Hüppa postitusse

318i M-technic '86 - Maero

  • Vastuseid 411
  • Vaatamisi 93,3tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

No BBS RS-i hinnad jäävadki sinna 20k eek juurde.

Enda pealt on ka näha, et õigustatult, kuna enda velgede taastamine

on mulle maksma läinud juba üle poole BBS RS keskmisest turuhinnast.

ok. aga mis nad on nii haruldased et nad nii kallid on või loeb see firma ja kvaliteet ja sellised asjad?

ma arvan, et seal ei maksa enam velg... vaid kaubamärk...

peab ikka puruloll olema et panna selline raha lihtsalt rataste alla, veel enam eestis, kus teid ei ole.. :roll:

Noh selle kohta öeldakse, kellele ema kellele tütar.

Mõni kõvatab suvaliste Hiina velgede peale, mõni mitte.

Maitseid on erinevaid.

Veljed on nagu hea vein, need mis on ilusad ja haruldased lähevad ajaga vaid kallimaks.

Kahjuks paljud E30 omanikud oskavad hinnata vaid Läti spoilereid ja

ei saa aru sellest, et eelkõige velg teeb autost auto ja see 20k mis mõned veljed maksavad on igat senti väärt.

Kes veel ei tea, siis näiteks 18"+ originaal Alpina ja muude BMW tuuningfirmade veljed

maksavad uutena sinna 100k eek lähedusse.

Antud teema autol on vähemalt Borbet-i klassika 16"x9" veljed all.

Suvaliste 15" käsnadega näeks asi ikka väga mannetu välja.

Pole häbi asi, kui kellegil maksavad veljed rohkem kui teise mehe auto,

küsimus on lihtsalt maitses ning mõni maitse ei ole odav.

Mis teid puudutab, siis kallis Yux, tee silmad lahti ja kannatab ka suure velje

ning madala rehviga näiteks Tallinna tänavatel sõita.

selge see... aga ärme risusta teemat...

lihtsalt see oli minu vaatenurk...

mu pärast keerake või milliseid(miljon) velgi alla :D

selle vastu ei vaidle, et sobivad ja saab sõita... iseasi kui praktilised nad on.. :D

No E30 ei ole ka praegusel ajal just kõige praktilisem igapäevasõiduk.

Tuleb ikka Corolla või Avensis osta, siis sulandud ilusti halli massi. :D

mismõttes ei ole praktiline igapäevasõiduk...

mille poolest ta erineb avensisest või jumal teab millest...

punktist a punkti b viib, saab mingeid asju vedada kui vaja...hooldus pole kallis, täiesti normaalne sõiduauto ju siiski...

ega ta nüüd mingi kart või wrc pole, et väga mujal kasutada ei saa kui rajal :D

  • Autor

kuidas kellegile, ma küll temaga igapäev ei söida igapäeva liikuriks on 524 td ja e30-nega saab vahest õhtuti ja nvdel söidetud

Kes e30.ega igapäevaselt sõidab ei pane sinna sellist elajat mootorit ka vahele :twisted: :D

Endal neid mitu 1 on mul igapäeva liikur ja kui avensist näen siis ei saa küll aru et just sellega sõitma peaks. Minuarust väga hea auto

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

sissesõit on nii kaugel et eile korra muljusin pedaali :D ja noo ikka tõmbas näo naerule küll ja käed rooli külge :wink:

  • Autor
jöudu nagu paistis olevat, kuigi rehvi ka ju all pole öiget...

jõudu on sellegi poolest, teine päev kui kuiv teen sõitu sulle :wink:

  • Autor
Märgin ka ära, et auto nääb erakordselt röve välja praeegu :)

plekk veljed on all jh, aga talvepuhkus tulemas ja siis on uued all :wink:

Mis asi seal rõve on? Originaal plekvelg ja originaal ilukilbid on rõvedad? Suht tekno on praegu minu meelest :D

  • Autor
Mis asi seal rõve on? Originaal plekvelg ja originaal ilukilbid on rõvedad? Suht tekno on praegu minu meelest :D

Raidil kade meel, et ta riisil pole :D

Mootori käpad tegid ise või tellisid kuskilt ?

Ja kas sillatala viisid kah allapoole ?

Ja mis mootori patju kasutad ?

Mõned küsimused, aga muidu oled väga suure töö ära teinud. :wink:

  • Autor
Mootori käpad tegid ise või tellisid kuskilt ?

Ja kas sillatala viisid kah allapoole ?

Ja mis mootori patju kasutad ?

Mõned küsimused, aga muidu oled väga suure töö ära teinud. :wink:

nii käpad on ise tehtud hästi tehtud :wink:

sillatala viisin 2cm alla poole ja kasutan e30 r6 mootori patju

See sillatala allapoole toomine on asi mida tasub vältida. Sellega keerate veermiku geomeetria tuksi ja auto kurvisõiduomadused jäävad kesiseks. Pigem teha ikkagi mootoril karteripõhi ümber ja jätta sillatala oma kohale.

See sillatala allapoole toomine on asi mida tasub vältida. Sellega keerate veermiku geomeetria tuksi ja auto kurvisõiduomadused jäävad kesiseks. Pigem teha ikkagi mootoril karteripõhi ümber ja jätta

sillatala oma kohale.

Ei tea niipalju kui ma selle swapi kohta lugenud olen siis pole siiamaani küll midagi kuulnud, et juhitavus halveneks.

Internetil on kombeks asju moonutada. Niisama piima järele poodi sõitmiseks kõlbab ta küll aga juhtitavus ja käitumine kurvides on viletsam kui originaalis.

Illustreerimiseks siia juurde üks pilt:

fig-14.gif

Kommentaariks veel niipalju et McPhersoni vedrustusel peab õõtsa ratta poolne osa olema alati madalamal kui kere poolne osa. Seda ka siis kui auto kaldub kurvis.

Õõtsa nurgast sõltub ratta külgkalle. Kui õõts on ratta poole kaldu siis on tegemist negatiivse külgkaldega mis aitab paremini rehvi kurvis asfaldile toetada. Mida rohkem õõts on aga ülespoole kaldu seda rohkem tekib positiivset külgkallet ja halveneb pidamine kurvis kuna rehv hakkab tööle vaid välimise serva peal.

Ega ta niisama ei olegi nii väga tunda. Lihtsalt kui autot kasutatakse kiireks sõiduks ja on tähtis ka kurvi läbimise kiirus siis on see vahe näha ringiajas.

Kui jätta auto standard kõrgusele ei ole sellest ka mingit probleemi kui sillatala on allapoole toodud. Kui aga autot madaldad ja kasutad suuri rattaid siis läheb asi päris käest ära.

Ehk siis jutu mõte on selles et niisama poes käimiseks kõlbab küll aga kui ajad ringrajal head aega taga siis see lahendus ei kõlba. Kui vähegi võimalik siis tehke ikkagi karteripõhi ümber ja jätke sillatala oma kohale.

* Kunagistel DTM autodel oli samuti probleem et suurt ratast ja madaldust kasutades kippus õõtsa nurk ebasobivaks muutuma. Selle vastu kasutati lahendusi kus püstiku küljes olevat õõtsa kinnitust toodi allapoole ja sillatala tehti selliselt ümber et sillatala küljes olev õõtshoova kinnitus jäi originaalist kõrgemale.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.