Masin ostetud siis Leedust sealse e30 klubi liikme käest, kes masina aasta tagasi saksast tõi.
Auto musta pärlmutri värvi ja pärineb aastast 1992 ja omab veel m20 2.0 mootorit.
All on uued 4xkoni reguleeritavad amordid ja sinised sportvedrud madaldusega vähemalt -100mm. Väga jäik ja hea juhitavusega. 15 tollised valud TOYO PROXISTEGA ja uued piduri kettad ja klotsid.
Lisavarustus: el peeglid soojendusega, el luuk, 4xel aknad, 2x istmesoojendused, nahksisu, recaro sportistmed, tulede korrektor, roolivõim, ABS, ees toontuled, taga ka, udutuled ees ja taga, pakiruumi eraldusvõrk, must lagi, parda kompuuter, sportsummuti, ees m-tech2 originaal spoiler ja sport rool MOMO, ning tweetrid esiustel.
Mootor kuiv ja lekkevaba, klapid ka ei klõbise, edasi läheb päris käredalt.
Lähi tuleviku plaanid on teisaldatav käru konks (kellel pakkuda) ja autot veidi kõrgemaks vaja saada. Karteri kaitse vaja ka alla nipitada, toonklaas.
Mootoripoolepealt ei ole veel otsust langetanud kas m50 2,5 või IS i mootor. Autoga talvel ka vaja sõita ja m50 mootoriga see vist ei õnnestu, eriti veel naisterahval.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Masin ostetud siis Leedust sealse e30 klubi liikme käest, kes masina aasta tagasi saksast tõi.
Auto musta pärlmutri värvi ja pärineb aastast 1992 ja omab veel m20 2.0 mootorit.
All on uued 4xkoni reguleeritavad amordid ja sinised sportvedrud madaldusega vähemalt -100mm. Väga jäik ja hea juhitavusega. 15 tollised valud TOYO PROXISTEGA ja uued piduri kettad ja klotsid.
Lisavarustus: el peeglid soojendusega, el luuk, 4xel aknad, 2x istmesoojendused, nahksisu, recaro sportistmed, tulede korrektor, roolivõim, ABS, ees toontuled, taga ka, udutuled ees ja taga, pakiruumi eraldusvõrk, must lagi, parda kompuuter, sportsummuti, ees m-tech2 originaal spoiler ja sport rool MOMO, ning tweetrid esiustel.
Mootor kuiv ja lekkevaba, klapid ka ei klõbise, edasi läheb päris käredalt.
Lähi tuleviku plaanid on teisaldatav käru konks (kellel pakkuda) ja autot veidi kõrgemaks vaja saada. Karteri kaitse vaja ka alla nipitada, toonklaas.
Mootoripoolepealt ei ole veel otsust langetanud kas m50 2,5 või IS i mootor. Autoga talvel ka vaja sõita ja m50 mootoriga see vist ei õnnestu, eriti veel naisterahval.
Kohe ka pildid.