- Vastuseid 579
- Vaatamisi 112,9tuh
- Loodud
- Viimane vastus
Teemas enim postitanud
Populaarsed päevad
Kõige populaarsemad postitused
-
Üle aasta eelmisest postitusest möödas Sõidab ca kolm kuud tagasi ja sõidetud umb. 1000 km. Sain selle plokikaane siis lõpuks ikka pidama. 
-
Sai oma ka käima pandud ja väike tiir tehtud 4 kuud seisnud
-
Siimule, saime oma surveastme teada ja tuleb parandusi uue mootori tegemisel Sai masin talveunne ära pandud, kevadeks teeb vast uue moto siis Mõni video enne kotti minekut
Esiletõstetud vastused

Ostsin siis 02.03.08 kasutajalt buumer BMW 325i 125kw sedaan.
Mootor väga hea, vaikne, hea minekuga ja kütusekulu suhteliselt väike.
Auto ise musta värvi ja hiljuti värvitud.
Välimusest: ees-ja taga M-TechII spoilerid-koopiad arvatavasti, kulmud, kristall-suunatuled ees,
toonklaas.
Sisu peaks olema originaal recaro, mis on suhteliselt korralik-juhi iste tiba katki.
Kevadel on tulemas: 16 tolli valuveljed, M-TechII udutuled ette, hella
blackid, taha punased tuled, parem audio süsteem. Rohkem ette ei ennusta.
Pildid tulevad hiljem.
Olen lepa ja kirjutan venna konto alt
Teen siis selle listi lõpuks ära mis sai mootoriga tehtud.
Motori plokk - M20B25
Plokikaan - M20B25 (885)
Väntvõll - M52B28 juurde sai treitud simmeri alune puks
Kepsud - M20B20 (130 mm)
Kolvid - Originaalid, pealt veidi madalamaks treitud (4mm)
Hooratas - M20B20 Kergemaks treitud ja tööpind vastavalt sidurikettale üle treitud
Siduriketas -(oli bemmi v8 ketas) 4 labaga
Sidurikorv - Audi AAN
Käigukast - Getrag 260
Turbo- holset hx 40 super
Intercooler - 450x300x76
Kolektor- ebay oma, roostevabast.
Wg prescision 46mm
Blow off - hiinakas,ägeda häälega.
Kütte pump-(oli walbro paagisisene 255l) bosch o44
Kütuse regulaator- org. 3,0 bar
Kaane tihend- victor reinz, papist ja 2,05 paks.
Pihustid- siemens deka 630 cc
Kaane poldid- (algul olid org.) Nüüd ARP tikpoldid.
Kütuse rõhu kell(kapoti all)
Coil pack- opeli tutikas.
Org. küünlajuhtmed(uued)
Külmad küünlad
Lairiba lamda
Õliradiks- 525 tds
Sumbuti- keskel reso ja taga simons pütt.
Launch kontroll
LCD
Muud kellad ka salongis.
Sisse- ja väljalase kõik 3"
Mootoril said kõik uued saaled,tihendid, rõngad jätsin vanad.
Kaan lihvitud,klapid tehtud jne
Kogu seda jama juhib Vems 3.6
Düno andmed on siis- (oli 294 kw ja 570nm)
Uus turbo juba olemas- holset hx 40 super. 433hp/319kw ja 570nm
Kõike pole kindlasti kirjas,kuid tähtsam sai
http://www.youtube.com/watch?v=CP-iqvmgPtQ
Uus turbo ka pildil
Muudetud , muutis taurikazz