• 0
GTA

Kui suureks saab M20B20 hülsi puurida?

Küsimus

Küsimus on lihtne, kas B20 plokki saaks panna B25 kolvid? Lahendaks kulunud hülsi mure ja saaks kasutada olemasolevaid kolbe. Hülsi mõõt on siis 80mm vs. 84mm. Netist otsides leiab infi seinast seina, osad väidavad et veesärk on teistsugune ja lugu riskantne ja samas leidsin teema kus pildid ja jutt juures ning asi tehtud :D Kas mõni kohalik meister on asjaga ehk kursis?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 6 vastust

  • 0

Hülsi paksus on mingi 5-6mm, seega kui 2 maha võtta, läheb vähem kui poole nõrgemaks sein :D

+4mm tundub kuidagi liiga palju. +2mm puuritakse küll ja kestavad b25 plokid.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Kopi-peist E30 zone wiki lehelt: 

Block

The M20 block is a cast iron design with six cylinders bored out to make the various engine capacities from 2.0 to 2.7 litres. The block can be identified by checking the number stamped on the intake side of the block, on a machined flat area just above the sump seal. Type number will start 20 ,25 or 27.

In design, all M20 engine blocks are the same. In practice, two blocks exist; the 80mm bore block which forms the heart of the 320i and 323i, and the 84mm bore block which makes the 325i and 325e. There is no reason why an 80mm block could not be bored out to 84mm.

Bear in mind that although the M20 engine was also fitted to the E34, engines from that car have the dipstick located in the sump. However, an aperture exists on the block, ready to be tapped, and the sump fitted to E30s bolts straight on to relocate the dipstick to its normal position if you wish. But an E34 sump will fit an E30.

 

 

Selle loogika järgi peaks otsima B20 või B23 ploki, millel korrosioon poleks veesärki hambaid löönud ning peaks hakkama saama. Keegi teab kedagi kellel selline teooria ära katsetatud on?

B25 ploki maksimum pidada olema 86,2mm aga noh, selle andme kindlus on ka nagu kogu internetis leiduv - ei pretendeeri absol. tõele.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Et siis 2.0 silindrisein peaks olema 4mm paksem kui 2.5 oma? Pole viitsinud kaheliitrise plokke uurida, aga raske uskuda, et see nii on. Kui nüüd 2mm sein jääb, siis teoreetiliselt võimalus kõvema paugutamisega seinal ajutiselt deformeeruda ja laseb rõhu mööda. Seega hõreduse probleemi see vist ei lahendaks.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Mul on üks B23 plokk üle (ka 80mm hülsiga)

Kuid ma ei saa aru selle ettevõtmise mõttekusest?!? Lihtsam on osta ju üks korralikult säilinud B25 plokk

Puurimise maksumus on umbes 200.- tuuris (arvatavasti isegi rohkem)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • -1

Ehk kellegil vedeleb b20 plokk mille võib pooleks lõigata?

Vaadates ka tootmis aspektis võiks olla selline lähenemine mõistlik kus  plokid on ühe valuga tehtud.

 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!


Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.


Logi kohe sisse