Hüppa postitusse
Postitatud
comment_25148

BMW 325i Coupé 1990.a.

Algul...

24149889ol6.jpg

....ja nüüd.

OgAAANqhAFdwGiCOYZNpmiNxXKE-yXa1nIcGqhOdcyT4Truk-u_dg1NvWxO46rrAT4qiTQKZ3n5fv2MpslJqM39aGTYAm1T1UGqiWnm6aWEZQlVoITUeDBAQ5-pq.jpg

Mootor enne.....

55py0.jpg

.....ja nüüd.

OgAAAOOdkphUTg-Nt3-yrO1dKD8aDGoxTDWjgLC6rg0aDhq8_vYZOUIT21U3I0G80BbrQcbyyH2q2MiGO9FfKEPkatAAm1T1UABeWHGwt34w2mBZIBGRszWj5nxC.jpg

Kere on täiesti tühjaks loobitud, keretööd tehtud. Mootor on hetkel ajutine

141kw 2,5L, hammasrattaid segan Getrag 260/5 kastis ja jõu maha aitab

panna suurkorpus Visco LSD 3,64 ülekandega.

Uue mootori komplekteerimine.

* M50B25 plokk

* M52B28 Väntvõll

* Uus õlipump

* Uued ketid

* Uued hammasrattad

* Uued ketitallad + pingutid

* Eagle kepsud

* Wiseco kolvid

* Õlijahutus väljavõttega filtrijalg

* Vems

* Holset HX50

* PPF BOV

* 60mm WG

* 2,5TDS saaled

* 600x300x100 IC

* 325i Tropic radikas

* Nuke kütuselatt

* Nuke kütuserõhu regulaator

* 2x Bosch 044 pumbad

* Kütuse paak pagassi

* Uued kütusevoolikud

* 8000rpm klapivedrud

* Racing klapid

* Sport nukad

ja kõik muu mis sinna kõrvale üleslugemist ei vaja :)

Muudetud , muutis Turbiin

  • Vastuseid 501
  • Vaatamisi 165,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_18227

Käigukast sai vahetatud. ZF asemele läks Getrag 260/5, nüüd peaks ka

maanteel normaalselt sõita saama. Varem olid pöörded 3000rpm = 100kmh

siis nüüd loodan et saab vähe väiksemate pööretega hakkama ja kui

juba kõik korraga laiali oli võetud, keerasin külge ka short shifteri.

  • 2 nädalat hiljem...
comment_18074
need kõigest tuled ilma klaasita :lol:

kõlarite nalja sai küll tükk aega naerdud :D

Aga mis kaugtuledust saanud on :lol:

Kuule aga kui väga tüli ei tee ülte mis sa põhja peale mastiksite veel panid kas põhjamatid ja miskid helisummuts matid ka. Mul omal suht sama töö ees :lol: Aga niipalju bassi ma ei pane :lol: ette iika "tuled" ;D

  • 2 kuud hiljem...
comment_16494

Pilt on ilus.

400m aeg mitte nii väga aga minu jaoks tundub hullem töö kere ilusasti korda saada kui 400m peal 13nesse saamine näiteks :D

Otsi ilus puhas asfaltplats

joonesta maha 1-3 käiguga jooned ja mõõda üle nende laius ja võrdle seda oma rehvi laiusindexiga.

Olen üsna kindel et kui rattad all otse oleks siis oleks ka 1 käik vähem tühja löömist (Sest endal justnimelt nii oligi......ka slikk ei päästa sest sellegagi sai laia joone maha 0,6 barise rehvirõhuga aga sellise rõhuga ma rohkem 160km/h sõita ei tahaks...rääkimata sellest et auto ei veere sellise rehvirõhuga.

  • Autor
comment_16488

e30'l on tõesti väga halb seadistus tagasillal drag'i jaoks,

lääpas rattad pidamisele kaasa küll ei aita kuna rehv puutub

servaga rohkem teekatet. Variant on auto kõrgemaks tõsta. :)

Tuleb teha reguleeritav tagasild, et järgmine aasta sõita saaks :D

Sisu on poolenisti hele, mõned jupid on täis heledast sisust veel puudu.

Istmed sinised originaalid, on olemas ka teised istmed mida see talv

hakkan autosse kruvima, nimelt RS2000 väga hea külgtoega istmed.

  • 5 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_16165

Tegemistest siis niipalju, et uueks aastaks plaan asi jooksma saada

ülerõhu ja originaal nonvanos mootori alumise otsaga, kuna painab

originaal osade vastupidavus, räägitakse siin-seal sellest 500hp piirist

kuigi paar autot igapäevaselt ligemale 600 jõudu sõidavad.

Teiseks põhjuseks võib vist tuua rahalise poole, mis seda õiget motot

kokku panna lihtsalt ei lase kuna jõud mida teisest mootorist plaanisin

ei piirdu ainult tugeva kepsu&kolvi ja järgi aidatud küttesüsteemiga

nagu paljudel tavaks arvata.

Hetkeseisuga on autol maha võetud mootor mis juba ka pulkadeks.

Võib öelda, et mootor jooksis lahja seguga, kahjustusi pole aga

VL klapid on üpris valged, loomulikult ka küünlad. Veaks oli lamda

anduri vale info (st. vale või õhtal lamda andur). Sisselaske klapid olid

kenasti puhtad ja ei lekkinud. Väljalase oli tahmane.

Aga mis sa ikka soovid lammutuse mootorist mille ajalugu eriti ei tea :P

Teadsin ainult seda, et enne kui mina selle ostsin, oli see seal seisnud

ca. 3 aastat ja kopikaid. Plokikaane tihend oli omadega otsas. Niipalju

oli head, et keegi oli ikka selle mootori eest hoolt kandnud ja korralikud

tihendid soetanud mitte punase hermeetikuga kohe kallale karanud.

Lähipäevadel hakkab kokku panema korraliku alumist otsa uute

kuluosadega, plokikaane portimist on juba alustatud peetis nonvanos

kaane pooleks lõikamisega icon_mrgreen.gif eks näis mis saama hakkab.

2010 aasta conf. mis plaanis:

Mootor

* M50B25 nonvanos plokk (O-ringitud + originaal paksem kaanetihend)

* M50B25 nonvanos keps (135mm kergemaks treitud)

* M50B25 nonvanos kolb (pealt maha treitud, surveaste 8,5:1)

* UUS originaal õlipump

* Porditud plokikaas

* Orig. klapid, klapivedrud, titaanium vedrutaldrikud, meh. tõukurid.

* Kaks sisselaske nukkvõlli. (240* sisse- kui ka väljalaskel)

Veo osa

* Treitud M20B20 mootori hooratas

* Audi AAN R5TurboQuattro sidurikorv

* BMW 530 V8 siduriketas

* ZF S5D320 Z käigukast (viies käik 1:1)

* S2,65 TYP 188 tagumine differ (e36 tagumise kaanega)

* 325i e36 jäme kardaan (suure plastik muhviga)

* Originaal jämedad veovõllid (324td, 325e, 325i)

Fuel system

* Originaal paak

* Fuel Surge Tank 3L

* 2x Walbro 255L/h

* 1cm vask torud tagant ette

* Nuke Black series AN10 kütuselatt

* OBX FPR

* ~400cc pihustid

Muu kila-kola

* HX50

* 4" downpipe -> 3,5" -> 3"

* PPF BOV

* 50mm WG

* 3" sisselaske torustik

* 600x300x100 IC

* Vems AFreshTiny

* Orig. sisselaske kolle

jne.

Kindlasti jäi midagi mainimata aga eks ülejäänu selgub töökäigus :)

Kena aastavahtust kõigile!!! 8)

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_13995

kuna ette tuli igasugu põnevaid asju, siis lihtsalt ei olnud rahaliselt võimalik

turbo mootorit kokku laduda, see-eest aga sai oma lõbuks kokku pandud

üks M50B28 mootor.

Esimene käivitus

VIDEO:

täitsa mõnus oli üle pika aja kuulata auto häält :)

pöördesse käib asi päris kiirelt võrreldes varasemaga :D

Tiiru veel teha ei saanud kuna esimesed veljed rändavad

sinna peale tulevad 205/40 rehvid, mis omakorda lubavad

esiosa madalamaks lasta 8) Taha tulevad 225/45 rehvid

mis samuti võimaldavad ära võtta vedrude vahele pandud

lisa kõrgendus puksid :twisted:

OgAAAG623Rel8DfbRYPP7glmsqA7_aTOpA8VZEQzCqC5s1eCnBOE9RD9W-LuI1tkrmClWO-b_b1bmKZoBrppMzQN1rcAm1T1UCAoAYrVk8pM-UpiB8Fpj0csANzP.jpg

OgAAAPXsJNZH8H2HdAgddLxj8PZJps8Nwu5rUn70UYD-CVnKvlv4m9V-dwOa2KbGE7czOg64Cy_6FebrPNvX4pmbmkYAm1T1UBkTfQ9hT9XF8O2qLGtYCWn5wgi1.jpg

OgAAAJdL5YdY3eVYTDGRCleYS3tq1_Di5Hkn1XJfimynd53JhkUZ9pL7Ek4q8ukv5G4v1fnP5x-k_YIVFsvfrJ-EK38Am1T1ULIuKZxS7rfXc8y5-lInfKnuAhBz.jpg

OgAAAEtyh7wbrgL_xjYAKFXl2eZOZN-5snAyTbinLZQOBL4jWlgFR9fL1k21xKEFHIaotK_6ljUPleT4iTXR6gUaWhAAm1T1UFMmQjk8BR_Ai4ZEhSerzqErm2hP.jpg

OgAAAEzwVtKlgM33VFT4Pc-APV0RbB47gL9aGCYRZI0ZpTCyI-dHpS8ElI5MDxHPu9ELLOw6a0L65PaPWHIn0Fmy_bUAm1T1UAFBWvkLw2vziFfh8yyTXpv4Vlwm.jpg

Tööd jagub küll ja veel, kolmapäeval plaan ülevaatusele minna. Enne seda aga sooviks autole anda

enamvähem välimuse ja kõik pisemad vead eemaldada. Black tulesid veel tegema ei hakka kuna üv'l

võib probleeme tekkida.

Varsti saab vähe paremaid pilte ka kui auto täis komplektsuses :)

kui nüüd vaid ilusaid ilmasid ka tuleks.

päikest! 8)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus