Hüppa postitusse

kasparius

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    20
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

Kasutaja kasparius saavutused

Õpipoiss

Õpipoiss (3/14)

  • Esimene nädal tehtud
  • Üks kuu hiljem
  • Üks aasta foorumis
  • Vestluste alustaja
  • Esimene postitus

Hiljutised märgid

0

Reputatsioon

  1. Kaks tutikat laagrit mida ei joudnudki oma autole kunagi installida. FAG 561948aez72 koodiga 2tk kokku 40 eur tel 5067508 Tallinn või post
  2. kasparius

    Lobamokkade rubriik

    Eemal jah Eestist. AUS Pidi lihtne swap olema
  3. kasparius

    Lobamokkade rubriik

    Käisin eile 4 ukselist facelifti vaatamas. Sama värvi mis mul. Mootor oli 3,8 V6. Kastiks automaat th 700 Kui gaasi puudutasin oli suss ringi. Asfalt oli märg. Käike vahetas jõnksuga ja kiirendus oli mõnus. 300NM väänet. Sisu oli veidi räämas. Tundus veidi projektikas. Kohe ei hakanud otsustama, sest tahtsin veel paar autot see päev üle vaadata. õhtul kui helistasin kutile, et ok võtan ära- oli auto müüdud. Nüüd on ainult üks asi mõttes. conversion! 2,0 tagasi istudes oli pehmelt öeldes s**t.
  4. Netist lugedes selgub , et 320 ECE versioonil on ca 10NM vähem väänet kui tavalisel. Tegemist on 1989 aasta autoga. Kõigi eelduste kohalselt on tegemist ECE märgistuse taga katalüsaator mis natukene hinge koomale tõmbab. Kas tühipalja kati eemalduse/toru asendamisega saab need 10 peidusolevat Njuutonmeetrit lagedale( eeldades, et mootor on veel suutlik)? Või on aju ka teisiti sätitud? EDIT: Vahepeal niipalju targemaks saanud, et ECE ikkgai ilma katita versioon...väidetavalt kõrgema kompressiooniga...
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus