sillufromIV Postitatud 13. detsember 2011 Postitatud 13. detsember 2011 Sain pakkumise ühest töökojast, kust pakuti kõigi nelja rattalaagri ja täisringi piduriklotside vahetamiseks 10 tundi tööd. Tunnihinne küll soodne aga siiski, 10 h ... Arvan millegipärast, et kümne tunniga vahetan kuurijuures ise ka praeguse koerailmaga, ilma tõstuki ja hüdrauliliste riistadeta klotsid ja laagrid. Mis lugupeetud kogenumad foorumlased arvavad?
kristjan.36 Postitatud 13. detsember 2011 Postitatud 13. detsember 2011 No minul läks ühe tagumise rattalaagri vahetuseks ligikaudu 5h ilma spets tööriistadeta, kohe mitte kuidagi niisama ei tahtnud välja tulla vana laager. Seega täitsa võib minna 10h kogu ringi tegemise peale.
i-drive Postitatud 13. detsember 2011 Postitatud 13. detsember 2011 Kumme tunni jooksul voib mootorit vahetada ja õlut juua.
Margo Postitatud 13. detsember 2011 Postitatud 13. detsember 2011 Oleneb töökojast ja varustusest. Greger sai christiani juures vist kokkuleppehinnaga tehtud, läks alla 100EUR kindlasti koos mingite pukside vahetusega.
AllanJ Postitatud 13. detsember 2011 Postitatud 13. detsember 2011 Lasin vahetada täna just e32 esimest laagrit ja seal läks vaevu pool tundi. Kõik oleneb osavusest ja tehnikast.
erks1 Postitatud 13. detsember 2011 Postitatud 13. detsember 2011 no mis seal erlisi tööriistu vaja õiged võtmed ja pole midagi kõik kodustehtav . kui maksta ei taha või raha vähe tee ise . kogemused kasvavad proovides 10h on minu arust samuti liiga kaua .
i-drive Postitatud 13. detsember 2011 Postitatud 13. detsember 2011 Kui kaed persest kasvavad siis votaks rohkem kui 10 tundi
m20b20 Postitatud 13. detsember 2011 Postitatud 13. detsember 2011 kõige jeblam on tagumiste laagritega. muu on nohu
Margo Postitatud 13. detsember 2011 Postitatud 13. detsember 2011 Esimesi ongi lihtne vahetada. Tagumistega on tööd palju rohkem. Kõik oleneb ka autost endast, kindlat aega ei saagi nii vana auto puhul panna, sest kõik oleneb korrosioonist, mis seal takistab ja eelnevate "remondilukkseppade" tööst. Lepi christianiga aeg kokku (HCH Motors), teeb sul kokkuleppe hinnaga ära.
christian Postitatud 13. detsember 2011 Postitatud 13. detsember 2011 (muudetud) Just minu pakutudki ongi 10 tundi, pakkumine selline, kuna tõesti ei oska ette näha kas tekib probleeme või ei. Osadel autodel on läinud väga kiiresti vahetus, kuid on ka olnud autosi, millel tekib täiesti ettenägematuid probleeme. Halvimal juhul peab tagumise õõtsa alt ära võtma, samuti võib tekkida probleeme ka esimestega. Seega on tundide arv pandud selline, kuna pärast on kliendile hirmus paha selgitada, et miks läks kokku lepitud tundide asemel nii mitu tundi kauem. Tööriistade ega töölise taha asi kindlasti ei jää. Üle sellesamuse samuti ei taha tööd teha, et lahti ja kokku ning kärab küll. Rulliklubilisele on tunnihind 16 Eur hetkel, teistele ka teadmiseks. (Väike reklaamlause ka vahepeale) Edit: See tundide arv sisaldas ka tagumiste klotside vahetust (Meie puhul sadulate ja supporti puhastamine ning vajadusel korrastamine kaasaarvatud). Edit2: Gregeril vahetati ära tagumine rattalaager ja suured sillatala puksid, kui õigesti mäletan. Muudetud 13. detsember 2011, muutis christian
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse