Hüppa postitusse
Postitatud
comment_34186

Tekkis natuke vaba aega ja mõtlesin, et paneks siia eputamiseks üles ka oma järgimse raharöövli. Suures Pre facelifti hulluses sai siis ligi võetud järgmine masin. Tegemist siis 1989 aasta kabrioletiga.Naljakas on see, et pole kunagi huvitunud kabriodest, aga ära iial ütle iial :) .Sama nali oli ATM kastidega, et ei taha kunagi sellist autot,nüüd on 2tk mul ATM kastidega, lihtsalt kõik variandid peab läbi proovima...

Kabriodel oli siis 1989a veel pre facelift, kahjuks küll mitte sellised, nagu "päris" pre faceliftid, aga peaaegu :) Väliselt kere, tagatuled, stanged on pre omad, mootor ja tehnika ikka enamus asjadega facelifti omad.

Algselt tundus, et küsitud raha eest on miskit võtta küll ja nii saigi masin porisel sügiskuul ära toodud.

Jäiga ühendusega sai masin koju tiritud, alles kodus külavahel julgesin sellega esimesed proovisõidud teha :)

Kohe oli selge see, et sellise autoga tänavatele küll ei hakka minema, enne tuleb auto korda teha...nii saigi üsna pea hakatud autot lammutama...Sellises seisus masina puhul algab remont täiesti pulkadeks võtmisest.Mootor oli päris ergas ja üleeelmise omaniku remondi võis õnnestunuks lugeda (seda saab ka uus mootori omanik ilmselt rääkida), samuti oli tehniline pool enam vähem, eelmine omanik oli selles suunas raha investeerinud küllaga, aga kõik muu.....välimus, salong....Mitte miski nendest ei kannatanud kriitikat...Nalajakas on meenutada seda kiidulaulu eelmiste omanike autoteemades, aga eks piltidelt paistavad kõik asjad alati paremad välja ,kui reaalis. Mulle ei mahu pähe, mismoodi saab olla ilus ja äge pre faceliftile installitud lõhkine facelifti esiots ja katkine, rääbakil, üle poritiibade ulatuv facelifti tagastange?? Kujutan ette , et nendes läti spoilades nägi see auto palju parem välja.

Kõik asjad olid kinni ainult poolte kinnitusvahenditega või lihtsalt suvaliselt kruvi läbi kupatatud...

Parem tiib oli tava e30 b-osa toodang, juhipoolne oli ixi tiivale kabrio alumine äära keevitatud variandis.. Raha sellesse autosse investeeritud küll poldud, kõik oli üritatud väga odavalt teha ,poolikult teha või üldse tegemata jätta. Ees puudusid täielikult plastik katted, logarid, põhjakate...selle tulemusena on roostet seal, kus tavaliselt olla ei tohiks.

Tagaotsa "faceliftiks" tegemist sellisel moel näen esmakordselt, algselt oli arvata et on tagapaneeli vahetuse läbinud või vähemalt ülemise osa, aga ei....pre facelift tulede augud on lihtsalt suuremaks saetud, kõrvakesed keevitatud ja isepuurivatega kinni kupatatud, tuled igati kõverdi ja irvakil, suured vahed seed, vesi pagassis jne :)

Ok, aitab kritiseerimisest, seda saaks nagunii mitu lehekülge , aga kellel sellest enam kasu on.

Kere üldine seisukord pole väga kiita, enamus vigu tuli nähtavale peale hoolikat pesemist, siiski on kõik tehtav ja väga hull asi pole, kui võtta seda kui tava e30, siis on kere päris hea, suveauto kohta on ikka liialt käest lastud ja roostes.

Eks selle autoga on kõvasti paugutatud ka nii talvel kui suvel, olnud palju omanikke, oma jälje on jätnud gaasiseade, läti spoilades olek ja muidu kehvalt ja lohakalt tehtud teenindustööd.

Plaani on võetud masin täiesti korda teha, kõik asjad üle käia või tutikate vastu välja vahetada. Mootoriks tuleb tagasi 2.0, nagu tehasest oli, samuti kogu sisu, roolid ,nupud jne tulevad sellsed nagu sellel autol tehasest välja veeredes olid.

Lisavarustusega ei hakka ka siin pingutama, jääb peaaegu selline nagu tehasest, ilmselt lisan käetoe, udukad, karmima esilisa, väikese lip spoila pagassiluugile - mõistagi originaalosad, mitte tuuning.

Eks seda tulevik näitab.

Esialgne plaan oli masin järgmiseks suveks valmis teha, kuna tegu ikka liiga suure ettevõtmisega ajaliselt ja eriti rahaliselt, siis enne ülejärgmist aastat kindlasti valmis ei saa.

Tehase varustuse nimekiri on siis selline:

S288A LT/ALY WHEELS - BMW light alloy wheel, cross spoke29

S339A SATIN CHROME - ShadowLine

S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM - Therm.insulat.glass green

S370A STOFFVERDECKSCHWARZ - Softtop,black

S380A HARDTOP PREPARATION - Hardtop preparation

S428A WARNINGTRIANGLE - Warning triangle and firstaid kit

S498A HEADRESTSINREAR, MECHANIC. ADJUSTABLE - Headrests mechanically adjustable,rear

S680A MANUAL AERIAL - Radio antenna, manual

S687A RADIO PREPARATION - Radio preparation

S815 OESTERREICH-AUSFUEHRUNG -

S850A ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT - Additional Export tank filling

Varustus on kesine, aga nagunii on kabriodel standartvarustuses juba roolivõimendi, sportistmed ja 4x el. aknad - neid asju ei kanta lisavarustuse lehele.

Minukätte jõudes oli all ka LSD differ, mis oli üsna "vedel" ,et algselt ei tuvastanudki LSD olemasolu, aga siiski toimetas veel.

Ülemine osa eesti keelde pannes on siis 15" BBS valuveljed, mustade liistude ring, roheline klaasiring, manuaalne must pehme katus, kõvakatuse valmidus, ohukolmnurk ja esmaabikarp, tagumised peatoed, manuaal antenn, raadio valmidus, bensiinikanister.

Teine "lisa" nimistus rikub ära ka pre faceliftiliku välimuse, kuna peale musta liisturingi on metallist pre facelifti stanged ka kerevärvi, ehk siis punased, mitte kroomid. Minu unistus oli ikka kroomirikkast pre faceliftist, aga läks teisiti nagu alati :)

Paneks siis mõned pildid ka siin jooksvalt, aga hetkel see süsteem siin trukib täiega näkku.....

  • Vastuseid 82
  • Vaatamisi 12,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 8 kuud hiljem...
comment_63311

Sai lastud proovipartii teha...

09617445747768.jpg

 

 

üks nendest tiffri kaantest on minu kasutuses ning selle aastaga on jälle oksudeeruma hakanud,seega pole sellest lakist suurt tolku.

 

aga mõnus oli külge kruvida :)

Muudetud , muutis sass

  • Autor
comment_63335

on jh, minuomad samamoodi, sellepärast m40 juppe ei lakigi vaid lasen samamoodi kettaga üle nagu klassikaliste foorumis enamus teevad :)

Aga pildil olevad klapikambrikaaned on ikka täitsa korras, ju mõjutab see eelnev seisukord ka ,kui on enne mäda, siis hakkab ikka uuesti vms, või on siiski see tegemise viga, ise ei teinud ja juures ka ei passinud :)

  • Autor
comment_63409

Jh, oksüdeerumine algab uuesti. Ilma lakkimata detailidega pole isegi nii hull kui nendega, hetkel üle kolme kuu möödas m40 kola pritsimisest ja seisavad mu suht niiskes garaazis ja need detailid, mis enne suht jubedad olid, nendel on mõned täpikesed. Varem ka ilma oksiidita ilusad detailid on praegu ka ilusad ja puutumata.

  • 3 aastat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.