Hüppa postitusse

K: kas fl kupee rattalaagrite ja piduriklotside vahetamine võtab 10h?

Postitatud

Sain pakkumise ühest töökojast, kust pakuti kõigi nelja rattalaagri ja täisringi piduriklotside vahetamiseks 10 tundi tööd. Tunnihinne küll soodne aga siiski, 10 h ...

Arvan millegipärast, et kümne tunniga vahetan kuurijuures ise ka praeguse koerailmaga, ilma tõstuki ja hüdrauliliste riistadeta klotsid ja laagrid.

Mis lugupeetud kogenumad foorumlased arvavad?

Esiletõstetud vastused

No minul läks ühe tagumise rattalaagri vahetuseks ligikaudu 5h ilma spets tööriistadeta, kohe mitte kuidagi niisama ei tahtnud välja tulla vana laager. Seega täitsa võib minna 10h kogu ringi tegemise peale.

Lasin vahetada täna just e32 esimest laagrit ja seal läks vaevu pool tundi. Kõik oleneb osavusest ja tehnikast.

no mis seal erlisi tööriistu vaja õiged võtmed ja pole midagi kõik kodustehtav . kui maksta ei taha või raha vähe tee ise . kogemused kasvavad proovides

10h on minu arust samuti liiga kaua .

Esimesi ongi lihtne vahetada. Tagumistega on tööd palju rohkem. Kõik oleneb ka autost endast, kindlat aega ei saagi nii vana auto puhul panna, sest kõik oleneb korrosioonist, mis seal takistab ja eelnevate "remondilukkseppade" tööst.

Lepi christianiga aeg kokku (HCH Motors), teeb sul kokkuleppe hinnaga ära.

Just minu pakutudki ongi 10 tundi, pakkumine selline, kuna tõesti ei oska ette näha kas tekib probleeme või ei. Osadel autodel on läinud väga kiiresti vahetus, kuid on ka olnud autosi, millel tekib täiesti ettenägematuid probleeme.

Halvimal juhul peab tagumise õõtsa alt ära võtma, samuti võib tekkida probleeme ka esimestega.

Seega on tundide arv pandud selline, kuna pärast on kliendile hirmus paha selgitada, et miks läks kokku lepitud tundide asemel nii mitu tundi kauem.

Tööriistade ega töölise taha asi kindlasti ei jää.

Üle sellesamuse samuti ei taha tööd teha, et lahti ja kokku ning kärab küll.

Rulliklubilisele on tunnihind 16 Eur hetkel, teistele ka teadmiseks. (Väike reklaamlause ka vahepeale)

Edit: See tundide arv sisaldas ka tagumiste klotside vahetust (Meie puhul sadulate ja supporti puhastamine ning vajadusel korrastamine kaasaarvatud).

Edit2: Gregeril vahetati ära tagumine rattalaager ja suured sillatala puksid, kui õigesti mäletan.

Muudetud , muutis christian

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus