptihend on tegelikult ilmselt õigeim lahendus kuni 1 bar masinatel. See paneb ta paraja koormuse alla kuid kui kõik on õige peab ta kindlasti vastu pidama ja omab kaitsvat toimet.

  • Autor
comment_158

Mis lõdvikud need veel juperdasid?

Summuti kukkumise vastu ei aita muud kui V-klambri peale ikka minna.tavaline liides ei hoia lihtsalt kinni. Või siis lisa kõrvad ja vedrud lisaks.

Nüüd on need viperused vähemalt teada ja tuleb ära kõrvaldada.

Oskab keegi ka teisi mootori patju soovitada? hetkel e34 originaalid,kuid tunduvad liiga pehmed ja mootor väändub omajagu.Samas päris jäigaks ka ei taha teha.mõtlen siis alupukside peale.

comment_141
Miks peaks o-ringitud plokil üldse tihend lendama?

See ongi o-ringimise mõte, et stock tihendi nii kergelt minema ei lendaks.

O-ringitud plokk ei sega cometicu kasutamist.

Tegelikult ajasin millegi pärast KUKS-i auto kasutaja Krst autoga sassi. Ise imestasin ka, et siis tihend lendaks.

Cometic ise ei soovita nende tihendit eelnevalt O-ringitud plokile, millel poleks ilmselt ka mõtet.

comment_101

Kõik vasakpoolsed....kaasaarvatud segusiibri otsast. Not a big problem sest 1 bariga ei tulnud otsast.

Alupuksid oleks ikka liiga jäigad ....sama mis rauast ju....või sain millestki valesti aru :roll:

Mida teised kasutavad? Reno?

osadel ralliautodel olen kohanud mootori amorti liigse keeramise ja pukside purunemise vältimise vahendina. :roll: Kui ei eksi siis Kunagi raadil oli ka ühel M3 mootoriga e30nel miski puksidega vars mootori kohal kuid ei mäleta kuhu see kinnitatud oli kuid pakun et kolde poltide alla. Ka Ott turboclubist kasutas vist miskit amorti.

  • Autor
comment_30746

Mootor sai siis lahti võetud.

Plokikaane tihendi oli 1 ja 3 silindri kohapealt ära pressinud. Kaas käis ka survestamisel ning selgus,et 5-ndas silndris on sisse- ja väljalaske klapi vahel mõra :D Sellest siis ka tingitud,miks see silinder ei töödanud,kuna nii kolb kui klapid on suht tahmased.

Nüüd siis uut kaant vaja.Kahju on sellest,et kaanel said eelmine kord kõik sääretihendid vahetatud ja klapid lihvitud,aga eks tuleb uuel ka nii teha.

Muud jupid on kokkupanekuks enamvähem olemas. Üksiti lähevad ka mootori ketid vahetusse.

Muudetud , muutis KUKS

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.