Täna juhtus minuga selline asi, et sain omanikuks. Nimelt siis oma elu neljas E30. Esimese ostsin täpselt 10a tagasi. Nüüd siis naasen juurte manu tagasi.
Ostsin ta Austraalia dollarite eest, seega võite aimata mis poolel sõidan ja kus on rool.
Varustust on nagu küll:
* Tomat
* A/C
* 4x el aken
* el luuk
* roolivõim
Muu nagu 2,0 E30-l ikka.
Masin on väga korraliku veermikuga ja täiesti stokk, peale helisüsteemi.
Isegi veljed on 14" valu. Uskumatult tihe võib üks korralik rull olla. Veel nii vana auto kohta. Salongis mitte ühtegi naginat...
Auto jääb stokiks, seega ega pikka jorutamist arenduste teemal ei tule.
Esipidurikettad vahetan ära, neil on vibra.
Istmed on veidi räbaldunud.
Läbisõit( peaks olema autentne) 330 000km
Helisüsteem 6 kõlariga ja tööriistad taga pagassis komplektsed.
Väga korralikud rehvid.
Põrkerauas on mõra.
Üks viga on mis häirib praegu.
Sõites on kuulda undamist, mis ei ole tingitud diffrist, ega kardaanist, vaid on seoses mootoripööretega. Mis teem asellega olla võib?
Või on see tõesti aut kasti eripära? Ei mäleta nagu et 325-l nii oli.
Uimane on ta küll, selle vastu ei saa. Alles siis kui pööre üle 4000 läheb ,hakkab liigutama ja häält teeb ka vähe, kuigi kahe toruga summuti on. Aga 5000 juures on ilus sound, kui summuti volume muutub valjemaks kui see undamine.
Gaasipedaal käib ka liiga raskelt ka kickdown töötab vaid päris "läbi põranda" vajutades. Peab regullima ja näppima neid veidi.
Aga miks ta käigu nii vara vahetab, sellest ma aru ei saa. Isegi põhjagaasiga ei saa üle 5500rpm?
Võibolla pean tellima ühe saksa onu käest kiibi, mis seda muudab....selle kohta on ülihäid kommentaare olnud. Niipalju siis stokiks jätmisest
Ja viimaks siis rooste.....
Sellel autol peaaegu polegi seda! Milline ilus põhi!
Ütleme nii, et Eestis sellise hinnaga seda autot ei saaks ja olin natuke halb ostja ja tingisin ka kõvasti.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tervitus rullirahvas!
Täna juhtus minuga selline asi, et sain omanikuks. Nimelt siis oma elu neljas E30. Esimese ostsin täpselt 10a tagasi. Nüüd siis naasen juurte manu tagasi.
Ostsin ta Austraalia dollarite eest, seega võite aimata mis poolel sõidan ja kus on rool.
Varustust on nagu küll:
* Tomat
* A/C
* 4x el aken
* el luuk
* roolivõim
Muu nagu 2,0 E30-l ikka.
Masin on väga korraliku veermikuga ja täiesti stokk, peale helisüsteemi.
Isegi veljed on 14" valu. Uskumatult tihe võib üks korralik rull olla. Veel nii vana auto kohta. Salongis mitte ühtegi naginat...
Auto jääb stokiks, seega ega pikka jorutamist arenduste teemal ei tule.
Esipidurikettad vahetan ära, neil on vibra.
Istmed on veidi räbaldunud.
Läbisõit( peaks olema autentne) 330 000km
Helisüsteem 6 kõlariga ja tööriistad taga pagassis komplektsed.
Väga korralikud rehvid.
Põrkerauas on mõra.
Üks viga on mis häirib praegu.
Sõites on kuulda undamist, mis ei ole tingitud diffrist, ega kardaanist, vaid on seoses mootoripööretega. Mis teem asellega olla võib?
Või on see tõesti aut kasti eripära? Ei mäleta nagu et 325-l nii oli.
Uimane on ta küll, selle vastu ei saa. Alles siis kui pööre üle 4000 läheb ,hakkab liigutama ja häält teeb ka vähe, kuigi kahe toruga summuti on. Aga 5000 juures on ilus sound, kui summuti volume muutub valjemaks kui see undamine.
Gaasipedaal käib ka liiga raskelt ka kickdown töötab vaid päris "läbi põranda" vajutades. Peab regullima ja näppima neid veidi.
Aga miks ta käigu nii vara vahetab, sellest ma aru ei saa. Isegi põhjagaasiga ei saa üle 5500rpm?
Võibolla pean tellima ühe saksa onu käest kiibi, mis seda muudab....selle kohta on ülihäid kommentaare olnud. Niipalju siis stokiks jätmisest
Ja viimaks siis rooste.....
Sellel autol peaaegu polegi seda! Milline ilus põhi!
Ütleme nii, et Eestis sellise hinnaga seda autot ei saaks ja olin natuke halb ostja ja tingisin ka kõvasti.
Lähiajal paremaid pilte ka.
http://imageshack.us/photo/my-images/84/dscn0642l.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/15/dscn06461.jpg/
Täna koju sõites oli selline nostalgia peal, et suunurgad olid ülespoole küll