daqqer Postitatud 23. aprill 2009 Jaga Postitatud 23. aprill 2009 ''* El.vent 330mm'' Saad sa mulle u2usse panna kust seda saaks ? Ken Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
///Mario Postitatud 23. aprill 2009 Jaga Postitatud 23. aprill 2009 palju jõudu ja jaksu ehitamisel, peaasi et tööhimu otsa ei sa 8) sellest tuleb ikka väga korralik masin :wink: (tahaks ise ka sedasi lammutada ja kokku panna ) Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
taytz Postitatud 23. aprill 2009 Jaga Postitatud 23. aprill 2009 palju kõudu ja jaksu ehitamisel, peaasi et tööhimu otsa ei sa 8) sellest tuleb ikka väga korralik masin :wink: (tahaks ise ka sedasi lammutada ja kokku panna ) Eks kui tööhimu otsa saab, siis tuleb minna ja õlg alla panna Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Henrik Postitatud 23. aprill 2009 Jaga Postitatud 23. aprill 2009 Jah, ütlen minagi, et vot väga tõsiselt asi ette võetud ning tulemus saab kindlast väga hea olema Edu ja jõudu jne. Aga tekkis küsimus, millega sa bituumeni põhjale kandsid? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 23. aprill 2009 Autor Jaga Postitatud 23. aprill 2009 bituumen läks põhja külge pintsliga ja kaks kihti, kohad mis suuremat valu saavad, tõmbasin kolm-neli korda üle Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Matu90 Postitatud 24. aprill 2009 Jaga Postitatud 24. aprill 2009 Vot selline töö mulle juba meeldib. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Henrik Postitatud 24. aprill 2009 Jaga Postitatud 24. aprill 2009 Selge, peaks enda autol ka põhja lõpuks üle tegema, aga liivapritsi pole, tuleb leida tegija ning siis edasi vaadata. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eric Postitatud 24. aprill 2009 Jaga Postitatud 24. aprill 2009 Tase selline garaaz nagu juba usa poistel on .kõik läigib ja särab! Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 24. aprill 2009 Autor Jaga Postitatud 24. aprill 2009 kõik peab olema omal kohal ja puhas Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 27. aprill 2009 Autor Jaga Postitatud 27. aprill 2009 mõned hetked tagasi just jõudsin garaasist, tehtud sai vähe kuna pidin kahte masinat korrastama Tehtud: * bensiini torud veetud * piduri torud veetud * piduri võim paigas * tagumine sild all + nipetnäpet Teha vaja: * Velgedele vaheflantsid (ette 17mm ja taha 10mm) * Taha lühema käiguga amordid leida * Rooli asend muuta * Tagumistele suportitele vahetükid * Mootor peale tõsta * Koopaservad 4cm võrra laiemaks ja 1cm kõrgemaks hetkel nagu rohkem meelde ei tulegi, kindlasti on selles süüdi magamata pea Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
ryan Postitatud 28. aprill 2009 Jaga Postitatud 28. aprill 2009 Vanemal vers. on originaalis tagumised koopaservad kõrgema kaarega . :wink: Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 28. aprill 2009 Autor Jaga Postitatud 28. aprill 2009 tean jah, muidu oleks võtnud sealt koopaserva aga kuna ma pean veel laiemaks ka tegema sis pole erilist mõtet hakata seda preface serva otsima. Keevitus on juba sooja pandud :shock: Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 3. mai 2009 Autor Jaga Postitatud 3. mai 2009 Asjalood arenevad samm sammult... e36 tagumine piduri ketas on sügavama "hat'iga" siis seda kaitse plekki sinna panna eriti enam ei anna, kuna plekk peaks jääma 5mm ketta sisse. Seal aga on juba piduriklotsi tööpind ning klots ise ei mahuks ära. Kõige lihtsam ja parem lahendus on arvatavasti hüdrauliline käsipidur. Käsipiduri kangi tahaks siiski jätta originaali. Kui keegi teab milliselt autolt oleks mõistlik võtta peasilinder millega saaks asja tööle, siis võib PS teel näpunäiteid jagada sai külge keeratud ka paisupaak prooviks. Põhi - piduritoru nüüdseks ikka sirge, mitte nagu siin pildil! Külge sai keeratud tagumiste amortide tarvis ka padjad ning poolteljed said uue määrde. Alla läksid peenikesed poolteljed kuna suurtele pole veel neid otsakaasi kätte UM'ist saanud! Pilt kuidas velg ilma vaheflantsita istub Esimene velg ilma vaheflantsita :? Roolilatt sai laiali võetud ja puhastatud ning uus määre sisse. Nüüd siis tagasi garaasi Nautige hästi komplekteeritud videot seniks: :twisted: Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Ummy325 Postitatud 3. mai 2009 Jaga Postitatud 3. mai 2009 oi kurja, ma juba ootan kui sa selle kone valmis saad ja siis pead sama hea video tegema :twisted: Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
lepa Postitatud 3. mai 2009 Jaga Postitatud 3. mai 2009 sai ka külas ära käidud, ja päris tore asi on valmimas 8) Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Kalmer Postitatud 3. mai 2009 Jaga Postitatud 3. mai 2009 Nu ühe pildi pealt on puudu veel madrats ja siis elaksidki garaazis :wink: Aga muidu ainult kiitust!!! Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 3. mai 2009 Autor Jaga Postitatud 3. mai 2009 keldris on peno virn, seal peal hea soe Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
ranzzz Postitatud 3. mai 2009 Jaga Postitatud 3. mai 2009 tõsiselt hea on vaadata et nii põhjalik töö on ette võetud. Jõudu ja jaksu ! 8) Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
taytz Postitatud 3. mai 2009 Jaga Postitatud 3. mai 2009 Tööd teeb see kutt ikka korralikult ja põhjalikult. Sai siis eile piilumas käidud ja hea on vaadata kohe :wink: Jõudu ja jaksu :wink: ( Abi vaja sis mu numbrit sa tead :wink: ) Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 6. mai 2009 Autor Jaga Postitatud 6. mai 2009 nüüd siis lood niikaugel, et auto jääb pedaali jõul ise seisma, sellega on muidugi nii, et kõigepealt tuleb hoog ülesse lükata Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 7. mai 2009 Autor Jaga Postitatud 7. mai 2009 Tagumistele ratastele vaja veel treida korralikud vaheflantsid, praegu on ratas ikka väga koopas. Rehv pole ka päris see mis ta olema peaks (255/35). Hetkeseisuga on plaan esmaspäeval mootor peale tõsta ja hakata juba edasi vaatama mis saama hakkab. Täna alustasin ka kere juhtmestiku vedamisega. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Penu Postitatud 8. mai 2009 Jaga Postitatud 8. mai 2009 Ma vaatasin su pilte ja just tundsin, kuidas mu vererõhk tõusis neljasajani. Millllega te seal Vöromaal tegelete? Kui sul ajaga tiuga, siis veljed võid mulle saata poleerimiseks 8) Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 9. mai 2009 Autor Jaga Postitatud 9. mai 2009 nagu igas linnas tegeletakse kõigega mis sisse toob praeguse seisuga on mul 99% auto kokku ladumine ja vahest käin külastan ka Henri Puhmase garaasi. Igav siin küll kohe kindlasti ei hakka :wink: Sinu kurvastuseks Penu, pean tõdema, et need veljed ka juba korraliku hoolduse saanud :wink: (värv, poleerimine, lakk) Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Penu Postitatud 11. mai 2009 Jaga Postitatud 11. mai 2009 nagu igas linnas tegeletakse kõigega mis sisse toob praeguse seisuga on mul 99% auto kokku ladumine ja vahest käin külastan ka Henri Puhmase garaasi. Igav siin küll kohe kindlasti ei hakka :wink: Sinu kurvastuseks Penu, pean tõdema, et need veljed ka juba korraliku hoolduse saanud :wink: (värv, poleerimine, lakk) vihkan sind:D Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 13. mai 2009 Autor Jaga Postitatud 13. mai 2009 Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse