Hüppa postitusse

BMW 320i (M50B25TÜ) '89 - wabbit

Postitatud

Sai septembris ostetud 89 aasta kupee 320i. Spetsiaalselt ostetud täiesti stock masin ja kere jäikust arvestades ilma katuseluugita isend.Vaikselt saab tegeletud temaga. Pole igapäeva masin, lihtsalt selline hobikas.

Välimus:

1. madalat tüüpi originaal antitiib (olemas, vaja paigaldada)

2. is’i esimene add-on (olemas vaja paigaldada)

3. kulmud (olemas vaja paigaldada)

4. toonklaasi ring (tehtud, kõik peale esiakna)

5. avatavad tagaaknad (originaalis)

6. 7,5x16 ja 9x16 Borbet A (olid all, nüüd talvel plekkvelg)

7. B&G madaldussari (tehtud)

8. summutiotsad (vaja osta otsad)

9. mustad neerud (tehtud)

10. uued esilaternate klaasid (olemas, vaja paigaldada)

Tehnilse poole pealt siis sildades puksid kohe kohe kõik välja vahetatud, täiesti uus summuti pütt tagumine, valmis ostetud ketastega tagasild. Vahetatud kõik vedelikud masinal.

Sisemuselt täiesti tavaline ainult mtech1 rool on paigaldatud

Paremaid pilte hetkel kahjuks ei ole, klubi kokkutulekult mingid on siis:

http://images2.fotopic.net/?iid=yqmmg2&outx=0&quality=70&noresize=1

http://images3.fotopic.net/?iid=yqmmdu&outx=0&quality=70&noresize=1

http://images3.fotopic.net/?iid=yqmm4x&outx=0&quality=70&noresize=1

014314731a6f58.jpg

  • Vastuseid 373
  • Vaatamisi 84,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

mul toon ainult kolmel tagumisel aknal...

seelge :) no edu autoga :) tahaks ka ülevärvida..palju maksab? kui pole saladus siis hind PSi... :D

Korralik asi , :D ma ei sa ka sõita kui kõik klaasid läbi paistavad ,võibolla tuleb see sellest et kõikidel autodel on vähemalt tagumine osa toonklaasiga olnud :D

  • Autor

Mulle isiklikult meeldib kui autos on sees hele. Masin tundub suurem seest. Samas ilma toonklaasita on vaja ka korralikku salongi :)

Mulle isiklikult meeldib kui autos on sees hele. Masin tundub suurem seest. Samas ilma toonklaasita on vaja ka korralikku salongi :)

No korraliku salongi problemi mul ei ole aga lihtsam on selles suhtes et saab ka autose ühteist ka jääta ,muidu klaas lõhki ja läinud ta ongi. :huh:

  • Autor

Mnja õnneks mul pole igapäeva auto ja kaasas tavaliselt ainult telefon ja rahakott :D

Teemasse ka, et all uus paak ja uus küttepump. Miskit nihu ikka kuna kuskilt lekib tiba, aga homme oleme kohal nagu 5 kopikat.

  • 8 kuud hiljem...
  • Autor

Tere, aega kõvasti mööda läinud. Ei teagi täpselt mida masinaga teinud vahepeal. Külge on saanud poeuus küttepaak, tibake värvimis töid ja auto välimus tiba teine see aasta.

2094731912e015_l.jpg

20947317a56fca_l.jpg

Hetkel siis masin selline. Kui kunagi uue esistange saan siis saab ka rohkem pilte.

  • Autor

Azevid ja nagu ka kõik tuled ja esilisa seisavad ilusti kodus ja ootavad oma aega. Tuli selline originaali isu peale :)

  • Autor

Hetkel eest siis selline:

20964225f3dee9_l.jpg

Väga oleks vaja uut stanget. Siis saaks selle ka värvi ja uue numbri ette. Kui kellelgi on siis pakkuge.

Praegune siis nii katki? Pildi pealt ei saa aru hästi. Udutules ka niiskus sees või tundub hele? Pole varem märganud, et E30-l esineb seda viga

  • Autor

Esistangest lausa tükid väljas ja number täiesti kõver, et lausa isepuurivatega stange sisse kuidagi kinni lastud. Udutules niiskust küll olla ei tohiks.

Muudetud , muutis wabbit

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor

Vahepeal sai siis nii ringi sõidetud. Nüüd tuled, uus number ja uus kapotiembleem ka küljes. Ja masin ootab oma aega jätkuvalt.

211368719a4612_l.jpg

Heh minu auto oli kaks päeva tagasi sama näoga :) tulede asemel oli aint auk aga udukate sai õhtul ära sõidetud küll. Sul on se pill vist suht pühapäeva masin :P

  • 10 kuud hiljem...
  • Autor

See aasta on siis möödunud suhteliselt vaikselt. Sillad said kõik polüretaani peale. Selline hea tummine tunne on sõita nüüd. Lõpuks vabanesin ka ennast häirivast vibratsioonist kardaanis. Viga oli purunenud leevendusmuhvi poldis. Selleks sai üle puuritud kardaani esimese otsa poldiaugud ja üle mindud e36 leevendusmuhvile. Lisaks sai vahetatud ka käigukasti hoovastiku puksid ja masinale lisandusid uus aku, kojamehed ja esimesed piduriklotsid. Läbisõitu on kogunenud see aasta juba ligi 2000km jagu :D. Üritan siis hooaja lõpuks mingid pildid ka leida.

  • Autor

Täna sai siis lisaks vahetatud õli, õhufilter ja tagumised piduriklotsid. Sai ka veenduda tõsiasjas, et esimesed rattalaagrid ja tagumised pidurivoolikud vajavad vahetust.

See on üks  väga  mõnus E30  :thumbsup:  pole seda enam  väga ammu näinudki. Aga  väga hea teada, et  see  elab endiselt hästi :rolleyes:

  • Autor

On olnud nii kiired ajad et pole jõudnud sõita ja masin koguaeg garages peidus. Lisaks tekkis küsimus, et kas hydroscandis saaks lasta teha uued pidurivoolikud metallrüüga voolikust? Teisisõnu kas neil leidub vastavaid otsikuid.

Muudetud , muutis wabbit

Leidub küll. Hydroscandis on olemas spets pidurivoolik. Saad ise valida musta, sinise ja läbipaistva kattega vooliku vahel. Termoplastvoolik metallarmeeringuga, millel on peal õhuke PVC kiht ja otsikud sellele voolikule. BMW-del peaks kõigil olema m10 keermega otsikud ja neid leidub ka. Oleme teinud selliseid voolikuid Margus Muraka rallikatele, Sallu ja Eduard Vahemetsa driftikatele ja veel lugematule hulgale autodele, pole keegi kurtnud, et probleeme oleks. Voolik kannatab  töörõhku ligi 250 bar ja turvafaktor on 1:4, mis tähendab, et lõhkema peaks alles 1000 bar juures.

Kui Sul ei ole autol mingeid custom pidureid või kui sa midagi ümber ei taha teha, siis soovitan originaal voolikuid, kuna need on lihtsalt tunduvalt odavamad. Keskeltläbi on meeter voolikut 10€ ja iga pressots 7-15€ sõltuvalt otsast.

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor

Ja masin saigi uued rattalaagrid ette ja ventilaatori süsteem sai ümber tehtud viscolt elektri ventilaatorile. Hetkel töötab veel manuaalselt aga kiiremas korras saab automaatika peale.

  • 6 kuud hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.