Hüppa postitusse
Postitatud
comment_121444

Tere 

 

 Alustame siis kõige algusest: antud aasta kevadel tegi sõber inventuuri ning hakkas täiesti korras m20b20 vanarauda viima kuid haarasin võimalusest kinni ning soetasin igaks juhuks selle ära. Suve keskel aga hakkasin mõtlema et peaks selle mootori nüüd lõpuks kuhugi sokutama, et oleks talveks mingi masin olemas. Juuli lõpus leitsin aga antud kere ning tuli tuhin see tagasi elavate sekka tuua. 

Olen ehitanud ja remontinud mitmeid bemme, kuid varem pole ültse kere ja välimusega tegelenud. Kuskilt peab ju alustama kuid antud projekt oli ikka veidi suur samm. Õnneks sain hakkama, kuid teienkord teeks ilmselt mitmeid asju teisiti. Kuna plaan on auto teha talveks, siis ei pööra väga suur tähelepanu üksikutele iluvigadele ja enda praagile, mis keretööde käigus on välja tulnud.

 

Antud autost siis: 

2017 avalaksult üle katuse käinud e30, kasutaja ork vana auto. 

Sain kätte ainult veereva kere, varem peal olnud m50 ja veel mõned jupid on ühe punase sedaani peal

Originaalis 316i, aastast 1987. 

Hetkel katus vahetatud (Tänud kasutajale vazza uue katuse eest)

Uus värv, bmw 668

Eelmise omaniku poolt ehitatud taha golf 3 coiloverid, strutbar, typ 168 4.10 keevitatud differ. Ette e46 õõtsad, e36 võimendiga roolilatt, amordikannud kere külge seotud paari toruga. samuti valmidus hüdrokäsipiduriks

 

Tulekul : 

M20b20 stroker, 5x120 sillad, 17 tollised hamann hm1 veljed, ette isetehtud 50mm coilover püstakud, hüdrauliline käsipidur ....

 

 

 

crash.jpg

IMG_20170810_184444.jpg

IMG_20170928_155135.jpg

IMG_20170930_174652.jpg

Muudetud , muutis Ats

  • Vastuseid 61
  • Vaatamisi 7,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Suur tänu heade sõnade eest! Vahepeal olen vaikselt juppe kogunud ja autot komplekteerinud. Suure üllatusena avastasin ews 2 koos süüteluku ning võtmetega juhtmekimbust ja sai need eemaldatud. Ei

  • Nii, jätkame siis sealt kus pooleli jäi Auto seisis mitu nädalat aasta alguses kuni võtsin ennast kokku ja hakkasin tasapisi jälle lammutama, ehitama. Suurim muutus toimus kapotiall, kus m20 sai

  • Peaaegu aasta hiljem on auto veel hullemaks rallikaks saanud. Kuigi itb süsteem sai müüdud ja tagasi originaali peale mindud, käib masin siiski mõnusa vile, leegi ja kõrge piirajaga. Ka kütusekulu lan

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_133960

Ilmad jahedamaks läinud ja tuli lõpuks soojendusradikas korda teha. Viga oli üsna väike, kuna katki oli läinud klapiga toru. Kui selle vahetusega läks 5minutit siis lõdvikute otsa ajamine oli üsna suur peavalu m50 kollektori all. received_2368458833472794.jpeg.9cdbd427a45519998d9699fa59a4e0e6.jpeg

Salongis on samuti esmakordselt muusika sees ja ära ühendatud. Makiks hetkel cd43 kuni teine auto e32 kunagi taas liikuma peaks. Kõlarid ees originaalid ja taga mingid Sony ovaalid.

Ka ms41 aju on veel näpitud ja anti lag/popcorn peale leiutatud. 

Pilte kasutaja sepik kaamerast tartu kogunemisel:

received_2307679912895230.jpeg.c70262474fde4d95daa5b8a06af8e1f8.jpeg

received_2461054187443510.jpeg.191cc652684d56518e661ad5f4ae8a37.jpeg

received_2614402635456146.jpeg.bef0334cc02ea5946ebc0663f6c0598b.jpeg

received_487607045410753.jpeg.8a2b5ca8539fa70ef5c4f8ad69317b3d.jpeg

 

 

Muudetud , muutis Ats

  • 5 kuud hiljem...
  • Autor
comment_135928

Pärast viimast postitust sai lõpuks summuti põhjale lähemale tehtud, eest sai tagasi madalaks lastud ja 17 tolli veljed läksid samuti alla.  Sellest ajast edasi on auto olnud põhimõtteliselt koguaeg kasutuses kui vaja poes piima järel käija või kui teine auto katki. Hetkel talvel on pesu saanud ka rohkem altpoolt lihtsalt :D

20200119_143121.jpg.04707f5095fd48632bd1546cbc0929ec.jpg

Viimasel kuul aga on veidi rohkem tuunimist toimunud. Hiinast sai tellitud 45 euro eest uusi valgusallikaid. Kohale tuli 2x bi-xenon reflektorit, üks komplekt h1 xenon pirne ja plokke ning üks komplekt h1 led pirne. Kokkupanek oli väga kerge, ning kui veidi veel vaeva näha jääksid kõik tuled ka väljast originaalid. Nüüd on ka lähituli kaugtuli kuid kahjuks pole antud asi vist väga legaalne antud autol. Tuled näitavad muidu väga hästi, nagu ledbar oleks ees, kahjuks pildilt väga seda ei näe. 

20200116_192129.jpg.866469b434e8f4094a0dc380b25da681.jpg

20200118_181755.jpg.3f4360f3b4c5916b88ea5af7935b8aea.jpg

Kasutajalt extreme327 sai ostetud üks huvitav sisselase, kuna tahtsin nagunii 2.0 oma välja vahetada ja ka hind oli hea. Tegemist kellegi isetehtud ITB süsteemiga, põhiraud pärineb fordilt, millele on alumiiniumist kollektor külge tehtud. Keevitused pole just parimad kuid asi toimib. Eriti hull on gaasiklapi ja õhulugeja vaheline jupp, kuid see tuleb nagunii uus teha kuna mu strutbar ei mahu enam ära. Samuti tahaks lisada trombetid hääle pärast, mis hetkel puuduvad ja õhulugeja eemaldada. Sisselaske installiga sai ka nukkasid keeratud, kuna panin nad silma ja valede mõõteriistadega suvel paika. Enne vs nüüd

20200119_152758.jpg.ae8d451e480249c40a4e5033455f4206.jpg20200215_153315.jpg.4c349f07225fd6edf7aa8d72a339f5a8.jpg

20200215_123404.jpg.9b35a2f4b0d9cd2a70b2104c603f4bbb.jpg

  • Autor
comment_135985

Algselt tahtis ohtrasti kütusetabeli muutmist, et midagi ültse gaasi vajutamisel teeks. Kahjuks hetkel on tps signaal vale ja jätab pöördeid peale. Sain kaasa m50 anduri mida modifitseerisin teispidi käima kuid seda ei saa täpselt paika keerata ning vaja oleks miskit muud.  

Hetkel proovib ms41-ga käima saada, isegi alpha-ni. Kui see ei õnnestu siis riiulis ka üks det 3 millel antud funktsioon olemas või liigub progeaju peale ära :D

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_136851

Auto tegelikult liigub juba ammu, veerand gaasiga sõites kerged anomaaliad aga saab hakkama. Kuna pole pikalt postitanud siis vahepeal oli talv, mille tõttu sai talvekad alla pandud ja kurve küntud. Suutsin ka is lipi ära lõhkuda kuid õnneks juba uus olemas 20200229_004350.jpg.9954efd8157f1f19f9cba0611886f70c.jpg

Muidu on üsna rahulik olnud, rehve, õli, bensiini voolikuid vahetanud ja ms41 häälde ajanud.

Talvel hakkasin e36-le velgi tegema mis loomulikult said alles nüüd valmis ja panin prooviks ka e30 alla. Hetkel hakkasid väga meeldima ja peab vist 2-4 tk juurde otsima ja lõikuma keevitama jälle hakkama, kuna tegin esimese jooksu kõik 9 tolli laiad. Tegemist on originaalis opeli plekkveljega. 

20200422_214150.jpg.61a3b4f2b5b34c745f4e9c53018cef2f.jpg

 

Muudetud , muutis Ats

  • 8 kuud hiljem...
  • Autor
comment_139712

Peaaegu aasta hiljem on auto veel hullemaks rallikaks saanud. Kuigi itb süsteem sai müüdud ja tagasi originaali peale mindud, käib masin siiski mõnusa vile, leegi ja kõrge piirajaga. Ka kütusekulu langes paari ämbri võrra. Hetkel naudib meie Eesti ilma ja radu ning eks suvel lähevad jälle 17 veljed, teine stange ja lipid tagasi. Aega saab siis ka ülevärv lõpuks.

IMG_20210116_190020.jpg.f8ebbb8d37d888cab88fb89f5f666265.jpgScreenshot_20210118-074051__01.jpg.c72f0dbe0ce08c48a7e4f5bf6a2d180e.jpg

Screenshot_20210117-204251.jpg.0621b57cce115a952af414aa1bf6eb07.jpg 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.