Hüppa postitusse

BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"


Soovitatud postitused

BMW 325i Coupé 1990.a.

Algul...

24149889ol6.jpg

....ja nüüd.

OgAAANqhAFdwGiCOYZNpmiNxXKE-yXa1nIcGqhOdcyT4Truk-u_dg1NvWxO46rrAT4qiTQKZ3n5fv2MpslJqM39aGTYAm1T1UGqiWnm6aWEZQlVoITUeDBAQ5-pq.jpg

Mootor enne.....

55py0.jpg

.....ja nüüd.

OgAAAOOdkphUTg-Nt3-yrO1dKD8aDGoxTDWjgLC6rg0aDhq8_vYZOUIT21U3I0G80BbrQcbyyH2q2MiGO9FfKEPkatAAm1T1UABeWHGwt34w2mBZIBGRszWj5nxC.jpg

Kere on täiesti tühjaks loobitud, keretööd tehtud. Mootor on hetkel ajutine

141kw 2,5L, hammasrattaid segan Getrag 260/5 kastis ja jõu maha aitab

panna suurkorpus Visco LSD 3,64 ülekandega.

Uue mootori komplekteerimine.

* M50B25 plokk

* M52B28 Väntvõll

* Uus õlipump

* Uued ketid

* Uued hammasrattad

* Uued ketitallad + pingutid

* Eagle kepsud

* Wiseco kolvid

* Õlijahutus väljavõttega filtrijalg

* Vems

* Holset HX50

* PPF BOV

* 60mm WG

* 2,5TDS saaled

* 600x300x100 IC

* 325i Tropic radikas

* Nuke kütuselatt

* Nuke kütuserõhu regulaator

* 2x Bosch 044 pumbad

* Kütuse paak pagassi

* Uued kütusevoolikud

* 8000rpm klapivedrud

* Racing klapid

* Sport nukad

ja kõik muu mis sinna kõrvale üleslugemist ei vaja :)

Muudetud , muutis Turbiin
  • Meeldib 2
Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/178-bmw-330iturbo-coup%C3%A9-89a-road-to-1000hp/
Jaga teistel saitidel

Madaldus on kül mehine ;) Aga edu ja head viitsimist :wink:

Madaldus tuleb veel korralik teha, kõigepealt tuleb aga velg otsida, õigemini

ära osta ja siis saab alles vaadata kui madalale asja viia saab :wink:

Vägagi huvitav ettevõtmine.Minule endale meeldiks just selle is turbotamine,mootor peaks sul olemas ka olema.Igatahes kere on küll hästi säilinud,usun,et see oli ka üks ostu põhjus.Edu ja paksu rahakotti edasi arendamisel.

Tervitades Siim

Just nimelt saigi auto ostetud kere pärast sest see on ikka väga heas korras,

see siit-sealt roostes ei ole nüüd küll selline asi millepärast ma oleks pidanud

selle ostmata jätma, käed on mul õiges kohas ja tööd ei karda aga tihtipeale

hakkab asi ajaliselt kitsaks minema.

IS turbotamist olen uurinud ja sai ka Raxx'iga arutatud. IS pidi oma hea 9k rpm

kenasti vastu pidama, seda muidugi performance juppide ja vastava sisuga

plaan on ikkagi sinna pool tuhat HP kanti saavutada aga seni kuni IS turbotan

läheb aistevahele arvatavasti 141kw

Edu ja seda teist läheb ka ikka kindalsti kõvasti vaja, elu ka vajab veel elamist :wink:

  • 2 nädalat hiljem...
Tuleb vist ilus, võimas ja mugav bmw. Edu ja jaksu :wink:

ilusa ja võimsa poole pürgin jah aga arvestades madaldust siis vaevalt

et see mugav olema saab ;)

praegu siis niipalju uudiseid, et tagasild sai kenasti harja näha ja värv

talle ära vaadatud, õõtsadega tegeleb veel....sinna tuleb paar modifikatsiooni 8)

  • 1 kuu hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...

auto edeneb tasa ja targu, nii kuidas aeg lubaba, praegu aga tööasjus välismaal...

auto põhjaalune on saanud uue kaitsva kihi, muidugi enne seda sai põhi roostest puhastatud liivapritsi jõul.

Liivaprits sai tehtud võimas, paak 100L liiva jaoks, kompressor mis andis 12 at, liivapritsile ülerõhuventiili

külge keerama ei hakanudki, panime pimeda ;)

Ai kus võttis seda bitumenit põhja alt lahti....

niisis, pole asi kaugemale jõudnudki, kui et kõik liivapritsitatud kohad kerel on krundi all ja põhi siis uue bitumeni kihi saanud.

Sillaosast on koos esisild, mille lõpplik madaldus on -115mm

amortideks Bilstein B8, kõik kuluvad osad on uued.

Stabikas on 21mm koos plastik puksidega jne.

kõike siia ülesse lugeda ei jõua.

Tagasillas muutusi pole peale selle et tulevad plastik puksid kiikedele, suured

puksid on tehtud eluaegsed ehk sis alumiiniumist 8)

Difri puks on ka plastik, amortideks B8'd, differ 3,64 LSD

uksed, pagasi luuk, kapott, tuuletiib taha, põll, küljelaiendid ja muu selline ootavad värvikihti!!! 8)

vahepeal on valminud ka koduleht autole :D

http://www.zone.ee/mardo53/index.htm

see vajab küll uuendamist aga pole võtta neid uusi pilte, töö läpakasse neid ei pannud :D

midagi siiski leidub.

img4316je3.jpg

dsc02127as8.jpg

dsc02128fk5.jpg

dsc02142cs9.jpg

dsc02130bp0.jpg

dsc02131fw7.jpg

dsc02132ih9.jpg

dsc02134jz0.jpg

dsc02135xb9.jpg

dsc02137pu5.jpg

dsc02140ai4.jpg

ükski pilt ei kajasta praegust seisu kahjuks

  • 2 nädalat hiljem...

nii, väike jama ja oleks abi vaja....

kui kellelgi on olemas POWERFLEX tagasilla suurte pukside mõõdud, oleks

tänulik, samamoodi oleks hea kui saaks difri puksi läbimõõdu teada.

ise olen hetkel asjadest väga kaugel, muidu mõõdaks ise :)

  • 4 nädalat hiljem...

hunnik juppe lauapeal

* e36 esimesed rattalaagrid

* e36 M3 pidurikettad 315x28mm

* Bilstein B8 esimesed amordid(jõuavad lähipäevil)

* e30 esimesed õõtsad

* e38 740i pidurisuportid + Piduriklotsid (328x30mm ketastele)

olemas ka 4-kolvilised brembod millele ei leia klotse.

* e30 tagumised rattalaagrid

* e36 tagumised piduriklotsid

Puudu...

* e36 pidurisuportid (325i and up)

* esimesed stabika kondid

* kõik voolikud-torud

* käsipiduri süsteem

* tagumised amordid

* Stabika plastik puksid(powerflex)

* Püstaku ülemised laagrid

* tagumised amordi padjad

+ hunnik si**a veel

dsc02330wo4.jpg

uuemaid pilte kui eestis olen :twisted:

auto seisuga 20.06.08 (käsipiduri jätsin peale, et varastel raskem oleks)

dsc02209us7.jpg

Praeguseks masin seest, kapoti alt ja pagassist uue värvkatte saanud.

E36 tagumiste rummudega pole sul originaal käsipiduriga midagi teha.

See ei mahu enam ära sinna, vähemalt mulle tundus nii.

Treipink olemas, eks midagi annab ikka korraldada :)

kui ei mahu, sis tuleb käsipidur ümber teha hüdrauliliseks

nagu seda on mu A6'l

  • 1 kuu hiljem...
juhtunud vahepeal?

....auto valmis värvikambrisse sõitma, või sis ütleme et vähemalt sinna tõstmiseks valmis!

seest, pagassist, kapoti alt värvi all.

mõningad osad on kogunenud mulle....

Kas värvid auto ise või lased värvida kellegil teisel?

värviks vägakõigemustem must mida turult saada ehk 086 bme valikust 8)

BMW-l pole värvivalikus täiesti musta, ehk siis sellist, et värv koosneb ainult ühest mustast komponendist. Natuke läheb ka teist komponenti juurde.

Täiesti must aga on olemas VW/Audi värvivalikus, koodi kohe peast hetkel ei mäleta.

Tuleb ilmselt enda oma ka kunagi samamoodi paljaks rookida ja kere põhjalikult ette võtta.

Hea on vaadata, kui kere on üleni üle käidud.

Ma ise veel ei kiirusta ilmselt see talv nii suurt tööd ette võtma,

kuna mootori ümberehitustega tuleb võibiolla ka kere kõvasti ringi teha.

Veljevalik on hea. Laiad nad on?

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus