Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
Reinz

318i Touring `89 - Reinz

Soovitatud postitused

Tegelen siis hetkel sellise isendi eluleaitamisega, kui keegi omab infot, et mis varem tehtud on, siis oleks heameelega sellest lugenud. Näiteks miskipärast gabariitideg koos esimeses astmes süttivad ka lähituled kohe ja mõned vigurid veel ;)

IMG_2753.JPG

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kaalusin isegi kunagi antud isendi ostu. Kadus ära ja näe, välja tuli :) Kas sõidukõlbulik ei olegi? 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sõidab, aga kamaluga asju tarvis välja vahetada. Pidin panema vale paagi alla, kuna uus 2 auguga oleks läinud ca 3 nädalat ja 370€, lammutusest sain päeva ja 70 euriga, probleem selles, et oli võõra tõstukipeal ja tagasilda ka all polnud ja kiirelt oli tarvis kokku tagasi lapata. Kas esiratastel on need piduriketaste porikaitseplekid väga olulised, nendest on ka mõttelised osad veel järel.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sõidetakse ka ilma plekkideta, pean muidugi tunnistama et endal kogemus puudub, aga targutada meeldib :)

 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ma auto11.ee kaudu vaatasin ja sealt tuli selline vastus. Mmm 1 koht, kus oli netipoes mingine 170 euri, maksis raha tagasi, et toodangust maas.

 Aga praegus siis 53 liitrit paak, eks, kellel siis kütusenäidikukella oleks pakkuda!

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ah jaa, seisukorrast siis! Radikas jooksis, käiguvahetuse puksid läbi ja hoob valeks keevitatud, rattalaager ja pooltelg olid läbi. Paak jooksis. Katuseluugi süsteem laiali lammutatud. Tagasillas diffripuks ka läbi. Kütusepump oli kõlarijuhtmega tagatulest otse järgi pndud. Kaitsevahetus tõi tagasi elule õigest kohast. Tuled logisevad ees, regulli ja kinnituste plastid puru. Spidokas veel ei näita. Tagaistmete, patjade kinnitused kereküljest puud. Sinna pesadesse peaks vist miskit käima, kuhu kiirkinnitusega padjad kinni lähevad. Esimene ratas kukkus alt ära, kui garaazi juures kodus proovisin sõita. Valuvelg, et püstakusse ei käiks, oli eemale toodud, aga polt ulatus paari karvaga kinni.... Õnn, et treilatasime koju. Aa jah, salongikell ka ei tööta.

Muudetud , muutis Reinz

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Huvitav jah :D kui mina omanikuga rääkisin, siis seisukorra kohapealt öeldi mulle nii:

täpsed sõnad: "natuke roostet ainult juhiukse alumisel äärel ja pagassi luugil,lekkeid pole,elektriga korras aga kate puudu,esisillas mingi puks või kont teeb natuke kolksu aga muidu ok."

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Tugilaagrid loksuvad mehiselt ikka. Roolilati kaitsekumm ka puru. Piduritega oli ka mingi kamm, kõik klotsid said ka uued. Juhiuks ja alt mäda. Aga juhtmeid on lõigutud ja veel ei ulatu 3 mootorireleed tulemüürile oma kohale. 18 4E? See oli mootoril kood peal, hakati juba arvama, et järsku on e36 elt miskit tõstetud.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Pisem oli jah, vasakult poolt.

Ma seda mõtlen, et ostsin küünlad ka täna, aga Forss pakkus mingeid kalleid küünlais ainult, 4 elektroodiga, iriiidium, või plaatinum, Ngk omad. Beru oli veel kallim, e- kataloog andis samas ka tavalisi, mingeid 3 euriseid, on reaalselt selle hinnakalliduse juures mingi eelis ka?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
14 minutit tagasi, Reinz ütles:

Pisem oli jah, vasakult poolt.

Ma seda mõtlen, et ostsin küünlad ka täna, aga Forss pakkus mingeid kalleid küünlais ainult, 4 elektroodiga, iriiidium, või plaatinum, Ngk omad. Beru oli veel kallim, e- kataloog andis samas ka tavalisi, mingeid 3 euriseid, on reaalselt selle hinnakalliduse juures mingi eelis ka?

 

selle motoga küll mitte.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kuram! Pean oma parima jahtimise maha suruma, usakal mul ei tohigi muid panna, kui platinumi, nu ma unustasin ära jah hetkeks, et mis ajastust see auto on!

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Nüüd hooratas tiftis, nukamärk paigas, aga alt peale sälku peaks esimesse hambasse nool jooksma?

IMG_3982.JPG

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

nukk käib rakisega paika, märke pole, nukaratas liigutatav ka nuka suhtes. All on sälguga hammas ja see peab noolega kokku minema. Reaalselt hooratas tiftiga paika, nagu oled juba teinud.

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Saab ka ilma rakiseta, hooratas lukus, esimese silindri nukid üles ja nukkvõlli eesosas oleva nelinurga  ühe külje ajad näiteks nurgikuga vastavalt kaane suhtes täisnurgaga paika.

Antud autot Tartus näinud kuid siis oli vahel 1.8is, keegi vahepeal m40 tagasi pannud. 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Saab saab, ise pannud üldse niisama "silmajärgi". Räägin, kuidas reaalselt peaks tegema.

Kuna nukaratas reguleeritav, siis täpselt saab paika abivahendiga, mis nukka kinni ka hoiab lisaks õigele asendile.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mootor käib, lihtsalt V8 tega harjunud, kuidagi nõrga tundub ja siis tahtsin korraga h. rihma ära vahetada, et mitte pilbasteks ajada. Ülevaatus tehtud ja vahepeal liiklen ajaviiteks maal olles.

  Ilma võimendita roolilati vahetus sellel lihtne?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus