Niih mõtsin, et teen kah teema uuest igapäeva liikurist, siis lõpuks ära.
Tegu, siis kolmada rulliga mis mul on olnud ja seekord siis jällegist 2.3 mootoriga isend.
Jõudis ta minuni harjumaalt, täpsemalt siis Sauelt ja sellise hinna eest nagu ma ta kätte sain oli autot küll, kohe sai ka mõtteid mõlgutatud, et mingid v'heke popimad veljed võiksid all olla kui orig. 14" plekid ning sai Tiiduga ühendust võetud ja temalt ära toodud 16" x 8" ja 16" x 8.5" laiemaks keevitatud plekk veljed, Algselt auto seisis miskine paar kuud mul hoovi peal ning üritasin teda väheke rohkem sõidu valmis saada. Kuid vend (ehk Martin_L) suutis oma ix lahti saada ja tal polnud millegiga sõita ja võttis mult fordi ära ja pold muud teha kui Bemmiga siis ise liikuma hakata.
Algselt polnud mul kollektori tihendeid vahel ja lörises masin üsnagi kõvasti, mitte et ta praegu väga palju vaiksem oleks aga sai siis need uued ostetud ja tihendid vahele pandud. Tihendite vahetusega on ka muidugi oma stoori nimelt kõik poldid olid põhi mõtteliselt näppuga kinni keeratud ja nii lihtsat kolle tihendi vahetust pole mul enne olnud.
Lisaks siis sai kohe alguses vahetatud bensu filter, õli filter, õli, tosool, taga istmete seljatoed, bensu taseme andur, uus ventilaator külge pandud, peeglid vanad olid katki ning uued on soendusega. taga amordid ning vedrud ja ette sai miskine -40 madaldus alla.
Plaanidest siis hetkel nii palju et on ostetud m52b28 mootor valmis mille tahaks tööle panna proge aju ja väheke parema väljalaske süsteemiga, Kevadel ilmselt esimest otsa veel 40mm madalamaks ja tagumist otsa 60mm. 3.64 LSD diffri, sport sadulad ette ja keretööd ära teha ja esialgu oleks nagu kõik.
Aga mis ma siin romaani ikka kirjutan, mõned klõpsud kah siis:
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Niih mõtsin, et teen kah teema uuest igapäeva liikurist, siis lõpuks ära.
Tegu, siis kolmada rulliga mis mul on olnud ja seekord siis jällegist 2.3 mootoriga isend.
Jõudis ta minuni harjumaalt, täpsemalt siis Sauelt ja sellise hinna eest nagu ma ta kätte sain oli autot küll, kohe sai ka mõtteid mõlgutatud, et mingid v'heke popimad veljed võiksid all olla kui orig. 14" plekid ning sai Tiiduga ühendust võetud ja temalt ära toodud 16" x 8" ja 16" x 8.5" laiemaks keevitatud plekk veljed, Algselt auto seisis miskine paar kuud mul hoovi peal ning üritasin teda väheke rohkem sõidu valmis saada. Kuid vend (ehk Martin_L) suutis oma ix lahti saada ja tal polnud millegiga sõita ja võttis mult fordi ära ja pold muud teha kui Bemmiga siis ise liikuma hakata.
Algselt polnud mul kollektori tihendeid vahel ja lörises masin üsnagi kõvasti, mitte et ta praegu väga palju vaiksem oleks aga sai siis need uued ostetud ja tihendid vahele pandud. Tihendite vahetusega on ka muidugi oma stoori nimelt kõik poldid olid põhi mõtteliselt näppuga kinni keeratud ja nii lihtsat kolle tihendi vahetust pole mul enne olnud.
Lisaks siis sai kohe alguses vahetatud bensu filter, õli filter, õli, tosool, taga istmete seljatoed, bensu taseme andur, uus ventilaator külge pandud, peeglid vanad olid katki ning uued on soendusega. taga amordid ning vedrud ja ette sai miskine -40 madaldus alla.
Plaanidest siis hetkel nii palju et on ostetud m52b28 mootor valmis mille tahaks tööle panna proge aju ja väheke parema väljalaske süsteemiga, Kevadel ilmselt esimest otsa veel 40mm madalamaks ja tagumist otsa 60mm. 3.64 LSD diffri, sport sadulad ette ja keretööd ära teha ja esialgu oleks nagu kõik.
Aga mis ma siin romaani ikka kirjutan, mõned klõpsud kah siis: