Oehh kust nüüd alustada... Alguses mõtlesin, et ei teegi teemat aga nüüd ei tea isegi enam mis vahepeal toimunud on ja kuskil arvutis notepadis on ka igav kõike üles trükkida ning siia kirjutades võibolla tekib ka teistel ideid/plaane jms.
15/11/2015 avastasin netiavarustes tühipalja kere mis hakkas huvi pakkuma ja sai siis see juba paari tunniga ära toodud. Teadsin, et see ettevõtmine tuleb tohutult kulukas ja suur seega oli mul mingi tunnike võibolla aega mõelda kas üldse hakkan siukse asjaga tegelema ja otsustasin, et jah see ongi see auto mis tuleb nüüd projektikaks ära.
Ja selline ta siis alguses oli:
Kuna esialgu oli peavalu tohutu, kuhu ma ta üldse panen ja kus ma sellega tegeleda saan, aga panin kindla plaani paika, et vahet pole kus sest see on see auto millega soovin tegeleda. Vedeles ta siis mul mingiaeg hoovis katte all. Koguaeg kartsin, et ei ela talve üle ja sureb ära selleajaga ja sai siis vahepeal talvel nokitsetud selle kallal kah.
Põhi asjad mida talvel tegin olid mingid üli vähe nõudvad asjad mille sai tehtud max 30 minutiga (Muidu oleks külm ära võtnud :D)
Läks siis veidi aega mööda ja sai siis siit foorumist nimega Valvur4-jalt toodud klaasiring ja pagassiluuk ja need külge pandud ühe külma õhtuga.
Nii samuti sain hiljem ka Valvur4-jalt sillad...
Ja nüüdseks kui kevad oli lõpuks tekkinud, tegelesin ka kerega ning salongiga niipalju kui võimalik oli vabast ajast... (tagatiivad ehituses jne muu krempel)
Üks asi oli mida otsisin TÜKK TÜKK aega, kuna läks vahele e36-e roolilatt siis ei leidnud kuidagi sobivat roolikardaani kuni Valvur4 andis mulle 3-me erinevat kardaani proovida ja üks neist õnneks ilma muhvita sobis ideaalselt.
Jaa lõppude lõpuks, selle auto süda... Oioi selle otsimisega ja mõtlemisega läks väga pikalt, sai mõeldud siin 3.0 v8 turbo peale ja igasuguseid erinevaid mootoreid, aga kuna tahtsin ikkagi mootorit mis oleks rida 6 ning mida oleks üli mugav turbotada jne otsustasin m50b25 non vanos mootori peale ja saigi kiirelt üks muretsetud.
Sai ka siis natuke mootorit näpitud (klapikambrikaane tihend lekkis jne)
Hetkene plaan on jõuda sellega E30-mne kokkutulekule mis toimub Oore puhkealal (09-10.07.2016) ja sinna siis vabalthingava mootoriga jõuda, eks ole näha kuidas ma jõuan ja mis takistuseks jääb jne. Kuna eelnev jama mis toimus, on siuke poolik ja mitte kõige paremini arusaadav (ka mulle kuna ausalt ei mäleta kõike detaili pealt) siis edaspidi muudan seda postitust peaaegu iga kord, kui natukenegi mingi areng toimub jms.
Praegusest hetkest alates edasised plaanid lähevad siit (kuni postitust jälle uuendan):
Auto garaazi kus mootor on, mootor peale esimene käivitus ja ka proovisõit (Hetkel puudu käigukasti hoovastik, kardaani tugilaager, uued veljed (hetkesed 13 tolli ja kahjuks pidurisüsteem ei luba ratastel liikuda koos rooliotsadega) ja siduri töösilinder (sidur pole nii tähtis essa proovika jaoks, aga hea oleks kui leiaks selle ka) salongi sisu on ka olemas.
NB!
Ühe asja lisan juurde ja mida ma sügavalt palun foorumlastelt on see, et kui näete autot ja teete pilte sellest siis palun ärge postitage pilte netiavarustesse koos numbrimärgiga, las see jääb meie teada ja küll te tunnete ise auto ära ilma numbrimärki vaatamata =) Tänud siis juba ette ära!
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Oehh kust nüüd alustada... Alguses mõtlesin, et ei teegi teemat aga nüüd ei tea isegi enam mis vahepeal toimunud on ja kuskil arvutis notepadis on ka igav kõike üles trükkida ning siia kirjutades võibolla tekib ka teistel ideid/plaane jms.
15/11/2015 avastasin netiavarustes tühipalja kere mis hakkas huvi pakkuma ja sai siis see juba paari tunniga ära toodud. Teadsin, et see ettevõtmine tuleb tohutult kulukas ja suur seega oli mul mingi tunnike võibolla aega mõelda kas üldse hakkan siukse asjaga tegelema ja otsustasin, et jah see ongi see auto mis tuleb nüüd projektikaks ära.
Ja selline ta siis alguses oli:
Kuna esialgu oli peavalu tohutu, kuhu ma ta üldse panen ja kus ma sellega tegeleda saan, aga panin kindla plaani paika, et vahet pole kus sest see on see auto millega soovin tegeleda. Vedeles ta siis mul mingiaeg hoovis katte all. Koguaeg kartsin, et ei ela talve üle ja sureb ära selleajaga ja sai siis vahepeal talvel nokitsetud selle kallal kah.
Põhi asjad mida talvel tegin olid mingid üli vähe nõudvad asjad mille sai tehtud max 30 minutiga (Muidu oleks külm ära võtnud :D)
Läks siis veidi aega mööda ja sai siis siit foorumist nimega Valvur4-jalt toodud klaasiring ja pagassiluuk ja need külge pandud ühe külma õhtuga.
Nii samuti sain hiljem ka Valvur4-jalt sillad...
Ja nüüdseks kui kevad oli lõpuks tekkinud, tegelesin ka kerega ning salongiga niipalju kui võimalik oli vabast ajast... (tagatiivad ehituses jne muu krempel)
Üks asi oli mida otsisin TÜKK TÜKK aega, kuna läks vahele e36-e roolilatt siis ei leidnud kuidagi sobivat roolikardaani kuni Valvur4 andis mulle 3-me erinevat kardaani proovida ja üks neist õnneks ilma muhvita sobis ideaalselt.

Jaa lõppude lõpuks, selle auto süda... Oioi selle otsimisega ja mõtlemisega läks väga pikalt, sai mõeldud siin 3.0 v8 turbo peale ja igasuguseid erinevaid mootoreid, aga kuna tahtsin ikkagi mootorit mis oleks rida 6 ning mida oleks üli mugav turbotada jne otsustasin m50b25 non vanos mootori peale ja saigi kiirelt üks muretsetud.
Sai ka siis natuke mootorit näpitud (klapikambrikaane tihend lekkis jne)
Hetkene plaan on jõuda sellega E30-mne kokkutulekule mis toimub Oore puhkealal (09-10.07.2016) ja sinna siis vabalthingava mootoriga jõuda, eks ole näha kuidas ma jõuan ja mis takistuseks jääb jne. Kuna eelnev jama mis toimus, on siuke poolik ja mitte kõige paremini arusaadav (ka mulle kuna ausalt ei mäleta kõike detaili pealt) siis edaspidi muudan seda postitust peaaegu iga kord, kui natukenegi mingi areng toimub jms.
Praegusest hetkest alates edasised plaanid lähevad siit (kuni postitust jälle uuendan):
Auto garaazi kus mootor on, mootor peale esimene käivitus ja ka proovisõit (Hetkel puudu käigukasti hoovastik, kardaani tugilaager, uued veljed (hetkesed 13 tolli ja kahjuks pidurisüsteem ei luba ratastel liikuda koos rooliotsadega) ja siduri töösilinder (sidur pole nii tähtis essa proovika jaoks, aga hea oleks kui leiaks selle ka) salongi sisu on ka olemas.
NB!
Ühe asja lisan juurde ja mida ma sügavalt palun foorumlastelt on see, et kui näete autot ja teete pilte sellest siis palun ärge postitage pilte netiavarustesse koos numbrimärgiga, las see jääb meie teada ja küll te tunnete ise auto ära ilma numbrimärki vaatamata =) Tänud siis juba ette ära!
Muudetud , muutis Grim