Jiffo Postitatud 18. oktoober 2011 Postitatud 18. oktoober 2011 mure-siis-siuke.et-võtab-linnas-ja-maanteel-keskmiselt-11-13l.100km kust.mida.vaadata.ja.kontrollida.musta.viskab.ainult.veits.siis.kui.kohapealt.põhjagaasiga.minema,minna. on.kuidagi.uimane.ka pidurid.peale.eii.jää. automaat.kast.on..käib.ilusti
illukas Postitatud 18. oktoober 2011 Postitatud 18. oktoober 2011 See on normaalne ju ~20 aastat vana mootori kohta. (Sul vist tühik ka ei tööta. )
eix22 Postitatud 19. oktoober 2011 Postitatud 19. oktoober 2011 Kust otsast see normaalne on? Minu turbodiisel võtab keskmiselt 8L sajale, mis on ka liiga palju ja ajab marru. Ilma turbota diisel peab ikka vähemaga hakkama saama, kui see minu 8L sajale. 20 aastat ikka niipalju ka ei mõju, et lampi lihtsalt kulumisest poole rohkem võtab, vastasel juhul see mootor ei töötaks ka.
Jiffo Postitatud 19. oktoober 2011 Autor Postitatud 19. oktoober 2011 tühik.eii.tööta.jh aga.mida.uurima.vaatama.seal.kapotiall. osad.pakkusid,et,kas,.kütusepumpa.reguleeritud.v.süüde.vale.! mai.tia.millest.alustada.ja.süüdet.ise.näppima.ei.tahaks.hakata.äkki.keegi.vaatab.tartus.üle.masina.
sass Postitatud 19. oktoober 2011 Postitatud 19. oktoober 2011 minu 324d manuaal maantekulu kuskil 5l ja linnas 7-8,midagi peab ikka tuksis olema kui diisel võtab samapalju kui m30 moto.
kruusmann Postitatud 20. oktoober 2011 Postitatud 20. oktoober 2011 Kõigepealt proovi mis juhtub kui pumbast kütet maha keerata, kontrolli märgid üle, mõõda silindrites kompressioon ära (kui moto kohviveski siis vajab rohkem kütet, et normaalselt edasi minna, normaalne surve võiks mingi 20-22 olla), pihustid lase üle vaadata, kui pihustid erinevate survetega avanevad on ka jama. Loomulikult võiksid üle vaadata ka õhu ja kütte filtri, äkki rott sisse ära surnud. To Eix: Minu 2,4 td manuaal võtab keskmiselt 9 sajale ja seda 205/50/15 rehvidega. Kui naine sõitis siis sai keskmiseks 7,3 aga see oli siis ka suht öko sõit (200 km maanteed ja 50 km kruusa).
eix22 Postitatud 21. oktoober 2011 Postitatud 21. oktoober 2011 To Kruusmann, see on ikka palju, td normaalne on 6-7 sajale, raamat ei anna isegi manuaali ja automaadi vahel kütusekulu erinevusi.Sul on sedaan ka, mis on touringust paarsada kilo kergem ju. Mis siis kasu diisliga sõitmisest, kui võtab rohkem kütust kui bensukas, viimati sain oma 325ix keskmiseks ka 9L sajale. Tüüblid on ka ammu kohal.
kruusmann Postitatud 21. oktoober 2011 Postitatud 21. oktoober 2011 To Eix: See suur kütuse kulu minu auto puhul on tingitud kulunud kõrgsurvepumba jaoturpeast. Kui pihustushetk on näiteks esimeses silindris siis reaalselt pihustab kulunud pump mingi osa küttest ka teistesse silindritesse. Sellest tingituna ei saa esimene silinder soovitud küttekogust (pihustatakse teistesse silindritesse) ja autol ei ole ka normaalset kiirendust. Sellest ka tume suits peeglis. Sama jutt et saada soovitud kiirendust tuleb rohkem vajutada. Diisliga sõidan kuna ei osta seda tanklast.
erxx Postitatud 23. oktoober 2011 Postitatud 23. oktoober 2011 Kui 324'l laba kohapeal põhjas hoida peaks mootor lõpuni puhtalt käima või hakkabki s*ttuma kui pöörded lõppu jõuavad? Diislil iseenesest ju piirajat pole et nii tegema peaks
eix22 Postitatud 23. oktoober 2011 Postitatud 23. oktoober 2011 Lõpuni käib puhtalt, minu oma vähemalt.
erxx Postitatud 23. oktoober 2011 Postitatud 23. oktoober 2011 siis teemaalgatajal ikka hammasrihmaga mingi kala, või siis pumbaga?
martvl Postitatud 24. märts 2012 Postitatud 24. märts 2012 kus tal need hammasrihma märgid asuvad 2.4 D ?
kruusmann Postitatud 25. märts 2012 Postitatud 25. märts 2012 Kusagil sellest siin juba räägitud ka. Märke kui selliseid ei ole. Vänt fikseeritakse starteri all olevast avast. Nukal on ees otsas nelikant mille küljed risti plokikaanega ja pumba fikseerimiseks pumbarattas ava. Keeruline seletada kuid loodan et saad abi.
martvl Postitatud 26. märts 2012 Postitatud 26. märts 2012 Täna avastasin et viimase silindri pihusti ümber mullitab diislit,ehk keegi sama asjaga kokku puutunud,? pihusti ise ei loksunud,kuid kuda seda kinni keeratakse ?,pm kütte toru lahti ja pealt keerata,või peab selle pealmise osa ka ära võtma ?
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse