Hüppa postitusse
Postitatud
comment_25395

Masin ostetud siis Leedust sealse e30 klubi liikme käest, kes masina aasta tagasi saksast tõi.

Auto musta pärlmutri värvi ja pärineb aastast 1992 ja omab veel m20 2.0 mootorit.

All on uued 4xkoni reguleeritavad amordid ja sinised sportvedrud madaldusega vähemalt -100mm. Väga jäik ja hea juhitavusega. 15 tollised valud TOYO PROXISTEGA ja uued piduri kettad ja klotsid.

Lisavarustus: el peeglid soojendusega, el luuk, 4xel aknad, 2x istmesoojendused, nahksisu, recaro sportistmed, tulede korrektor, roolivõim, ABS, ees toontuled, taga ka, udutuled ees ja taga, pakiruumi eraldusvõrk, must lagi, parda kompuuter, sportsummuti, ees m-tech2 originaal spoiler ja sport rool MOMO, ning tweetrid esiustel.

Mootor kuiv ja lekkevaba, klapid ka ei klõbise, edasi läheb päris käredalt.

Lähi tuleviku plaanid on teisaldatav käru konks (kellel pakkuda) ja autot veidi kõrgemaks vaja saada. Karteri kaitse vaja ka alla nipitada, toonklaas.

Mootoripoolepealt ei ole veel otsust langetanud kas m50 2,5 või IS i mootor. Autoga talvel ka vaja sõita ja m50 mootoriga see vist ei õnnestu, eriti veel naisterahval.

Kohe ka pildid.

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_25334

Nii siis, sai ükspäev lõppkiirust proovitud. 210km/h polnud probleem, kui diskorid vastu tulid ja 150km/h radarisse sai sõidetud. Saaab vist load ära anda???

Aga teel seisab ideaalselt selle madalduse ja koni jäikade amortidega.

  • 7 aastat hiljem...
  • Autor
comment_103650

Ärataks vana teema siis üles! Pea 10a. masin minu käes olnud, küll erinevates kombinatsioonides, st enamus tehnikast sai kolitud järgmise kere peale ehk siis kahest autost sai tehtud üks.

Püüan heietada nüüd mõnede piltidega seda kaua veededud koos oldud aega:

PA050040.JPG

PA050045.JPG

PA050054.JPG

PA050058.JPG

PA050059.JPG

PA050050.JPG

PA050060.JPG

  • Autor
comment_103654

Kohe alguses oli selge, et 2 liitrine on mahla pakk ja nii see asi jääda ei saa. Vana mootor ka alla anda ei tahtnud- sõitsin õli vahetamata 50 000km ja paremale jalale armu ei andnud. Sai hakatud uut mootorit koostama, otsustasin jääda m20 peale, kuigi tol ajal oli väga popp ja uus asi m50 mootor e30 aiste vahel. 

Sai interneti avarustes palju uurimis tööd tehtud ja otsustatud 2,7i strokeri kasuks. See oli veel krooni aeg ja kogu kuluosa mootorile oli noorele mehele paras väljakutse. Nii sai palgapäevadel tükk haaval vajalik riiulisse kogutud. Samal ajal plokk hoonitud, liivaga pritsitud ja värvitud. Hiljem kaan kogu uue sisuga taastatud ja freesitud. Lõpuks m21 vänt lihvitud.

Tulemus oli vägev... mõned aastad...sest süües kasvab isu. Mootorist pikemalt räägin hiljem.

P3200311.JPG

Muudetud , muutis buumer

  • Autor
comment_103658

Touringut sai kasutatud aastaringselt ja sihtotstarbeliselt. Vedas ka käru ja konna, kuigi oma kaalult veidi õbluke selle jaoks. Ajad olid lihtsalt sellised!

Reisil mahtusime kahekesi isegi sees magama. Oh seda noorust! Ilus aeg oli!

 

 

P5310141.JPG

390768_118933328226088_785850509_n.jpg

  • Autor
comment_103661

Kippus see eluke minema nii, et kasutust sai see masin üha vähem, seda siis kui oli vaja vedada käru või tõesti millegi muuga hetkel sõita ei olnud ning muidugi siis kui oli vaja ennast välja elada ja motivatsiooni üleval hoida. Seda tingis muidugi ka mõistliku kütusekulu ja mugava Multivani soetamine.

Ja saigi see masin jällegi osandatud taastamiseks, kuid 10a. eesti teid sõitnud masin ei olnud enam kiita. Sealt algas aasta kestnud motivatsiooni kriis...

Pilt0056.jpg

P3200306.JPG

P3200309.JPG

7 minutit tagasi, oo7 ütles:

Huvitav teema

 

10a pill koguaeg käigus olnud  pidevalt ja toimetab siiani, ?

Aga miks ta ei peaks? Esimeses nooruses ta muidugi enam ei ole...

  • Autor
comment_103663

Nüüd on pea 10a. leheküljega kokku võetud ja hakkan jõudma tänapäeva...

Puht juhuslikult sai soetatud varuosadeks 316iT. Enamik selle auto osasid elab oma elu edasi siinse foorumi rahva autode küljes, kuid kere ja plekid jäävad selle teema peategelase järjekordseks kere doonoriks. Märkimist väärib auto reaalne läbisõit 180 000km, roostevabad uksed, luugid, salong pole ilmselt kordagi välja käinud- kõik tüüblid, kruvid omal kohal. Pensionieas eelmine omanik on suutnud kahjuks taga- ja esipõlle kõveraks sõita, peale mida otsustas, et tema liikluses osalemiseks juba liiga vana.

P3180272.JPG

P3180273.JPG

P3180272.JPG

  • Autor
comment_103712

Selline on olukord siis doonorkere tagapõllega:20160221_105815.thumb.jpg.d46339d741cc61

Pilt kehva, kuid parem akukasti külg korraliku paugu saanud, sisekoobas ka alt lömmis

 

20160221_105854.thumb.jpg.ccefa9539fb6f0

Sõnu pole ilmselt vaja...

20160221_105846.thumb.jpg.2dbcf72ac298af

20160221_105915.thumb.jpg.c92e95744cb314

Asendustükid siis. Küljest lõigatud/puuritud varuosa autolt, tagapõll b osa sedaani r6 oma, millest kasutan vaid alumist äärt.20160221_121139.thumb.jpg.641d2ca523c43d

20160221_125314.thumb.jpg.782c784970513c

20160221_125321.thumb.jpg.06f334f847d0da20160221_140134.thumb.jpg.60f96429ebdd9c20160221_140152.thumb.jpg.fc031b7371559e

Puhastamist ootavad tükid, mis pärast akukasti taastamist tagasi külge keevitada

20160221_142949.jpg

  • Autor
comment_103714

20160221_163159.thumb.jpg.2adc5420844678

Akukasti põhja/seina uue tüki valmistamine20160221_160446.thumb.jpg.569c5814e6631320160221_164322.thumb.jpg.5debfb43d8b9ce

Paika sobitamine...

20160223_105426.thumb.jpg.c19d8e7e1c179c

...ja serv servaga kinni keevitatud.20160223_105914.thumb.jpg.c24429a79d2b2f

See siis tagapõlle juures kõige ebameeldivam detail. Tõmbekonksu tagune kerepaneel. Ebameeldiv sellepärast, et aru saada, kuhu peaks kinnituma ja millise kujuga see olla võiks. Varuosa autodel kõigil hävinenud see.20160223_105456.thumb.jpg.34d62f230c6110

Sai sobivaks lõpuks.

20160223_161548.thumb.jpg.1a7050086f7ec1

Sisekoopas olev volt sai välja spotitud, detailid omale kohale tagasi keevitatud ja jäi ootama happe krunti enne kui parema küljepaneeli tagasi panen.20160221_105846.thumb.jpg.9ffa5144bdfde5

Kuna isu polnud selleks päevaks veel täis, võtsin ette ka vasaku nurga. Seda nii ulatuslikult ei lahka.20160223_154215.thumb.jpg.ba6c3dbf3e8484

"Karu kõhus" oli pilt ilus. Käiasin kere hermeetiku maha, mõne täpi siiski roostet leidsin- see sai eemaldatud. 20160223_161435.thumb.jpg.96af9dab8aefa4

Hapekaga sees värvitud ja "uus kaan" serv-servaga peale tagasi.

Homme siis ehk tagapõlle sobitama.

comment_103755

Väga põhjalikult asjad ette võtnud. See pilt, kus sul touringul "konn" taga, seal peaksid need veljed olema, mis minu rullika alla otsapidi jõudnud. Kas sul need velje keskmised märgid alles? Sai ka seda teemat kokkutulekul arutatud, aga sinna see jäi... Edu!

  • Autor
comment_103896

20160229_092538.thumb.jpg.7f3a618a38c416

Põllest sobilik tükk lõigatud ja "konserveerimis" krunt maha lihvitud vibraga.20160229_150447.thumb.jpg.1f70292469333e

...ja paika täristatud. Tean, et tegelikult väga vale koht serv servaga jätkamiseks randi kohal, kuid mitte ei raatsinud ülevalt poolt originaal pleki kallale minna, seda enam, et seestpoolt tehase kere hermeetikut keeruline eemaldada nii kõrgelt ja tagavara ratta koopa tagant. Seetõttu võttis paigaldusprotsess omajagu aega punktides ja õhuga jahutades, et mitte kuumaga lainesse lasta tagapaneeli.20160229_164308.thumb.jpg.ba711767aa351a20160229_164324.thumb.jpg.098715b129a6c920160229_164349.thumb.jpg.5c11b9a404b830

Tulemusega jäin ise rahule. Lainesse ei lasknud ja Taiwanis toodetud varuosa sobis oma kohale hästi.

Muudetud , muutis buumer

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.