Hüppa postitusse
Postitatud
comment_106112

Oehh kust nüüd alustada... Alguses mõtlesin, et ei teegi teemat aga nüüd ei tea isegi enam mis vahepeal toimunud on ja kuskil arvutis notepadis on ka igav kõike üles trükkida ning siia kirjutades võibolla tekib ka teistel ideid/plaane jms.

 

15/11/2015 avastasin netiavarustes tühipalja kere mis hakkas huvi pakkuma ja sai siis see juba paari tunniga ära toodud. Teadsin, et see ettevõtmine tuleb tohutult kulukas ja suur seega oli mul mingi tunnike võibolla aega mõelda kas üldse hakkan siukse asjaga tegelema ja otsustasin, et jah see ongi see auto mis tuleb nüüd projektikaks ära.

Ja selline ta siis alguses oli:

12233305_1059921224064713_1996495836_n.jpg

12233363_1059983330725169_808761860_n.jpg

 

Kuna esialgu oli peavalu tohutu, kuhu ma ta üldse panen ja kus ma sellega tegeleda saan, aga panin kindla plaani paika, et vahet pole kus sest see on see auto millega soovin tegeleda. Vedeles ta siis mul mingiaeg hoovis katte all. Koguaeg kartsin, et ei ela talve üle ja sureb ära selleajaga ja sai siis vahepeal talvel nokitsetud selle kallal kah.

Põhi asjad mida talvel tegin olid mingid üli vähe nõudvad asjad mille sai tehtud max 30 minutiga (Muidu oleks külm ära võtnud :D)

Läks siis veidi aega mööda ja sai siis siit foorumist nimega Valvur4-jalt toodud klaasiring ja pagassiluuk ja need külge pandud ühe külma õhtuga.

 

12400346_1216117605082735_1555140430_o.jpg

 

Nii samuti sain hiljem ka Valvur4-jalt sillad...

 

13150084_1318718311489330_1096076505_n.jpg

10463017_1271361906224971_1037629754799694416_n.jpg

 

2039_1271361866224975_1212906887741250419_n.jpg

 

Ja nüüdseks kui kevad oli lõpuks tekkinud, tegelesin ka kerega ning salongiga niipalju kui võimalik oli vabast ajast... (tagatiivad ehituses jne muu krempel)

Üks asi oli mida otsisin TÜKK TÜKK aega, kuna läks vahele e36-e roolilatt siis ei leidnud kuidagi sobivat roolikardaani kuni Valvur4 andis mulle 3-me erinevat kardaani proovida ja üks neist õnneks ilma muhvita sobis ideaalselt.

13140633_1318718034822691_326876240_n.jpg

 

13091818_603932543096534_608445272_o.jpg

 

Jaa lõppude lõpuks, selle auto süda... Oioi selle otsimisega ja mõtlemisega läks väga pikalt, sai mõeldud siin 3.0 v8 turbo peale ja igasuguseid erinevaid mootoreid, aga kuna tahtsin ikkagi mootorit mis oleks rida 6 ning mida oleks üli mugav turbotada jne otsustasin m50b25 non vanos mootori peale ja saigi kiirelt üks muretsetud.

 

13081618_1318718198156008_294875243_n.jpg

 

13153508_1318718251489336_1191278436_n.jpg

 

Sai ka siis natuke mootorit näpitud (klapikambrikaane tihend lekkis jne)

 

12923362_1295973390430489_7682552626930234971_n.jpg

 

Hetkene plaan on jõuda sellega E30-mne kokkutulekule mis toimub Oore puhkealal (09-10.07.2016) ja sinna siis vabalthingava mootoriga jõuda, eks ole näha kuidas ma jõuan ja mis takistuseks jääb jne. Kuna eelnev jama mis toimus, on siuke poolik ja mitte kõige paremini arusaadav (ka mulle kuna ausalt ei mäleta kõike detaili pealt) siis edaspidi muudan seda postitust peaaegu iga kord, kui natukenegi mingi areng toimub jms.

 

Praegusest hetkest alates edasised plaanid lähevad siit (kuni postitust jälle uuendan):

Auto garaazi kus mootor on, mootor peale esimene käivitus ja ka proovisõit (Hetkel puudu käigukasti hoovastik, kardaani tugilaager, uued veljed (hetkesed 13 tolli ja kahjuks pidurisüsteem ei luba ratastel liikuda koos rooliotsadega) ja siduri töösilinder (sidur pole nii tähtis essa proovika jaoks, aga hea oleks kui leiaks selle ka) salongi sisu on ka olemas.

NB!
Ühe asja lisan juurde ja mida ma sügavalt palun foorumlastelt on see, et kui näete autot ja teete pilte sellest siis palun ärge postitage pilte netiavarustesse koos numbrimärgiga, las see jääb meie teada ja küll te tunnete ise auto ära ilma numbrimärki vaatamata =) Tänud siis juba ette ära!

 

 

Muudetud , muutis Grim

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_115925

Ette jääb tavaline klaas, taha läheb polükarbonaat. Koopia on siiski koopia, vahet pole ju mis materjali kasutad jne :D kuidas keegi nimetab, osad nimetavad ka "pooletoobisteks" replicateks asju :D ehk siis nagu on aga samas ei ole :D Kuna tulevikus plaanis e39 tagasild alla paigutada siis pean nagunii järg talv pilbasteks kiskuma auto jälle. Järgmine talv plaanis vahele panna Precision PT6766 turbo koos Eagle sepis sisuga ja ajuks ms2 või ms3 pro, oleneb kuidas rahaline seis lubab. Siis tuleb vähe põhjalikumalt nagunii need kõik tööd (ülekanne - sidur - käigukast jne) see suvi esimesed nädalad vb kuud lasen vabalthingavaga ringi, vb suve keskel läheb turbo peale (see praegune mis on) ja siis sügisel uuesti ehitusse auto. Praeguse seisuga kerel pole häda midagi, tagumised poolraamid on heas seisus, läbiv rooste puudub (sai kõige hullemad kohad juba tehtud) ja need kohad mis silma jäid lihvisin ära, vaatasin üle ja uus värvikiht + mastiks peale. Võin pealkirja ära ka muuta kui see segab sind :) Loodan, et said oma küsimustele vastuse =)

Muudetud , muutis Grim

  • Autor
comment_116016

Kas mulle tundub või seal venemaal tehti kõike suht permanentselt? küljekarbi katted oleks nagu peale liimitud jne. Ma hetkel olen ehitanud C pillari ja tagatiivad permanentselt külge, ülejäänud asju saab ikka maha võtta vajadusel :D C pillarit panen peale umbes sama tehnikaga, originaal kere pole väga rohkem lõigatud kui aint tagatiibu nii nagu esimestel piltitel näha on. Katsun jätta ikka niipalju metalli külge kui võimalik :D

Muudetud , muutis Grim

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.