Hüppa postitusse
Postitatud
comment_25530

Ostsin siis 02.03.08 kasutajalt buumer BMW 325i 125kw sedaan.
Mootor väga hea, vaikne, hea minekuga ja kütusekulu suhteliselt väike.
Auto ise musta värvi ja hiljuti värvitud.
Välimusest: ees-ja taga M-TechII spoilerid-koopiad arvatavasti, kulmud, kristall-suunatuled ees,
toonklaas.
Sisu peaks olema originaal recaro, mis on suhteliselt korralik-juhi iste tiba katki.
Kevadel on tulemas: 16 tolli valuveljed, M-TechII udutuled ette, hella
blackid, taha punased tuled, parem audio süsteem. Rohkem ette ei ennusta.
Pildid tulevad hiljem. :D

 

 

Olen lepa ja kirjutan venna konto alt 

Teen siis selle listi lõpuks ära mis sai mootoriga tehtud.

 

Motori plokk - M20B25
Plokikaan - M20B25 (885) 
Väntvõll - M52B28 juurde sai treitud simmeri alune puks

Kepsud - M20B20 (130 mm)

Kolvid - Originaalid, pealt veidi madalamaks treitud (4mm)
Hooratas - M20B20 Kergemaks treitud ja tööpind vastavalt sidurikettale üle treitud
Siduriketas -(oli bemmi v8 ketas) 4 labaga
Sidurikorv - Audi AAN
Käigukast - Getrag 260
Turbo- holset hx 40 super
Intercooler - 450x300x76
Kolektor- ebay oma, roostevabast.

Wg prescision 46mm
Blow off - hiinakas,ägeda häälega.

Kütte pump-(oli walbro paagisisene 255l)  bosch o44

Kütuse regulaator- org. 3,0 bar

Kaane tihend- victor reinz, papist ja 2,05 paks.

Pihustid- siemens deka  630 cc

Kaane poldid- (algul olid org.) Nüüd ARP tikpoldid.

Kütuse rõhu kell(kapoti all)

Coil pack- opeli tutikas.

Org. küünlajuhtmed(uued)

Külmad küünlad

Lairiba lamda

Õliradiks- 525 tds

Sumbuti- keskel reso ja taga simons pütt.

Launch kontroll

LCD

Muud kellad ka salongis.

Sisse- ja väljalase kõik 3"

 

Mootoril said kõik uued saaled,tihendid, rõngad jätsin vanad.

Kaan lihvitud,klapid tehtud jne

Kogu seda jama juhib Vems 3.6

Düno andmed on siis- (oli 294 kw ja 570nm) 

Uus turbo juba olemas- holset hx 40 super.  433hp/319kw ja 570nm

Kõike pole kindlasti kirjas,kuid tähtsam sai

 

http://www.youtube.com/watch?v=CP-iqvmgPtQ

 

Uus turbo ka pildil :D

33069600sh3.jpg

2013-07-30 21.00.08.jpg

2013-07-30 21.00.56.jpg

p4213663ql2.jpg

2013-05-25 19.11.34.jpg

2013-01-30 12.42.17.jpg

2013-01-17 09.20.34.jpg

2012-12-08 21.46.12.jpg

2013-02-13 09.03.30.jpg

2013-05-24 07.28.09.jpg

post-499-0-09330100-1384007433.jpg

2014-10-03 15.40.26.jpg

Muudetud , muutis taurikazz

  • Vastuseid 579
  • Vaatamisi 113,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Üle aasta eelmisest postitusest möödas  Sõidab ca kolm kuud tagasi ja sõidetud umb. 1000 km. Sain selle plokikaane siis lõpuks ikka pidama. &#1

  • Sai oma ka käima pandud ja väike tiir tehtud  4 kuud seisnud      

  • Siimule, saime oma surveastme teada ja tuleb parandusi uue mootori tegemisel Sai masin talveunne ära pandud, kevadeks teeb vast uue moto siis Mõni video enne kotti minekut 

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_84644

Laias laastus võttes ei kestnud mitte muhvigi ju :) Pool aastat. Metsikult investeeritud ja koguaeg remonditud/timmitud. Mäletan,et turbotamine sai sul alguse korralikult mittetöötavast mootorist, mille viga vist kätte ei saanudki?

Turbokana sai sõidetud 11200km.

See peaks siilile ka selge olema et selline masin/projekt vajabki väga hoolsat kätt, pidevat remontimist, timmimist ja investeeringuid.

Samas mul on turbotamise peale kulunud ca 5500.-, see summa oleks kõvasti väiksem, kui oleks omad lollused ära jätnud, nt nookurid, uus turbo jne.

Ega siis õpitakse ikka oma vigadest :@  ja kuidas need kogemused muidu tulevad :D

Tahaks näha kes on sellise raha eest ehitanud sellise jõuga masina, turbotamine ongi KULUKAS.

See viga mis oli vabalthingavana, oli mingi elektrooniline kala, sellest saime ju kohe lahti, Vemsiga seda probleemi kindlasti enam ei olnud, Turbo alguses oli jh see jama et 0,6 bar rõhuga lõi aju lukku, kuid tookord oli viga sellest et org. süütepool ei suutnud enam suurema rõhuga süüdata, sai peale pandud coilpac ja asi korras.

Paljudel sõpradel, tuttavatel oli ja on turbotatud mootorid, kui jään ikka oma arvamuse juurde et mul kestis org. sisu kohta suht hästi :D , ei jätta ikka mainimata seda, et masin elas seal piiraja lähedal. :D

NB. täna sai targemate poistega aruatud ja arvatavasti oli jälle oma viga :@

Nimelt panin ju peale võimasam pumba, selge see et seade läks paigast ära,( just olin ju sõpra peale võtmas et sedistama minna) aga mul oli vaja ikka masinat kiusata, üleelmine ja eelmine päev andsin minna, kuid jh lagunemise hetkel sõitsin vaikselt..

Ühesõnaga targad ütlesid et suur mõjutegur võis see olla :@

Reedel peal tööd tõmbasin mootori maha, aega kulus üle kahe tunni :D

comment_84828

Uude mootorisse pane kindlasti H-profiil keps, kolb võib jääda sama, see kestab paukku küllaga

Reedel peale tööd võtsin üksinda mootori maha, ilma autotõstukita, aega kulus joostes üle kahe tunni :D

Täna oli aega mootor laiali võtta, arvan ka et lihtsalt oleks vingemaid kepse vaja, kepsu poldid ka. Kolvid kõik ilusad, va see mille keps ära lõhkus.

Õnneks kaas korras :beer: , kolvil väike jälg peal, vast on klapp vähe kõver.

Tegin pilte ka, homme panen. Tundub nagu oleks kepsu polt puruks läinud, pakid olid laiali ja poldid pooleks :rolleyes:

comment_84832

m20b20 130mm

Äkki keegi teab, millised oleks bemmi omad kõvemad mis sobiks? nt mingi m50 omad või mingi diiisli omad?

 Esimesed m50-e  keps on päris tugev väliselt vähemalt. Kasutan ise ka neid. MIda uuemaks seda väiksemaks ja kergemaks. 

comment_84835

m20 oleks päris hea, kui ta oleks alumiiniumist ja 24 klapiga  :D Igatahes jõudu ja ma ootan ka huviga, kuidas järgmine liigub. 

Firma  nimega " Dbilas"   pakus  M20 mootorile  24 klapiga plokikaant, lisaks  ka  " trompetitega "   sisselaset.

 

Varem  vähemalt  pakkus, aga  nüüd ei  leia enam  nende  kodulehelt neid   tooteid  :(

Muudetud , muutis MairoG

comment_84836

On võimalus kasutada näiteks diisli kepse, täpselt nagu soots kasutab (kasutas).
Need peavad jõule väga hästi vastu aga kolvi sõrme jaoks on vaja uus puks teha
sest m51 mootori kolvi sõrm on suurem kui m20 kolvi sõrm.

Mis kolb sul kasutusel oli ja kas kolvid jäid terveks?

comment_84837

Selle Dbillas komplekti hind on ka suht meeletu ;)

Ainuüksi kas sisselase oli mingi 2000euri.

Mingi varjant siin olemas..... :D

http://www.dbilas-shop.com/Products/Throttle-body-kit/Street/BMW/Throttle-body-kit-for-BMW-325i-E30-Z1-525i-E34-2-5-12V-125kW-M20B25::210.html

Muudetud , muutis extreme327

comment_84846

hakkad ostma neid aftermarket plokikaasi ja sisselaskeid, siis tiksub kiirelt ühe s50b32 mootori hind täis. Asjakohast juttu ka, et 130mm keps ongi ainult diislilt võtta, 135mm oleks jalaga segada, aga see tahaks ka b25 ploki sees b25 vänta ja siis sa peaks oma teema pealkirja ära muutma :)

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.