Jump to content
E30 COMMUNITY
  • 0
Sign in to follow this  
sillufromIV

K: kas fl kupee rattalaagrite ja piduriklotside vahetamine võtab 10h?

Question

Sain pakkumise ühest töökojast, kust pakuti kõigi nelja rattalaagri ja täisringi piduriklotside vahetamiseks 10 tundi tööd. Tunnihinne küll soodne aga siiski, 10 h ...

Arvan millegipärast, et kümne tunniga vahetan kuurijuures ise ka praeguse koerailmaga, ilma tõstuki ja hüdrauliliste riistadeta klotsid ja laagrid.

Mis lugupeetud kogenumad foorumlased arvavad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

No minul läks ühe tagumise rattalaagri vahetuseks ligikaudu 5h ilma spets tööriistadeta, kohe mitte kuidagi niisama ei tahtnud välja tulla vana laager. Seega täitsa võib minna 10h kogu ringi tegemise peale.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Oleneb töökojast ja varustusest. Greger sai christiani juures vist kokkuleppehinnaga tehtud, läks alla 100EUR kindlasti koos mingite pukside vahetusega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Lasin vahetada täna just e32 esimest laagrit ja seal läks vaevu pool tundi. Kõik oleneb osavusest ja tehnikast.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

no mis seal erlisi tööriistu vaja õiged võtmed ja pole midagi kõik kodustehtav . kui maksta ei taha või raha vähe tee ise . kogemused kasvavad proovides

10h on minu arust samuti liiga kaua .

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Esimesi ongi lihtne vahetada. Tagumistega on tööd palju rohkem. Kõik oleneb ka autost endast, kindlat aega ei saagi nii vana auto puhul panna, sest kõik oleneb korrosioonist, mis seal takistab ja eelnevate "remondilukkseppade" tööst.

Lepi christianiga aeg kokku (HCH Motors), teeb sul kokkuleppe hinnaga ära.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Just minu pakutudki ongi 10 tundi, pakkumine selline, kuna tõesti ei oska ette näha kas tekib probleeme või ei. Osadel autodel on läinud väga kiiresti vahetus, kuid on ka olnud autosi, millel tekib täiesti ettenägematuid probleeme.

Halvimal juhul peab tagumise õõtsa alt ära võtma, samuti võib tekkida probleeme ka esimestega.

Seega on tundide arv pandud selline, kuna pärast on kliendile hirmus paha selgitada, et miks läks kokku lepitud tundide asemel nii mitu tundi kauem.

Tööriistade ega töölise taha asi kindlasti ei jää.

Üle sellesamuse samuti ei taha tööd teha, et lahti ja kokku ning kärab küll.

Rulliklubilisele on tunnihind 16 Eur hetkel, teistele ka teadmiseks. (Väike reklaamlause ka vahepeale)

Edit: See tundide arv sisaldas ka tagumiste klotside vahetust (Meie puhul sadulate ja supporti puhastamine ning vajadusel korrastamine kaasaarvatud).

Edit2: Gregeril vahetati ära tagumine rattalaager ja suured sillatala puksid, kui õigesti mäletan.

Edited by christian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use & Privacy Policy