Hüppa postitusse
Postitatud
comment_24088

Auto ostetud jaanuari kuus 2008-l aastal. Otsisin projekti jaoks sobivat rullikat. 8)

Kuna e30 on teadatuntud rullnoka auto siis seisukord oli sellele vaatamata täiesti normaalne. Läbisõit oli sel hetkel päris suur aga see ei heidutand mind-tõin ära. Eriti imelik oli see et juhiiste oli pandud coupe iste ja see iste oli ka kõrvalistuja oma :oops: . Istmete seisukord ei olnud kiita- juhiistme riie oli väheke pealt katki ja kõrvalistuja istme riie oli veel rohkem katki ja seljatoe kinnitus oli ka katki ning silinder oli kah suht läbi.

Roostet siiski leidub aga ma tundsin tõmmet selle rullika vastu, sest kere on suhteliselt kõva ja projektikaks kõlbab.

Välimuselt on auto originaal konditsioonis. pole veel jõudnud midagi teha sest kool vajas lõpetamist ja pole jõudnud õieti tööle ka kuhugi.

Plaanis on ehitada spoilerid.

Veermik on nii nagu ostes oli. Taga on mingisugused sport vedrud aga ees on originaalid :? . Algul olid all 15" originaal kärgveljed. ostsin uued veljed alla need vähemalt laia randiga- 9"laiad, 16 tolli läbimõõt. 8)

Sisemus on ikka veel suht originaal. Juba ostes oli olemas Raid sportrool, mis oli väga nutuses seisus. Ma värvisin selle üle ja lasin nahatada. 8)

Istmed sai vahetada Recaro toodangu vastu.

Audio on "metsik"- taga 25 watised kõlarid ja Pioneeri makk mis oli ennemalt 4x25w :oops: , kuid müüsin selle maha ja ostsin asemel uue Pioneeri, see 4x50 8)

Mootor on 2.5 liitrine, 125kw ja 170 hobujõudu.

Varustatud on auto elektriliste tahavaate peeglitega, elektrilise katuseluugiga, esimesed klaasid on elektriga (võimaluse korral on võimalik elektrilistel akendetõstukitelt nupuga vool välja lülitada) ning taga asetseb LSD.

Mõistvat suhtumist :D

normal_DSC_0081.jpg

normal_DSC_0069.jpg

normal_DSC_0087.jpg

normal_Photo-0971.jpg

  • Vastuseid 149
  • Vaatamisi 40,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Eile viisin Cidrun´iga bemmu liivapritsi ja krundi alla ja varsti lähengi vaatama mis nägu on 8)

  • Metalheart
    Metalheart

    Tere, Kas see kapuutsiga auto mitte E36 M3 stangega pole?? terv, A

  • Peale läks m50 2.8 vända, kepsude, kolvidega

Esiletõstetud vastused

comment_15913

Koht kus teha pasitab kah väga hea ja ruumikasolevat. :wink:

Peab ise kah mingi hetk selle koha ehitamise ilmselt ette võtma, aga muidu suurt suurt rahakotti sulle ja ikka viitsimist kah, et pooleli ei jääks.

Ja vaadates su venna (?) 328 siis ma kujutan ette, et see masin peaks kah päris hea saama, kui koos ehitate. :wink:

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_14927
kas sul eest jääb ka velg samamoodi välja punnitama? :shock:

Kui sa täpsemalt vaatad, siis näed, et mul ei ole tagasildagi all ja see on ainult proovi ja motivatsiooni pärast pandud kuidagi siina alla.

Nii et arvatavasti ei jää punnitama.

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_13660

natuke juttu ka:

Teine summuti koht on valmis ning nii mõnigi auk lapitud. Jama on see et kohati roosteuss kummitab. Kõik silladetailid on ka värvitud tume siniseks.

Pilte ei pane hetkel, sest pildid on fotokas ja fotokat ei ole kodus praegu.

PS! Kui kellelgi on omast kogemusest soovitada mõnda head rooste surma, siis andke teada. Mul endal on muidugi ka olemas, kuid ma vaikselt kahtlen selle omadustes.

comment_13619

See auto käis üleni liivapritsis eksole? Kui nii, siis on roostetamine paratamatu, sest liivaprits paneb meeletu elektri auto keresse sisse. Elektrit aga tõmbavad endasse tsingi tükid... need peab panema auto kere külge ja niimoodi, et tsingi tükk on vastu haljast auto kere(poltidega kinni vms)

Ühelt keretöödega tegelevalt mehelt kuulsin seda juttu, ta tegeleb vanade Usa autode taastamisega

  • Autor
comment_13588
See auto käis üleni liivapritsis eksole? Kui nii, siis on roostetamine paratamatu, sest liivaprits paneb meeletu elektri auto keresse sisse. Elektrit aga tõmbavad endasse tsingi tükid... need peab panema auto kere külge ja niimoodi, et tsingi tükk on vastu haljast auto kere(poltidega kinni vms)

Ühelt keretöödega tegelevalt mehelt kuulsin seda juttu, ta tegeleb vanade Usa autode taastamisega

Liivapritsis käis kyll jah. Oleks seda enne teadnud. Aga tänud õpetussõnade eest. Jätan meelde. :wink:

  • 1 kuu hiljem...
comment_12868

Ei ütleks, et see Buvanols mingi hea asi on. Minuarust just jumala saast. Olen 3'e erinevat katsetanud ja buvanols on nendest kõige kehvem.

Pärast liivapritsi tuleks auto kere kohe keemiaga töödelda või siis happekrunt selga visata, kuna liivapritsiga puhastades pidi pleki pinnale sellised kohad tekkima, kuhu jääb niiskus ja hakkabki uuesti roostetama.

comment_12857
Ei ütleks, et see Buvanols mingi hea asi on. Minuarust just jumala saast. Olen 3'e erinevat katsetanud ja buvanols on nendest kõige kehvem.

Kui sa juba sellist teksti kirjutad, siis võiks nagu ära ka öelda mis see nn kõige parem oli siis :roll:

comment_12856

Kui sa juba sellist teksti kirjutad, siis võiks nagu ära ka öelda mis see nn kõige parem oli siis :roll:

Ei oska öelda milline see kõige parem on, mingisugune pidi olema mida peale kandes närib rooste täielikult välja, aga ei mäleta mis selle nimi oli.

Ise kasutan hetkel Antirust'i, see kordades parem kui Buvanols. Mõjub küll kaua, aga vähemalt eemaldab rooste plekilt. Olen ka ühte konsendraati kasutanud, sellega roostet hõõrudes hakkab rooste lahustuma pleki peal.

Konsendraadiga sain sellised plekid peaaegu haljaks.

2101plekid007.jpg

comment_12852

Arvan siiski, et see sama Läti oma. Muudab küll metalli värvi aga roostet ei taha üldse eemaldada. Seevastu Antirust teeb tööd korralikult, on plekke mis on tõmmatud sellega kokku ja terveks talveks niiske kuuri alla vedelema jäänud ja pole siiani ühtegi roostealget näha :wink:

Buvanolsiga lahjendasin seda konsendraati :P siis mõjus normaalselt :D

See sama punane pudel valge korgiga ju?

Untitled1.jpg

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_10868

Pole pikka aega kirjutanud.

Hetkeseis on selline, et kui ühe jupi veel kätte saan, siis saab mootori peale panna.

Mõned pildid ka :)

DSC_00842.jpg

DSC_00892.jpg

DSC_00902.jpg

DSC_00912.jpg

DSC_0092.jpg

DSC_00942.jpg

DSC_00952.jpg

DSC_00983.jpg

DSC_0126-1.jpg

DSC_0127-3.jpg

DSC_0128-1.jpg

Happekrundiga sai lasta põhilised kohad üle, mis kaitset rohkem vajavad.

DSC_00053.jpg

Ja nüüd on krunt ka peal.

DSC_0019-2.jpg

DSC_0018-1.jpg

Vasakpoolne õõtshoova puksi metallkorpus (või kuidas seda võib öelda) oli põhjatala külge kinni keevitatud, sest mõlemad poldid olid pooleks keeratud :|

18012010.jpg

(telefoniga tehtud pilt)

Lõikasin selle koha välja, sest sai proovitud puurida välja neid töngasid aga ei toiminud see variant.

18012010001.jpg

(telefoniga tehtud pilt)

DSC_0005-2.jpg

Vend(Raido328) võttis jupi töö juurde kaasa ning kuumutas(lasi metalli punaseks, keevitas mutrid polditöngadele otsa ja saigi kätte :)

Laupäeval paigaldasin jupi tagasi auto külge.

DSC_0001-1.jpg

DSC_0006-2.jpg

Keevitatud.

DSC_0010-3.jpg

Lihvitud.

DSC_0012-2.jpg

See koht on krunditud ka juba aga miskipärast ei teinud pilti sellest.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.