Hüppa postitusse
Postitatud

BMW 325i Coupé 1990.a.

Algul...

24149889ol6.jpg

....ja nüüd.

OgAAANqhAFdwGiCOYZNpmiNxXKE-yXa1nIcGqhOdcyT4Truk-u_dg1NvWxO46rrAT4qiTQKZ3n5fv2MpslJqM39aGTYAm1T1UGqiWnm6aWEZQlVoITUeDBAQ5-pq.jpg

Mootor enne.....

55py0.jpg

.....ja nüüd.

OgAAAOOdkphUTg-Nt3-yrO1dKD8aDGoxTDWjgLC6rg0aDhq8_vYZOUIT21U3I0G80BbrQcbyyH2q2MiGO9FfKEPkatAAm1T1UABeWHGwt34w2mBZIBGRszWj5nxC.jpg

Kere on täiesti tühjaks loobitud, keretööd tehtud. Mootor on hetkel ajutine

141kw 2,5L, hammasrattaid segan Getrag 260/5 kastis ja jõu maha aitab

panna suurkorpus Visco LSD 3,64 ülekandega.

Uue mootori komplekteerimine.

* M50B25 plokk

* M52B28 Väntvõll

* Uus õlipump

* Uued ketid

* Uued hammasrattad

* Uued ketitallad + pingutid

* Eagle kepsud

* Wiseco kolvid

* Õlijahutus väljavõttega filtrijalg

* Vems

* Holset HX50

* PPF BOV

* 60mm WG

* 2,5TDS saaled

* 600x300x100 IC

* 325i Tropic radikas

* Nuke kütuselatt

* Nuke kütuserõhu regulaator

* 2x Bosch 044 pumbad

* Kütuse paak pagassi

* Uued kütusevoolikud

* 8000rpm klapivedrud

* Racing klapid

* Sport nukad

ja kõik muu mis sinna kõrvale üleslugemist ei vaja :)

Muudetud , muutis Turbiin

  • Vastuseid 501
  • Vaatamisi 164,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Esiletõstetud vastused

palju jõudu ja jaksu ehitamisel, peaasi et tööhimu otsa ei sa 8)

sellest tuleb ikka väga korralik masin :wink:

(tahaks ise ka sedasi lammutada ja kokku panna )

palju kõudu ja jaksu ehitamisel, peaasi et tööhimu otsa ei sa 8)

sellest tuleb ikka väga korralik masin :wink:

(tahaks ise ka sedasi lammutada ja kokku panna )

Eks kui tööhimu otsa saab, siis tuleb minna ja õlg alla panna :?:

Jah, ütlen minagi, et vot väga tõsiselt asi ette võetud ning tulemus saab kindlast väga hea olema :) Edu ja jõudu jne. Aga tekkis küsimus, millega sa bituumeni põhjale kandsid?

  • Autor

bituumen läks põhja külge pintsliga ja kaks kihti, kohad mis suuremat

valu saavad, tõmbasin kolm-neli korda üle :)

Selge, peaks enda autol ka põhja lõpuks üle tegema, aga liivapritsi pole, tuleb leida tegija ning siis edasi vaadata.

Tase selline garaaz nagu juba usa poistel on .kõik läigib ja särab!

  • Autor

mõned hetked tagasi just jõudsin garaasist, tehtud sai vähe

kuna pidin kahte masinat korrastama :)

Tehtud:

* bensiini torud veetud

* piduri torud veetud

* piduri võim paigas

* tagumine sild all

+ nipetnäpet

Teha vaja:

* Velgedele vaheflantsid (ette 17mm ja taha 10mm)

* Taha lühema käiguga amordid leida

* Rooli asend muuta

* Tagumistele suportitele vahetükid

* Mootor peale tõsta

* Koopaservad 4cm võrra laiemaks ja 1cm kõrgemaks

hetkel nagu rohkem meelde ei tulegi, kindlasti on selles süüdi

magamata pea :?:

Vanemal vers. on originaalis tagumised koopaservad kõrgema kaarega . :wink:

  • Autor

tean jah, muidu oleks võtnud sealt koopaserva

aga kuna ma pean veel laiemaks ka tegema

sis pole erilist mõtet hakata seda preface serva

otsima. Keevitus on juba sooja pandud :shock: :?:

  • Autor

Asjalood arenevad samm sammult...

OgAAAHZjub4NhXhpurrDnPSBGBWOrJwztZp-k8fnxRmr6WKfOuoSaVLQ-xxYjl4hru4JXJfFrJnGti5hdfVKEjOWVmIAm1T1UG-_n5TA5MtOv3GjliddxrI6bFBU.jpg

OgAAAJQg9nxiqkuHwimgwyBGffqfrfPiNni5LW9hD7PlPxHrDO7gY-tPTwBCeYWFBpMdOQ1iLsPOavnlzqJcjtUaxf0Am1T1UDITaY9y8shGm1dA0q9EL-l63OY-.jpg

OgAAAJoooy3_YiZNXZkPhg29-HVND1fPzQNXUGUOxZV1_q_E9GDK6pXF-_WkeJXBiV5AyFoUujC0SPt2E6IeyNRv3VMAm1T1UFh1Rch5JEmanitmtwe3gcV71dd5.jpg

OgAAAGesrb6ai0_6EdUtgFGlDrZtiDpLvh_epYpTir4DiXYBBw6amkKnPW-6QDcUSXI8AjlHGCvgqj_O2kxFWXPg3f4Am1T1UFfkH78QFVERIeBenngXjycjJE5I.jpg

OgAAACvO76U1RMMxX0o7s6AS9zi4i93Fj8xjbE89q7hUmGJW4C929uBCVYgxM25zFA6tshsMlAdFMMmhnOzM1kFMuWoAm1T1UKDnPKDnvR2kCbbJ3-HMcM5hffIG.jpg

e36 tagumine piduri ketas on sügavama "hat'iga" siis seda kaitse

plekki sinna panna eriti enam ei anna, kuna plekk peaks jääma 5mm

ketta sisse. Seal aga on juba piduriklotsi tööpind ning klots ise ei

mahuks ära. Kõige lihtsam ja parem lahendus on arvatavasti

hüdrauliline käsipidur. Käsipiduri kangi tahaks siiski jätta originaali.

Kui keegi teab milliselt autolt oleks mõistlik võtta peasilinder

millega saaks asja tööle, siis võib PS teel näpunäiteid jagada :)

hydraulichandbrk.jpg

sai külge keeratud ka paisupaak prooviks.

OgAAAM7bktkW187HcqTQ_tyTf7KS9YeZ1G96VpiL734PM9_Jux6apvnGFMhNafafdCZlMdgQ62eHNVzfVgQA0j-wXloAm1T1UEFPNyx-OMvZp4PFiJ6noUn_RNHM.jpg

Põhi - piduritoru nüüdseks ikka sirge, mitte nagu siin pildil!

OgAAAL3rs4LDUaA8XtJs0-_gYVJ6oHM1U2MIwPxvP7MgiB1rwumOtwIYC6CndXIimLjLOuu3bNxm9tkbLBIvSo8h81kAm1T1UFssXXn4sppk_QIyv3g6N0ImlY4u.jpg

Külge sai keeratud tagumiste amortide tarvis ka padjad ning

poolteljed said uue määrde. Alla läksid peenikesed poolteljed

kuna suurtele pole veel neid otsakaasi kätte UM'ist saanud!

OgAAAMYj_F1AtGGNExqu8MFadJmH8aILesRdcVa-doaw--YXgaRKj1PuEi81Ulp-WA66EfWvTk9hRrjezuHskxuVeoUAm1T1UERsPAKwhLmq-xgRnWj7qxpZr6i7.jpg

Pilt kuidas velg ilma vaheflantsita istub

OgAAAEgRo06Dke39N3F5ZmpLzmNS0O08VPXKyWNDMmQHb6rS-bkO78TQamzCSOOphGdBivW_rFv3_LwbKATOVSUn4dIAm1T1UAid2uIhHQ2JSW3Chj_mBjmDuE7i.jpg

Esimene velg ilma vaheflantsita :?

OgAAABZK7yVBjS9HxzOO2nvTltObBPkySENeq0nbUW7VWbo7MU9HB3nazzvEvY_3ClcIkvBLn7-oHfg_RzDdFmcnxR8Am1T1UJ6FxVmHALeJ5mny28qQ7Z1H8zYy.jpg

Roolilatt sai laiali võetud ja puhastatud ning uus määre sisse.

OgAAAGq2YKML7l1a0vq7cV2SYkn4YBc4OOsXEa362v_b_HA7-t71bcdMkE4H3PoURBY6v-n22kL0xpT6AExXTGLH0yAAm1T1UP_9vXxXwYdn9T4ogOzoXDipVZ_L.jpg

Nüüd siis tagasi garaasi :)

Nautige hästi komplekteeritud videot seniks:

:twisted:

oi kurja, ma juba ootan kui sa selle kone valmis saad ja siis pead sama hea video tegema :D :twisted:

Nu ühe pildi pealt on puudu veel madrats ja siis elaksidki garaazis :wink: Aga muidu ainult kiitust!!!

tõsiselt hea on vaadata et nii põhjalik töö on ette võetud. Jõudu ja jaksu ! 8)

Tööd teeb see kutt ikka korralikult ja põhjalikult.

Sai siis eile piilumas käidud ja hea on vaadata kohe :wink:

Jõudu ja jaksu :wink: ( Abi vaja sis mu numbrit sa tead :wink: )

  • Autor

nüüd siis lood niikaugel, et auto jääb pedaali jõul ise seisma, sellega

on muidugi nii, et kõigepealt tuleb hoog ülesse lükata :D

  • Autor

OgAAAO8d8803--2AYdPaDeaWZEwwRdULA7PkqynhOUST_DPCJdQ6o9qU2dl7U2JvXh4PQTUzweouEb98jXc1Ym3k-c0Am1T1UBRgOVXlXpi4o0SNVe-e5K_6X84e.jpg

Tagumistele ratastele vaja veel treida korralikud vaheflantsid,

praegu on ratas ikka väga koopas. Rehv pole ka päris see mis

ta olema peaks (255/35).

OgAAAJw_gbYInJImoAvn-10dQj_n8s2XONo9AkXhTLbkn8lBVk6qgva_fjBUNujHP4Nca0I-HetsKtumwXWjmVS4pNQAm1T1UFNadlsG1eOdjrKnMWD6f8uDJhi8.jpg

OgAAAL2GY4BK2yNZ1lDqWch4C9Stnd4dTXxp3tMjU4eUZ86rFGym3lHuUisn0UaM9f_ctkh0tEyRkryqAwwmR8_VZPMAm1T1UOqItAQpSfyNq35TMd5yrokJrDDg.jpg

Hetkeseisuga on plaan esmaspäeval mootor peale tõsta ja hakata juba

edasi vaatama mis saama hakkab. Täna alustasin ka kere juhtmestiku vedamisega. :)

Ma vaatasin su pilte ja just tundsin, kuidas mu vererõhk tõusis neljasajani.

Millllega te seal Vöromaal tegelete? :D

Kui sul ajaga tiuga, siis veljed võid mulle saata poleerimiseks 8)

  • Autor

nagu igas linnas tegeletakse kõigega mis sisse toob :)

praeguse seisuga on mul 99% auto kokku ladumine ja

vahest käin külastan ka Henri Puhmase garaasi. Igav

siin küll kohe kindlasti ei hakka :wink:

Sinu kurvastuseks Penu, pean tõdema, et need veljed

ka juba korraliku hoolduse saanud :wink:

(värv, poleerimine, lakk)

nagu igas linnas tegeletakse kõigega mis sisse toob :)

praeguse seisuga on mul 99% auto kokku ladumine ja

vahest käin külastan ka Henri Puhmase garaasi. Igav

siin küll kohe kindlasti ei hakka :wink:

Sinu kurvastuseks Penu, pean tõdema, et need veljed

ka juba korraliku hoolduse saanud :wink:

(värv, poleerimine, lakk)

vihkan sind:D

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus