Hüppa postitusse
Postitatud

Pealkirjas peaks kõik olema öeldud, võllid saab kätte kaant soojendades (Al paisub rohkem kui teras). Ei ole vaja neid otstest kolkida nii, et võlli otstes korkides augud sees. Tulemuseks on, et nukk ja nookurid jäävad kuivale.  Ostsin kaane, millel oli mingi tegelane selle tembuga hakkama saanud. Mul on komme kontrollida, et nukale õli ilusti tuleb. Antud kaanel oli tagaotsas purskkaev, mis lahistas kasti õli täis (kohe ei taibanud seda kohta vaadata). Ise teema on nüüd see, kuidas seda asja lahendada ja lisaküsimus, kas selle tembu autor ka seda foorumit loeb? Äkki tuleb ise lahendama?

Muudetud , muutis kunot

Esiletõstetud vastused

  • Autor

Kuidas sa selle lahendasid? Ma ei osanud muud, kui toppisin võlli otsa 2-sendise mündi ja tugevat Reinzi silikooni. Peegliga vaadates oli teisele võllile ka tugev lohk sisse kolgitud, kuid tundus terve.

Kui töömahukas on IX-l sisselaske poole võlli vahetus? Kas kaane saab peale jätta, kas plokikaane poldid lähevad raisku, jahutusvedelik tuleb välja lasta jne?

Muudetud , muutis kunot

Mul omal juhtus ka selline lugu kui lahti võtsin esimest korda ühte mootorit mille kokku pidin ka panema :D Lahenduseks lasin treialil teha uue punni mis istuga sisse läks.

Teoorias peaks saama kaant eemaldamata võlli kätte, eeldab kapoti-radiaatori eemaldamist, mootoripatjade lahtilaskmist, mootori kergitamist. Kaanepoldid on kahjuks ühekordsed.

GTA-l õigus, saab tõesti nii võlli kätte nagu kirjeldas kaant eemaldamata. Ei mäleta, et radika oleks pidanud eest võtma, aga kapott tuleb eemaldada ja mootorit natuke tõsta, kuna ninaraam jäi sisselaskevõllile pisut ette. Loogiliselt siis väljalaske omale veel rohkem.

tavalisi ei tea, aga ixil radikas eest, töstmise langetamise mängud ( lasin käpa lahti ja langetasin, kui õigesti mäletan) ning tulevad mõlemad ninaraami kaudu välja.Kapotti pole vaja puutuda.

  • Autor

Pilt ka (nüüd võtsin selle kaane hoopis maha, oli lisaks pragu)

puruks_taotud_korgid.JPG

Lisaks oli nukkvõll ja tema laagripinnad sööbinud (kahtlus, et võlli jäi eest kuivale). Nukkvõlli vastavad kohad ca 0,2 mm miinuses, samapalju võis ka auk kaanes olla plussis.

soobinud_nuka_pind_2.JPG

soobinud_nuka_pind_1.JPG

soobinud_nukkvolli_laagripinnad.JPG

Muudetud , muutis kunot

  • Autor

Ei uurinud nii täpselt, panin järgmise kaane ja teema lõppenud.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus