Hüppa postitusse
Postitatud
comment_25148

BMW 325i Coupé 1990.a.

Algul...

24149889ol6.jpg

....ja nüüd.

OgAAANqhAFdwGiCOYZNpmiNxXKE-yXa1nIcGqhOdcyT4Truk-u_dg1NvWxO46rrAT4qiTQKZ3n5fv2MpslJqM39aGTYAm1T1UGqiWnm6aWEZQlVoITUeDBAQ5-pq.jpg

Mootor enne.....

55py0.jpg

.....ja nüüd.

OgAAAOOdkphUTg-Nt3-yrO1dKD8aDGoxTDWjgLC6rg0aDhq8_vYZOUIT21U3I0G80BbrQcbyyH2q2MiGO9FfKEPkatAAm1T1UABeWHGwt34w2mBZIBGRszWj5nxC.jpg

Kere on täiesti tühjaks loobitud, keretööd tehtud. Mootor on hetkel ajutine

141kw 2,5L, hammasrattaid segan Getrag 260/5 kastis ja jõu maha aitab

panna suurkorpus Visco LSD 3,64 ülekandega.

Uue mootori komplekteerimine.

* M50B25 plokk

* M52B28 Väntvõll

* Uus õlipump

* Uued ketid

* Uued hammasrattad

* Uued ketitallad + pingutid

* Eagle kepsud

* Wiseco kolvid

* Õlijahutus väljavõttega filtrijalg

* Vems

* Holset HX50

* PPF BOV

* 60mm WG

* 2,5TDS saaled

* 600x300x100 IC

* 325i Tropic radikas

* Nuke kütuselatt

* Nuke kütuserõhu regulaator

* 2x Bosch 044 pumbad

* Kütuse paak pagassi

* Uued kütusevoolikud

* 8000rpm klapivedrud

* Racing klapid

* Sport nukad

ja kõik muu mis sinna kõrvale üleslugemist ei vaja :)

Muudetud , muutis Turbiin

  • Vastuseid 501
  • Vaatamisi 165,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Esiletõstetud vastused

comment_19953
Ma vaatasin su pilte ja just tundsin, kuidas mu vererõhk tõusis neljasajani.

Millllega te seal Vöromaal tegelete? :D

Kui sul ajaga tiuga, siis veljed võid mulle saata poleerimiseks 8)

no ega võrumaal ka ikka turbotatakse.ega ei saaa ju kehvemad ollla kui pealinnlased :wink:

  • Autor
comment_19696

nüüdseks masin juba palju edasi arenenud ja eks pildid räägivad:

Uued veljepoldid.....vähe pikemad :D

OgAAAF2Vw6zL-OyKINZEMo0oOBCnuq59HshlDyQYdleUugBnaCZbS1ZVV2JuoGh99QMtk431HkRLhPapEUoPOic_P2gAm1T1UP4lBqJH9OZZFfSc2PidNJG0ZDxv.jpg

Taha said ka flantsid ära tehtud ning alla kruvitud.

OgAAAJ28l_HSH5pLBApSC16Yg4M5Yy54zTsGTvI-4gv_TT5_Qd0CSPNsJ2E7XgyUzc5fUaIhgqF8m7Nnn4sag_H_Oz4Am1T1UMbo9RGq6esPGp-8qlZDs3SIyEOA.jpg

Esimene ots ei jäägi nii hull kui algul tundus.

OgAAADjGTlSxNp_zkp33sV9qhBnmA-PO6h46t2muvQPB1fyqOCpHyh6wspGnBdq61YH9Sm5kCgylLqJ5L1MyPYzxROYAm1T1UGv78g2CBF2TdRs0aFx9p0krFdgy.jpg

Mootori juhtmed said kenasti viisakalt ära peidetud ning

voolikud said veetud nii, et nad väga silma ei hakkaks. :)

OgAAAJRanJNaZq-a7D0ti9iAXwZ0oW1OESwaF0wSgvBw1hvlpYyNcPYT_O4kAVOHITsXVzn6i81S5u1IKpPmYDlhdAUAm1T1UM3gPS-IR5De6DLkB0DgGMomyPiz.jpg

Vaikselt hakkan ka kere poolt värviks ette valmistama, seega sai

kõik jupid välja jälle otsitud ning väheke ka proovitud neid külge.

OgAAAOispca4-SOKGAce0HEh_7gEEI7tDB_I6JC8wRXu9j35XY4aXXFz4iESTq6ZtnhkP3WT6IsTA3wIErDqhxeb7KsAm1T1UI6xEDFlcbYp8fyA0p0e-DbQQxHf.jpg

Kõik mahlad on ka juba sees ja gardaan ka korralikult all, väljalaske tarvis

otsin veel 3" RV põlvi, et asi saaks väga hea, mitte vene moodi sirge toru :D

  • Autor
comment_19679

nii kui selle masina linnatänavatele saan, hakkan kohe kõrvalt korraliku

alumist otsa turbotamiseks kokku panema. Ehitan kõrvale pmst teise

mootori ja siis vaatab edasi mis saama hakkab :) aga paistab sedasi,

et see aasta ma turbokaga teedele ei jõua. Kiirustada selle asja juures

ka ei tahaks - Terve talv on aega ehitada korralikult mootorit :)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus