Hüppa postitusse
Postitatud
comment_112878

Tegelen siis hetkel sellise isendi eluleaitamisega, kui keegi omab infot, et mis varem tehtud on, siis oleks heameelega sellest lugenud. Näiteks miskipärast gabariitideg koos esimeses astmes süttivad ka lähituled kohe ja mõned vigurid veel ;)

IMG_2753.JPG

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_112884

Sõidab, aga kamaluga asju tarvis välja vahetada. Pidin panema vale paagi alla, kuna uus 2 auguga oleks läinud ca 3 nädalat ja 370€, lammutusest sain päeva ja 70 euriga, probleem selles, et oli võõra tõstukipeal ja tagasilda ka all polnud ja kiirelt oli tarvis kokku tagasi lapata. Kas esiratastel on need piduriketaste porikaitseplekid väga olulised, nendest on ka mõttelised osad veel järel.

  • Autor
comment_112889

Ma auto11.ee kaudu vaatasin ja sealt tuli selline vastus. Mmm 1 koht, kus oli netipoes mingine 170 euri, maksis raha tagasi, et toodangust maas.

 Aga praegus siis 53 liitrit paak, eks, kellel siis kütusenäidikukella oleks pakkuda!

  • Autor
comment_112890

Ah jaa, seisukorrast siis! Radikas jooksis, käiguvahetuse puksid läbi ja hoob valeks keevitatud, rattalaager ja pooltelg olid läbi. Paak jooksis. Katuseluugi süsteem laiali lammutatud. Tagasillas diffripuks ka läbi. Kütusepump oli kõlarijuhtmega tagatulest otse järgi pndud. Kaitsevahetus tõi tagasi elule õigest kohast. Tuled logisevad ees, regulli ja kinnituste plastid puru. Spidokas veel ei näita. Tagaistmete, patjade kinnitused kereküljest puud. Sinna pesadesse peaks vist miskit käima, kuhu kiirkinnitusega padjad kinni lähevad. Esimene ratas kukkus alt ära, kui garaazi juures kodus proovisin sõita. Valuvelg, et püstakusse ei käiks, oli eemale toodud, aga polt ulatus paari karvaga kinni.... Õnn, et treilatasime koju. Aa jah, salongikell ka ei tööta.

Muudetud , muutis Reinz

  • Autor
comment_112893

Tugilaagrid loksuvad mehiselt ikka. Roolilati kaitsekumm ka puru. Piduritega oli ka mingi kamm, kõik klotsid said ka uued. Juhiuks ja alt mäda. Aga juhtmeid on lõigutud ja veel ei ulatu 3 mootorireleed tulemüürile oma kohale. 18 4E? See oli mootoril kood peal, hakati juba arvama, et järsku on e36 elt miskit tõstetud.

  • Autor
comment_112925

Pisem oli jah, vasakult poolt.

Ma seda mõtlen, et ostsin küünlad ka täna, aga Forss pakkus mingeid kalleid küünlais ainult, 4 elektroodiga, iriiidium, või plaatinum, Ngk omad. Beru oli veel kallim, e- kataloog andis samas ka tavalisi, mingeid 3 euriseid, on reaalselt selle hinnakalliduse juures mingi eelis ka?

comment_112926
14 minutit tagasi, Reinz ütles:

Pisem oli jah, vasakult poolt.

Ma seda mõtlen, et ostsin küünlad ka täna, aga Forss pakkus mingeid kalleid küünlais ainult, 4 elektroodiga, iriiidium, või plaatinum, Ngk omad. Beru oli veel kallim, e- kataloog andis samas ka tavalisi, mingeid 3 euriseid, on reaalselt selle hinnakalliduse juures mingi eelis ka?

 

selle motoga küll mitte.

comment_112972

Saab ka ilma rakiseta, hooratas lukus, esimese silindri nukid üles ja nukkvõlli eesosas oleva nelinurga  ühe külje ajad näiteks nurgikuga vastavalt kaane suhtes täisnurgaga paika.

Antud autot Tartus näinud kuid siis oli vahel 1.8is, keegi vahepeal m40 tagasi pannud. 

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_115862

Mootor käib, lihtsalt V8 tega harjunud, kuidagi nõrga tundub ja siis tahtsin korraga h. rihma ära vahetada, et mitte pilbasteks ajada. Ülevaatus tehtud ja vahepeal liiklen ajaviiteks maal olles.

  Ilma võimendita roolilati vahetus sellel lihtne?

  • 8 kuud hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.