Postitatud 18. oktoober 201113 a comment_30750 mure-siis-siuke.et-võtab-linnas-ja-maanteel-keskmiselt-11-13l.100km kust.mida.vaadata.ja.kontrollida.musta.viskab.ainult.veits.siis.kui.kohapealt.põhjagaasiga.minema,minna. on.kuidagi.uimane.ka pidurid.peale.eii.jää. automaat.kast.on..käib.ilusti
18. oktoober 201113 a comment_30756 See on normaalne ju ~20 aastat vana mootori kohta. (Sul vist tühik ka ei tööta. )
19. oktoober 201113 a comment_30770 Kust otsast see normaalne on? Minu turbodiisel võtab keskmiselt 8L sajale, mis on ka liiga palju ja ajab marru. Ilma turbota diisel peab ikka vähemaga hakkama saama, kui see minu 8L sajale. 20 aastat ikka niipalju ka ei mõju, et lampi lihtsalt kulumisest poole rohkem võtab, vastasel juhul see mootor ei töötaks ka.
19. oktoober 201113 a Autor comment_30788 tühik.eii.tööta.jh aga.mida.uurima.vaatama.seal.kapotiall. osad.pakkusid,et,kas,.kütusepumpa.reguleeritud.v.süüde.vale.! mai.tia.millest.alustada.ja.süüdet.ise.näppima.ei.tahaks.hakata.äkki.keegi.vaatab.tartus.üle.masina.
19. oktoober 201113 a comment_30814 minu 324d manuaal maantekulu kuskil 5l ja linnas 7-8,midagi peab ikka tuksis olema kui diisel võtab samapalju kui m30 moto.
20. oktoober 201113 a comment_30884 Kõigepealt proovi mis juhtub kui pumbast kütet maha keerata, kontrolli märgid üle, mõõda silindrites kompressioon ära (kui moto kohviveski siis vajab rohkem kütet, et normaalselt edasi minna, normaalne surve võiks mingi 20-22 olla), pihustid lase üle vaadata, kui pihustid erinevate survetega avanevad on ka jama. Loomulikult võiksid üle vaadata ka õhu ja kütte filtri, äkki rott sisse ära surnud. To Eix: Minu 2,4 td manuaal võtab keskmiselt 9 sajale ja seda 205/50/15 rehvidega. Kui naine sõitis siis sai keskmiseks 7,3 aga see oli siis ka suht öko sõit (200 km maanteed ja 50 km kruusa).
21. oktoober 201113 a comment_30900 To Kruusmann, see on ikka palju, td normaalne on 6-7 sajale, raamat ei anna isegi manuaali ja automaadi vahel kütusekulu erinevusi.Sul on sedaan ka, mis on touringust paarsada kilo kergem ju. Mis siis kasu diisliga sõitmisest, kui võtab rohkem kütust kui bensukas, viimati sain oma 325ix keskmiseks ka 9L sajale. Tüüblid on ka ammu kohal.
21. oktoober 201113 a comment_30920 To Eix: See suur kütuse kulu minu auto puhul on tingitud kulunud kõrgsurvepumba jaoturpeast. Kui pihustushetk on näiteks esimeses silindris siis reaalselt pihustab kulunud pump mingi osa küttest ka teistesse silindritesse. Sellest tingituna ei saa esimene silinder soovitud küttekogust (pihustatakse teistesse silindritesse) ja autol ei ole ka normaalset kiirendust. Sellest ka tume suits peeglis. Sama jutt et saada soovitud kiirendust tuleb rohkem vajutada. Diisliga sõidan kuna ei osta seda tanklast.
23. oktoober 201113 a comment_31056 Kui 324'l laba kohapeal põhjas hoida peaks mootor lõpuni puhtalt käima või hakkabki s*ttuma kui pöörded lõppu jõuavad? Diislil iseenesest ju piirajat pole et nii tegema peaks
23. oktoober 201113 a comment_31078 siis teemaalgatajal ikka hammasrihmaga mingi kala, või siis pumbaga?
25. märts 201212 a comment_39464 Kusagil sellest siin juba räägitud ka. Märke kui selliseid ei ole. Vänt fikseeritakse starteri all olevast avast. Nukal on ees otsas nelikant mille küljed risti plokikaanega ja pumba fikseerimiseks pumbarattas ava. Keeruline seletada kuid loodan et saad abi.
26. märts 201212 a comment_39515 Täna avastasin et viimase silindri pihusti ümber mullitab diislit,ehk keegi sama asjaga kokku puutunud,? pihusti ise ei loksunud,kuid kuda seda kinni keeratakse ?,pm kütte toru lahti ja pealt keerata,või peab selle pealmise osa ka ära võtma ?
mure-siis-siuke.et-võtab-linnas-ja-maanteel-keskmiselt-11-13l.100km
kust.mida.vaadata.ja.kontrollida.musta.viskab.ainult.veits.siis.kui.kohapealt.põhjagaasiga.minema,minna.
on.kuidagi.uimane.ka
pidurid.peale.eii.jää.
automaat.kast.on..käib.ilusti