Hüppa postitusse
Postitatud

Tervist , mure siis selline ..
Sai autoga rehvi põletatud nii umbes 4-4,5K pööret, üheltmaalt kadus autol jõud ära ja tuli lagin sisse .
Sai mootor lahti võetud ja avastatud ,et 1-2 silindri kolvid ja klapid kokku käinud ( mootori tagumine poole , ei ole kindel kuidas loetakse silindreid )
Saaled olid korralikud, väntvõll korralik , mootori märgid sai paika pandud ja tundus nagu need ka klapivad .(pildid tehtud kohe kui kaas mahavõetud ei ole näpitud midagi )
Kerge kahtlus on ,et sisselaskest midagi mootorisse lennanud .
On kellegil kogemust või õrnaaimu mis võis olla põhjus kokkujooksmisel ?
Ettetänades Gert .
 

photo_2017-01-30_12-16-04.jpg

photo_2017-01-30_12-15-55.jpg

Esiletõstetud vastused

  • Autor

Õnneks " projekt " on jõudnud nii kaugele omadega , et mootor on veel viimane suur ettevõtmine , ülejäänud kokku ladumis vaev aint .
Kolvid ja väntvõlli saab teiselt mootorilt, ülejäänud läheb sisse uus, kui juba mootor lahti on siis vahetada sisu ka ära .
 

  • Autor

Mul on 18 kolbi mille vahel valida loodan ehk saab  nendega hakkama .

Kuna teisel blokil silindri seinad kühmulised . Mootor mis kotti jooksis , sellel on hoonitud silindrid .

  • Autor

Ennem litakat , aga silindri seinad on kõik ilusad siledad , ei ole kühme kriipse kraapse .

Hetkel otsin kohta kuhu viia kogukupatus ja lasta asjatundjal kõik üle vaadata .

  • Autor

Alguses vaatasin ise ka , et blokk peetis sooned sees aga sai puhtaks tehtud on tulemus teine .

  • Autor

Tartust toodud mootori saal .

Ja vanamootori väntvõll , ühe õlitus kanali ümber oleks keegi nagu haamriga kopsimas käinud .

IMG_20170208_211429.jpg

IMG_20170205_121316.jpg

Silindrite hoonimine ei muuda neid taas ümmarguseks, selleks on vaja puurida ja remontkolvid panna. Vähekulunud silindris aitab ülehoonimine uuel kolvirõngal sobituda, aga kas sul või su asjatundjal on üldse tööriista, millega silindri kulumist mõõta?

 

Minu auto sai novembris 30, tahaks loota et minul küll seal selliseid kepsu- ega raamlaagreid ei ole.

Muudetud , muutis kurikristjan

  • Autor

Viin bloki koos kogu kupatusega karksi´-nuia järgmine nädal , seal vaadatakse üle mis värk ja kas üldse tasub taastada seda mootorit .
Eks ma hoian kursis asjadega kui midagi edasi liigub .
Siuke tunne , et tee või teema ...
 

Kui Ligurisse viid siis veendu, et Ligur ise asjaga tegeleks. Teistega töölistega on ainult negatiivsed kogemused.

 

Viimati pandi näiteks ix-ile tava versiooni rooliotsad koos sisemistega (valest ostetud juppe nad hiljem tagasi ei ostnud, kui ise õiged jupid viisin). Šarniiri koonusele väänati plekitükk vahele, et saaks tagaveolise šarniiri kasutada. Korra olen auto saanud kätte ilma jahutusvedelikuta jne jne jne.

412.jpg.e2283ebe14d65ab385c0bf57bf399549.jpg

 

Sorry OT pärast, sain hingelt ära räägitud :D

Muudetud , muutis markusH

  • Autor

Nii.. see sai vist selgeks mis mootoris ringi käis , kaanel 1x puks ja klapp olid puruks, 1x klapp kõver  ja vedru taldrik puruks . Kaas survestati ära , toimib ja nüüd lähevad vajalikud jupid vahetusse , blokiga poolega pole jõudnud tegeleda .

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus