Hüppa postitusse
Postitatud
comment_26459

Panen siis enda auto ka üles. Masin valmistatud 1988 aastal ja ostetud Hollandist. Mudel 316i ja mootor 1.8 75kw M10. 16"speedline valuveljed ja sportvedrud eelmise omaniku poolt pandud. Taga veel veokonks. Liigub väga hästi. Sõitnud 210.000 km.

http://www.hot.ee/henrik15/Henrik15/P7070110.JPG

http://www.hot.ee/henrik15/Henrik15/PC050080.JPG

http://www.hot.ee/henrik15/Henrik15/PC050078.JPG

Mõned pildid siis

  • Vastuseid 192
  • Vaatamisi 33,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Tere jälle! Vastuseks eelpool räägitule - jõudu tarvis, auto liigub täitsa nobedalt. Pea aasta on mööda tiksunud viimasest sissekandest. Sügisel, talvel ja kevadel valitses vaikus. Auto veetis e

  • Tere jälle! Auto on vast oma poolteist kuud garaažis talveunes olnud. Suvel sai mitmed tuhanded kilomeetrid juurde mõõdetud. Möödus suhtkoht murevabalt. Tahtsin esimese soolani ära sõita, aga bemm p

  • Viimasest postitusest on möödunud umbes 9 kuud. Suvel tuli sõite tuhandete kilomeetrite jagu, mille hulka kuulusid ka otsad Salacgrivasse ning Riiga. Augusti lõpuks sai M10-mootoriga lugulaul mõneks a

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_44272

Paari päeva jooksul on jälle midagi tehtud. Esistange lisa on küljes, UM'ist sain 5 orig.tüüblit, 5 on vaja veel tellida, et saaks korralik, samuti ostsin varuks udutule katete jaoks komplekti kinnitusi. Õli ja filter on vahetatud, läbisõit on hetkel 234200 km. Samuti panin peale uued küünlad ja õhufiltri, niiske juhipoolne eesmine pidurivoolik sai kah uuega asendatud. Võib rahul olla. Roolivibrast ka nii palju, et viga on praegustel velgedel olevates rehvides, need lähevad kah vahetusse.

  • Autor
comment_44343

img2829qx.jpg

Üks kärmelt tehtud pilt kah. Lisa on tavaline, nagu näha. Lihtsalt enne polnud tüübleid ja töllerdas nipukatega põlle otsas ja võtsin vahepeal üldse ära. Ühes kohas oli mõra ka sees, selle liimisin kinni. Põll vajab vasakust nurgast veidi kohendamist. Täna hommikul sai klappe ja süüdet kah reguleeritud. Lisaks eemaldasin kärukonksu, mis kasutust praktiliselt ei leidnud. Mootorit päris vait ei saanud, nukk on ikka tuntavalt kulunud, kuid sõita saab sellega veel küll ja küll. Praegused neerud võtsin ka küljest, kuna need on üsna tuhmunud ja kulunud, eks näis, mis saab. Võtsin keldrist ühed ammu varuks ostetud mustad, tegin veits tuuningut ning viskasin mõneks ajaks vanade asemele.

Muudetud , muutis Henrik

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_50440

198696_4736970707464_242707072_n.jpg

Suvi on läbi saanud ning pikka aega pole kirjutanud. Remontinud praktiliselt pole, suve jooksul sai kokku vuratud üle 10000 muretu kilomeetri. Üks jama on tekkinud- kõrvalistuja poole koguneb vihmase ilmaga põhjamati alla vett. Aga see on pehmelt öeldes ka kõik :D . Vaatab, mis talvel saab. Eriti sõita ei raatsi, aga kui asendusliikurit ei leia, siis tuleb ka see talv E30'ga läbi ajada. Käisin sõbraga kalendripilti kah tegemas, üleval üks kerge näide. Lähiajal lisan kalendriteemasse lõpliku pildivaliku koos parema kvaliteediga,

Muudetud , muutis Henrik

comment_50462

Üks jama on tekkinud- kõrvalistuja poole koguneb vihmase ilmaga põhjamati alla vett..

Jama tõesti.

Kas niiske on ainult põranda tasapinnal või ka ees-ülevalpool kus kindalaegas?

Kui aega leiab võiks minupoolest üle vaadata.

  • Autor
comment_50465

Mulle tundub, et vesi tuleb sisse kuskilt eest poolt. Algul koguneb eesistuja jalge alla ning siis vajub kogu täiega tahaistme juurde. Ühe korra juba kiskusin salongi laiali ja kuivatasin mati ära, kuid ajanappuse tõttu viskasin sisse tagasi ning sõitsin jälle auto vett täis. Kui juhtub olema paar päeva, kui autot ei kasuta, siis võtaksin mati jälle üles ning uuriks lähemalt. Võin sulle hea meelega teada anda, kui see plaanis on :) Pole täitsa kindel, kas ta just päris kindalaeka juurest sisse tuleb, kuid ei välista hetkel midagi. Praegu peaks ülevalt poolt kuiv olema.

Muudetud , muutis Henrik

comment_50467
Käisin sõbraga kalendripilti kah tegemas, üleval üks kerge näide. Lähiajal lisan kalendriteemasse lõpliku pildivaliku koos parema kvaliteediga,

Hea valik pildistamiseks! Mõned pildid veel samast kohast:

Capture.PNG

pripyat-1.jpg

chernobyl-disaster-quintin-lake-10.jpg

Neerud võiksid olla kroomitud variant minu tagasihoidliku arvamuse poolest.

Edu! (Vabandan piltidega läbustamise eest aga kohe tuli see armas linnake meelde :)

pixel.gifpixel.gif

comment_50482

Ma siin mingiaeg avastasin mitmeid uusi kohti, kust vesi sisse tuleb nii salongi kui ka pagasiruumi.

Nüüd julgen juba väita, et paljudel korras kerega autodel võib vesi ukse akna servas olevast vee tihendist sisse tulla. Minu touringul tuleb näiteks.

Vesi tuleb kõigil autodel ukse sisse nagunii. Näpitud autodel tuleb vesi ka edasi, eriti need, millel see kile eemaldatud või katki.Samuti on neil kõigil uksepolstri aluservad eemale punsunud või kuidas seda nimetada.

comment_50578

Ei mäleta peast ja ei viitsinud teemast ka otsida aga mis sul seal "neerude" vahel on? Hakkas silma ka laupäeval 6.-l järvevana peal suunaga Ülemiste poole kui mööda uhasin.

PS:

[size=1]Ka sirge tee peal ei ole päris ohutu olla roolis ja samal ajal paberite pealt mingit infi lugeda[/size] :rolleyes:

Muudetud , muutis Zhaft

  • Autor
comment_50611

Ühe neeru peale joonistasin mõni aeg tagasi saksa trikoloori, puhtalt vahelduse mõttes, kui sa seda silmas pidasid.

[size=1]Tõepoolest võisin tol hetkel mingit paberit jõllata ja nõustun, et ega sellist asja tegelikult takka ei maksa kiita .[/size]

Muudetud , muutis Henrik

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_54726

Uuendame pisut. Läbisõiduks on hetkel +249000 km. Maikuus oli see veel 234000. Paar päeva tagasi viisin auto mehaaniku juurde ning tänaseks hommikuks on mootoril peal paremas seisus plokikaas, kus nukk ja nookurid võrreldes minu omadega kõvasti viisakamad on. Meeletu klõbin on kadunud. Peale läks ka uus väljalaskekollektori tihend ja klapikambrikaane tihend. Jahutusvedelik on vahetatud ja täna õhtul läheb sisse uus õli koos filtriga. Genekapuksid ootavad lähiajal vahetust ning summuti vajab kah kohendamist. Üldiselt on tööpõld mõõdukas, talvel on ukseääred ja tiivad alt korralikult rooste läinud, peaks täna selle ka käsile võtma. Tundub, et üks amort on kutu ning vasak tagumine trummel teeb ka kahtlaseid hääli. Ja juhiistme seljatugi lagunes ka ära ega seisa üleval. Viskasin velje seljatoe taha, et kuidagi püsiks ja sõitsin koju. Peab vaatama, kas saab ise midagi korda teha või tuleb uus iste. Mul pole hetkel aimugi, mis seal istme sees üles võis öelda  :huh:  . Detsembris kukkus 20 eluaastat ning ühtlasi sain vahtralehtedest lahti. Nüüd siis 10-aastase kehtivusega load käes. Ja lõppastme koolitus oli kah vaja läbida, 1-päevase õppuse eest küsiti 114 eurot, nii et päris kobe hind. See selleks. Vaikselt sõidan ja vahel parandan ning ehk õnnestub mõni talvisem pilt ka lähiajal jäädvustada  :)  . Seniks kõik. P.S , kui keegi oskab istme seljatoeprobleemi kohta tarka nõu jagada, on see info siia igati teretulnud.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_56454

Auto on viimased 3-4 nädalat seisnud. Põhjuseks on käigukast, mis linnasõidul vägagi ootamatult töölepingu lõpetas. Täna sain uue asemele ja kardan, et siin peab veel paar nädalat hoogu koguma enne, kui auto sõitma saab. Ajan vaikselt juppe kokku, et kõik suuremad asjad korraga ära teha. Viimasel ajal on ikka loll tunne olnud, et ühest otsast jupikaupa parandan ja samal ajal teisest otsast juba laguneb. Katsuks nüüd korraga olulised kohad üle käia ja loota, et lagunemine vähemalt mingikski ajaks aeglustub. Tudengile ikka kallis lõbu :D

  • 8 kuud hiljem...
  • Autor
comment_69125

Pühime teemalt tolmu ja teeme vahekokkuvõtte. Kui jaanuaris oli läbisõiduks 249000 km, siis praeguseks on see 257000km, e. 9-10 kuuga u. 8000 km. Kasutuses endiselt igapäeva autona. Kevad läks remontimiseks ning suvi/sügis on möödunud suures osas kallamise ja tallamise saatel. Tehtud sai: uuemad tagaamordid, uued tagasillapuksid, eest amordi tugilaager, amordipadjad, ühtlasi läksid ette väikese läbisõiduga reguleeritava jäikusega Koni sportamordid. Lademes on vahetatud tihendeid, eriti just käigukastiga seonduvalt (nõu ja jõuga on alati abiks olnud foorumikaaslane reino, keda siinkohal tänada). Jah, kast ise sai kah uuem pandud :D . Juhiiste on välja vahetatud ja näeb välja uskumatult viisakas. Kevadel sai veel ukseääri, tiibu jms värviga kohendatud. Kardan, et ka sel talvel ootavad seda autot sool, lumi ja tänavaaugud. Kahju, ent aegajalt on sõita vaja :( Peab regulaarselt hooldama ja lootma parimat. Eile laekusin Saaremaalt, 3-päevane "puhkus" tähendas autole 600 muretut kilomeetrit. Ühtlasi läksid enne Saaremaale minekut alla naastrehvid ja järgmisel hommikul oli Haapsalu maanteel juba kohati kiilakas maas. Siin linnatänavail on muidugi kahju neid naelu kulutada.
Lisan siiagi pildid, mis kalendrikonkursi tarbeks sai klõpsatud:
01048594837af8d.jpg

010485947991f48.jpg

01048594815eb79.jpg

Siit aadressilt näeb paari pilti veel http://fotoalbum.ee/photos/Henrik15/sets/1392217

Pildistajaks on mu andekas sõber Reino Kuber (pole siit foorumist), kes ehk toreda pakkumise korral jäädvustaks ka teiste huviliste jaoks. Pildistab üldiselt kõike, mitte ainult autosid :)

Eks auto vajab mul praegugi tegemist. Taas on kuskilt vett põhjamati alla tekkinud. Väljalaske kollektori vahelt tahab õli immitseda ning käigukast on samuti alt veidi liiga õline. Aga kokkuvõttes on jällegi nii, et E30-ne stiil ja sõidumõnu kompenseerivad absoluutselt kõik vead.
Nael kummi, kaasvõitlejad!

Muudetud , muutis Henrik

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_69835

Kaks endist klassivenda said kokku. Üks ei suuda oma autohuvi ohjeldada, teisel jällegi sirutab käsi pidevalt kaamera poole. Kokku tuli minutijagu suvist meenutust, kui sai Haapsalus aega veetmas käidud ja ühtlasi üks veerandsada aastat vana liikur lindile püütud, seda puhtalt meelelahutuslikul eesmärgil :)

http://vimeo.com/78673118

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.