Hüppa postitusse

mure.e30.324d.kütusekulu


Soovitatud postitused

Postitatud

mure-siis-siuke.et-võtab-linnas-ja-maanteel-keskmiselt-11-13l.100km

kust.mida.vaadata.ja.kontrollida.musta.viskab.ainult.veits.siis.kui.kohapealt.põhjagaasiga.minema,minna.

on.kuidagi.uimane.ka

pidurid.peale.eii.jää.

automaat.kast.on..käib.ilusti

Postitatud

Kust otsast see normaalne on? Minu turbodiisel võtab keskmiselt 8L sajale, mis on ka liiga palju ja ajab marru. Ilma turbota diisel peab ikka vähemaga hakkama saama, kui see minu 8L sajale.

20 aastat ikka niipalju ka ei mõju, et lampi lihtsalt kulumisest poole rohkem võtab, vastasel juhul see mootor ei töötaks ka.

Postitatud

tühik.eii.tööta.jh

aga.mida.uurima.vaatama.seal.kapotiall.

osad.pakkusid,et,kas,.kütusepumpa.reguleeritud.v.süüde.vale.!

mai.tia.millest.alustada.ja.süüdet.ise.näppima.ei.tahaks.hakata.äkki.keegi.vaatab.tartus.üle.masina.

Postitatud

Kõigepealt proovi mis juhtub kui pumbast kütet maha keerata, kontrolli märgid üle, mõõda silindrites kompressioon ära (kui moto kohviveski siis vajab rohkem kütet, et normaalselt edasi minna, normaalne surve võiks mingi 20-22 olla), pihustid lase üle vaadata, kui pihustid erinevate survetega avanevad on ka jama. Loomulikult võiksid üle vaadata ka õhu ja kütte filtri, äkki rott sisse ära surnud.

To Eix: Minu 2,4 td manuaal võtab keskmiselt 9 sajale ja seda 205/50/15 rehvidega. Kui naine sõitis siis sai keskmiseks 7,3 aga see oli siis ka suht öko sõit (200 km maanteed ja 50 km kruusa).

Postitatud

To Kruusmann, see on ikka palju, td normaalne on 6-7 sajale, raamat ei anna isegi manuaali ja automaadi vahel kütusekulu erinevusi.Sul on sedaan ka, mis on touringust paarsada kilo kergem ju. Mis siis kasu diisliga sõitmisest, kui võtab rohkem kütust kui bensukas, viimati sain oma 325ix keskmiseks ka 9L sajale.

Tüüblid on ka ammu kohal.

Postitatud

To Eix: See suur kütuse kulu minu auto puhul on tingitud kulunud kõrgsurvepumba jaoturpeast. Kui pihustushetk on näiteks esimeses silindris siis reaalselt pihustab kulunud pump mingi osa küttest ka teistesse silindritesse. Sellest tingituna ei saa esimene silinder soovitud küttekogust (pihustatakse teistesse silindritesse) ja autol ei ole ka normaalset kiirendust. Sellest ka tume suits peeglis. Sama jutt et saada soovitud kiirendust tuleb rohkem vajutada. Diisliga sõidan kuna ei osta seda tanklast.

Postitatud

Kui 324'l laba kohapeal põhjas hoida peaks mootor lõpuni puhtalt käima või hakkabki s*ttuma kui pöörded lõppu jõuavad?

Diislil iseenesest ju piirajat pole et nii tegema peaks :D

  • 5 kuud hiljem...
Postitatud

Kusagil sellest siin juba räägitud ka. Märke kui selliseid ei ole. Vänt fikseeritakse starteri all olevast avast. Nukal on ees otsas nelikant mille küljed risti plokikaanega ja pumba fikseerimiseks pumbarattas ava. Keeruline seletada kuid loodan et saad abi.

Postitatud

Täna avastasin et viimase silindri pihusti ümber mullitab diislit,ehk keegi sama asjaga kokku puutunud,?

pihusti ise ei loksunud,kuid kuda seda kinni keeratakse ?,pm kütte toru lahti ja pealt keerata,või peab selle pealmise osa ka ära võtma ?

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus