Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

kasparius

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    19
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

0 meeldimist

Kasutajast kasparius

  • Tiitel
    Algaja
  1. kasparius

    Lobamokkade rubriik

    Eemal jah Eestist. AUS Pidi lihtne swap olema
  2. kasparius

    Lobamokkade rubriik

    Käisin eile 4 ukselist facelifti vaatamas. Sama värvi mis mul. Mootor oli 3,8 V6. Kastiks automaat th 700 Kui gaasi puudutasin oli suss ringi. Asfalt oli märg. Käike vahetas jõnksuga ja kiirendus oli mõnus. 300NM väänet. Sisu oli veidi räämas. Tundus veidi projektikas. Kohe ei hakanud otsustama, sest tahtsin veel paar autot see päev üle vaadata. õhtul kui helistasin kutile, et ok võtan ära- oli auto müüdud. Nüüd on ainult üks asi mõttes. conversion! 2,0 tagasi istudes oli pehmelt öeldes s**t.
  3. kasparius

    Meie kunagised E30-d

    Väga rets teema. Mu vanematel oli kunagi 1997-2000 aastal 325i pre-fl sedaan, hõbe, automaat, LSD-ga nr: 640AKB. Ega keegi tea sellest? Müüdi tagalaksuga maha. Mingi narkoärikas vuras sellega politseidel eest pidevalt. Oli politsei parklas, aga kuhu see edasi müüdi ei tea. Ise sain selle autoga esimesed E30 elamused. Sel ajal tundus masin tohutult nobe. ütleme ausalt, vahel pätsasin autot vanematelt. Teada ei saadud! Hea, et puusse ei ajanud.
  4. kasparius

    Esimesed soetatud E30-d ja vanus

    18a olin aastal 2001 ja 320i preface coupe tuli hoovi. Hind oli 14 000. Terve suvi sai selles autos veedetud. CD mängijas oli sel ajal Darude album. Kõige kõvem asi oli el katuseluuk. Väga nostaligiline. Müüsin mingitele noortele nolkidele, kes sellega aedu maha sõitsid jne. Ise olin ka ju noor, aga nemad olid vist ca 16 aastased. Koledasti lõpetas see auto oma veeremise. Siis kahe aasta jooksul sõitsin veel kolme erinevaga ja nüüd olen peale pikka aega taas 320 juures tagasi. Praegu 28a.
  5. kasparius

    K: 320 ECE versiooni vääne

    Netist lugedes selgub , et 320 ECE versioonil on ca 10NM vähem väänet kui tavalisel. Tegemist on 1989 aasta autoga. Kõigi eelduste kohalselt on tegemist ECE märgistuse taga katalüsaator mis natukene hinge koomale tõmbab. Kas tühipalja kati eemalduse/toru asendamisega saab need 10 peidusolevat Njuutonmeetrit lagedale( eeldades, et mootor on veel suutlik)? Või on aju ka teisiti sätitud? EDIT: Vahepeal niipalju targemaks saanud, et ECE ikkgai ilma katita versioon...väidetavalt kõrgema kompressiooniga...
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus