kunot Postitatud 4. detsember 2015 Jaga Postitatud 4. detsember 2015 (muudetud) Pealkirjas peaks kõik olema öeldud, võllid saab kätte kaant soojendades (Al paisub rohkem kui teras). Ei ole vaja neid otstest kolkida nii, et võlli otstes korkides augud sees. Tulemuseks on, et nukk ja nookurid jäävad kuivale. Ostsin kaane, millel oli mingi tegelane selle tembuga hakkama saanud. Mul on komme kontrollida, et nukale õli ilusti tuleb. Antud kaanel oli tagaotsas purskkaev, mis lahistas kasti õli täis (kohe ei taibanud seda kohta vaadata). Ise teema on nüüd see, kuidas seda asja lahendada ja lisaküsimus, kas selle tembu autor ka seda foorumit loeb? Äkki tuleb ise lahendama? Muudetud 4. detsember 2015, muutis kunot Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 5. detsember 2015 Jaga Postitatud 5. detsember 2015 oli täpselt sama probleem ühe 2.0 mootoriga, nookurvõlli otsa korgile oli auk sisse löödud Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kunot Postitatud 5. detsember 2015 Autor Jaga Postitatud 5. detsember 2015 (muudetud) Kuidas sa selle lahendasid? Ma ei osanud muud, kui toppisin võlli otsa 2-sendise mündi ja tugevat Reinzi silikooni. Peegliga vaadates oli teisele võllile ka tugev lohk sisse kolgitud, kuid tundus terve.Kui töömahukas on IX-l sisselaske poole võlli vahetus? Kas kaane saab peale jätta, kas plokikaane poldid lähevad raisku, jahutusvedelik tuleb välja lasta jne? Muudetud 5. detsember 2015, muutis kunot Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
GTA Postitatud 5. detsember 2015 Jaga Postitatud 5. detsember 2015 Mul omal juhtus ka selline lugu kui lahti võtsin esimest korda ühte mootorit mille kokku pidin ka panema Lahenduseks lasin treialil teha uue punni mis istuga sisse läks.Teoorias peaks saama kaant eemaldamata võlli kätte, eeldab kapoti-radiaatori eemaldamist, mootoripatjade lahtilaskmist, mootori kergitamist. Kaanepoldid on kahjuks ühekordsed. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 5. detsember 2015 Jaga Postitatud 5. detsember 2015 GTA-l õigus, saab tõesti nii võlli kätte nagu kirjeldas kaant eemaldamata. Ei mäleta, et radika oleks pidanud eest võtma, aga kapott tuleb eemaldada ja mootorit natuke tõsta, kuna ninaraam jäi sisselaskevõllile pisut ette. Loogiliselt siis väljalaske omale veel rohkem. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 5. detsember 2015 Jaga Postitatud 5. detsember 2015 tavalisi ei tea, aga ixil radikas eest, töstmise langetamise mängud ( lasin käpa lahti ja langetasin, kui õigesti mäletan) ning tulevad mõlemad ninaraami kaudu välja.Kapotti pole vaja puutuda. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kunot Postitatud 10. detsember 2015 Autor Jaga Postitatud 10. detsember 2015 (muudetud) Pilt ka (nüüd võtsin selle kaane hoopis maha, oli lisaks pragu)Lisaks oli nukkvõll ja tema laagripinnad sööbinud (kahtlus, et võlli jäi eest kuivale). Nukkvõlli vastavad kohad ca 0,2 mm miinuses, samapalju võis ka auk kaanes olla plussis. Muudetud 10. detsember 2015, muutis kunot Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
GTA Postitatud 10. detsember 2015 Jaga Postitatud 10. detsember 2015 Kas kaant on varasemalt lihvitud ka? Saavad kuuma, tõmbavad kõveraks ja sealt hädad algavadki. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kunot Postitatud 10. detsember 2015 Autor Jaga Postitatud 10. detsember 2015 Ei uurinud nii täpselt, panin järgmise kaane ja teema lõppenud. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse