taytz Postitatud 30. august 2009 Jaga Postitatud 30. august 2009 Pane vee pilte kogunemisest ikka, nagu orkutis 1 Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
s3nder Postitatud 30. august 2009 Jaga Postitatud 30. august 2009 ma olen puudu siit 1 Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 30. august 2009 Autor Jaga Postitatud 30. august 2009 sinu kena masin on tõesti siit veel puudu :wink: pildikvaliteet pole suurem asi, siiski 5a vana seebikarp Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Roland325 Postitatud 2. september 2009 Jaga Postitatud 2. september 2009 Tartu Autoklubi rajapäeval sai käidud proovimas ja parimaks jäi 15,16s. Mis lõppkiirus oli? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 2. september 2009 Autor Jaga Postitatud 2. september 2009 150km/h jäi paremaks aga seal ma sõitsin lahtise difriga, tükk tegu kohalt minema saada. 12 sept olen raadil sõitmas ja loodan ikka alla 15 aega leida Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 3. september 2009 Autor Jaga Postitatud 3. september 2009 Käigukast sai vahetatud. ZF asemele läks Getrag 260/5, nüüd peaks ka maanteel normaalselt sõita saama. Varem olid pöörded 3000rpm = 100kmh siis nüüd loodan et saab vähe väiksemate pööretega hakkama ja kui juba kõik korraga laiali oli võetud, keerasin külge ka short shifteri. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 11. september 2009 Autor Jaga Postitatud 11. september 2009 Badass!! Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Matu90 Postitatud 11. september 2009 Jaga Postitatud 11. september 2009 Kõlarid tule asemel w turbiin mis nalja sa teed krt Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 11. september 2009 Autor Jaga Postitatud 11. september 2009 need kõigest tuled ilma klaasita kõlarite nalja sai küll tükk aega naerdud Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Matu90 Postitatud 11. september 2009 Jaga Postitatud 11. september 2009 need kõigest tuled ilma klaasita kõlarite nalja sai küll tükk aega naerdud Aga mis kaugtuledust saanud on Kuule aga kui väga tüli ei tee ülte mis sa põhja peale mastiksite veel panid kas põhjamatid ja miskid helisummuts matid ka. Mul omal suht sama töö ees Aga niipalju bassi ma ei pane ette iika "tuled" ;D Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 13. september 2009 Autor Jaga Postitatud 13. september 2009 Tänud pildistajale! 8) selle aasta parimaks jäi 15,114s Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
P2hkel Postitatud 29. november 2009 Jaga Postitatud 29. november 2009 Kuidas muidu selle masina sisuga pole pilte nagu silma jäänud. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
jeff01 Postitatud 29. november 2009 Jaga Postitatud 29. november 2009 Pilt on ilus. 400m aeg mitte nii väga aga minu jaoks tundub hullem töö kere ilusasti korda saada kui 400m peal 13nesse saamine näiteks Otsi ilus puhas asfaltplats joonesta maha 1-3 käiguga jooned ja mõõda üle nende laius ja võrdle seda oma rehvi laiusindexiga. Olen üsna kindel et kui rattad all otse oleks siis oleks ka 1 käik vähem tühja löömist (Sest endal justnimelt nii oligi......ka slikk ei päästa sest sellegagi sai laia joone maha 0,6 barise rehvirõhuga aga sellise rõhuga ma rohkem 160km/h sõita ei tahaks...rääkimata sellest et auto ei veere sellise rehvirõhuga. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 29. november 2009 Autor Jaga Postitatud 29. november 2009 e30'l on tõesti väga halb seadistus tagasillal drag'i jaoks, lääpas rattad pidamisele kaasa küll ei aita kuna rehv puutub servaga rohkem teekatet. Variant on auto kõrgemaks tõsta. Tuleb teha reguleeritav tagasild, et järgmine aasta sõita saaks Sisu on poolenisti hele, mõned jupid on täis heledast sisust veel puudu. Istmed sinised originaalid, on olemas ka teised istmed mida see talv hakkan autosse kruvima, nimelt RS2000 väga hea külgtoega istmed. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 29. detsember 2009 Autor Jaga Postitatud 29. detsember 2009 Tegemistest siis niipalju, et uueks aastaks plaan asi jooksma saada ülerõhu ja originaal nonvanos mootori alumise otsaga, kuna painab originaal osade vastupidavus, räägitakse siin-seal sellest 500hp piirist kuigi paar autot igapäevaselt ligemale 600 jõudu sõidavad. Teiseks põhjuseks võib vist tuua rahalise poole, mis seda õiget motot kokku panna lihtsalt ei lase kuna jõud mida teisest mootorist plaanisin ei piirdu ainult tugeva kepsu&kolvi ja järgi aidatud küttesüsteemiga nagu paljudel tavaks arvata. Hetkeseisuga on autol maha võetud mootor mis juba ka pulkadeks. Võib öelda, et mootor jooksis lahja seguga, kahjustusi pole aga VL klapid on üpris valged, loomulikult ka küünlad. Veaks oli lamda anduri vale info (st. vale või õhtal lamda andur). Sisselaske klapid olid kenasti puhtad ja ei lekkinud. Väljalase oli tahmane. Aga mis sa ikka soovid lammutuse mootorist mille ajalugu eriti ei tea Teadsin ainult seda, et enne kui mina selle ostsin, oli see seal seisnud ca. 3 aastat ja kopikaid. Plokikaane tihend oli omadega otsas. Niipalju oli head, et keegi oli ikka selle mootori eest hoolt kandnud ja korralikud tihendid soetanud mitte punase hermeetikuga kohe kallale karanud. Lähipäevadel hakkab kokku panema korraliku alumist otsa uute kuluosadega, plokikaane portimist on juba alustatud peetis nonvanos kaane pooleks lõikamisega eks näis mis saama hakkab. 2010 aasta conf. mis plaanis: Mootor * M50B25 nonvanos plokk (O-ringitud + originaal paksem kaanetihend) * M50B25 nonvanos keps (135mm kergemaks treitud) * M50B25 nonvanos kolb (pealt maha treitud, surveaste 8,5:1) * UUS originaal õlipump * Porditud plokikaas * Orig. klapid, klapivedrud, titaanium vedrutaldrikud, meh. tõukurid. * Kaks sisselaske nukkvõlli. (240* sisse- kui ka väljalaskel) Veo osa * Treitud M20B20 mootori hooratas * Audi AAN R5TurboQuattro sidurikorv * BMW 530 V8 siduriketas * ZF S5D320 Z käigukast (viies käik 1:1) * S2,65 TYP 188 tagumine differ (e36 tagumise kaanega) * 325i e36 jäme kardaan (suure plastik muhviga) * Originaal jämedad veovõllid (324td, 325e, 325i) Fuel system * Originaal paak * Fuel Surge Tank 3L * 2x Walbro 255L/h * 1cm vask torud tagant ette * Nuke Black series AN10 kütuselatt * OBX FPR * ~400cc pihustid Muu kila-kola * HX50 * 4" downpipe -> 3,5" -> 3" * PPF BOV * 50mm WG * 3" sisselaske torustik * 600x300x100 IC * Vems AFreshTiny * Orig. sisselaske kolle jne. Kindlasti jäi midagi mainimata aga eks ülejäänu selgub töökäigus Kena aastavahtust kõigile!!! 8) Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
M-Tech Postitatud 29. detsember 2009 Jaga Postitatud 29. detsember 2009 * Fuel Catch Tank 3L Fuel SURGE TANK-i pead sa ilmselt silmas? Fuel Catch Tank oli mul Sierral eile kapotiall, kui tuulutusest täis paagiga bensiini kallakul joooksis Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 29. detsember 2009 Autor Jaga Postitatud 29. detsember 2009 ahsoo, viga parandatud Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
P2hkel Postitatud 29. detsember 2009 Jaga Postitatud 29. detsember 2009 Teotab päris hea tulla. :twisted: Jään huviga ootama. 8) Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 29. detsember 2009 Autor Jaga Postitatud 29. detsember 2009 mainimata jäi see, et kasutusele tuleb ka elektrooniline boost controller millega saaks juhtida WG'd vähe paremini kui manuaalne jorn. Plaan controller ise teha N75 klapist ja 1bar map sensorist... Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 10. mai 2010 Autor Jaga Postitatud 10. mai 2010 kuna ette tuli igasugu põnevaid asju, siis lihtsalt ei olnud rahaliselt võimalik turbo mootorit kokku laduda, see-eest aga sai oma lõbuks kokku pandud üks M50B28 mootor. Esimene käivitus VIDEO: täitsa mõnus oli üle pika aja kuulata auto häält pöördesse käib asi päris kiirelt võrreldes varasemaga Tiiru veel teha ei saanud kuna esimesed veljed rändavad sinna peale tulevad 205/40 rehvid, mis omakorda lubavad esiosa madalamaks lasta 8) Taha tulevad 225/45 rehvid mis samuti võimaldavad ära võtta vedrude vahele pandud lisa kõrgendus puksid :twisted: Tööd jagub küll ja veel, kolmapäeval plaan ülevaatusele minna. Enne seda aga sooviks autole anda enamvähem välimuse ja kõik pisemad vead eemaldada. Black tulesid veel tegema ei hakka kuna üv'l võib probleeme tekkida. Varsti saab vähe paremaid pilte ka kui auto täis komplektsuses kui nüüd vaid ilusaid ilmasid ka tuleks. päikest! 8) Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
taytz Postitatud 10. mai 2010 Jaga Postitatud 10. mai 2010 Esituled võid julgelt bläkid ära teha, pole nendega mitte vähimatki probleemi Eks kolmap näha ole, kas see aparaat istmesse ka kakub 8) Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 10. mai 2010 Autor Jaga Postitatud 10. mai 2010 hetkel küll sisse sõidu periood aga no 4-5krpm võib ju proovida Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
RDMU Postitatud 11. mai 2010 Jaga Postitatud 11. mai 2010 Kuidas sellise mootori peale ülevaatusel tavaliselt vaadatakse? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 11. mai 2010 Autor Jaga Postitatud 11. mai 2010 mootor on väliselt samasugune nagu 2,5L M50, CO on väheke kõrgem aga on siiski paigas. Praegused pihustid jäävad väikseks. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 11. mai 2010 Jaga Postitatud 11. mai 2010 kas sul siis mootorivahetus passis tehtud? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse