Postitatud 12. oktoober 201113 a comment_32 küsimus järgmine kas keegi on proovinud kooslust 4 vedu touring ja mootoriks 2.4 TD. Kas jõuab vedada või on nõrk ja tõstab kütuse kulu lakke?
12. oktoober 201113 a comment_30 Ei oma selline kooslus mingisugust pointi. IX on täiesti teine auto, keegi pole teinud omale diisel ix touringut, eestis küll mitte.
12. oktoober 201113 a comment_20 Diisel X sedaan küll veeres mõne aja ringi Eestis, sõltub milleks vaja on autot aga täiesti tehtav ja väga jõuetu see kooslus ei tundunud just eeldusel, et mootor korras. See, et Eix pedantselt originaalsust taga ajab või, et tal see asi värises igast otsast ei tähenda, et teise jaoks see ideaalseks sõiduriistaks ei kujune.
12. oktoober 201113 a comment_18 Sorry Tiit, ma omasin seda, sina mitte, ära targuta. Point puudub igati. alustame kütusekulust ja lõpetame selle teostamise keerukusega!
12. oktoober 201113 a comment_17 Aga kui kõik keeruline on ja mitte mingit pointi pole asjal, siis võiksime ju kõik siiamaani odadega mammuteid püüda Elu tuleb huvitavaks teha ja katsetada..
12. oktoober 201113 a comment_15 Minul oli selline aparaat katsetamises, sellepärast räägingi. Originaalsus ei puutu absoluutselt asjasse. sedaanina võttis selline pill 10l sajale, praegu originaalina võtab samapalju ja isegi vähem. ütleme nii et kütusekulu on samasse auku, minek pisut kehvem, vibratsioon, diisli lebra, talvised käivitusprobleemid. Lisaks sellise kombinatsiooni tegemine nõuab kahte autot 324td ja ix, mis on juba üsna suurte hindadega. Selle kombinatsiooni teostamisega saaks hakkama ainult pädev inimene, kes on asjas sees ja tunneb mõlemaid masinaid/mootoreid läbi ja lõhki, tavalised remonditöökojad sellega kindlasti toime ei tuleks. Teema algatajalt küsiks, et milleks ta sellist masinat tahab, kas lootes väiksemat kütusekulu või on diisel lihtsast kättesaadav, meeldib võimas diisli müra jne.. Teised poisid unustage siinkohal minu originaalsuse teema ja tulge reaalsusesse.
12. oktoober 201113 a Autor comment_14 to: eix22 Mis seal see kõige keerulisem osa on, kas bensuka ja diisli mootori plokid nii erinevad et ei anna kokku panna. Kunagi ammu sai ford escorti 5se käima kasti sisu, opeli 4 käigulise kesta ka ümber paigutatud (kuid loomulikult teist korda seda tööd küll ette ei võtaks)
12. oktoober 201113 a Autor comment_11 Minul oli selline aparaat katsetamises, sellepärast räägingi. Originaalsus ei puutu absoluutselt asjasse. sedaanina võttis selline pill 10l sajale, praegu originaalina võtab samapalju ja isegi vähem. ütleme nii et kütusekulu on samasse auku, minek pisut kehvem, vibratsioon, diisli lebra, talvised käivitusprobleemid. Lisaks sellise kombinatsiooni tegemine nõuab kahte autot 324td ja ix, mis on juba üsna suurte hindadega. Selle kombinatsiooni teostamisega saaks hakkama ainult pädev inimene, kes on asjas sees ja tunneb mõlemaid masinaid/mootoreid läbi ja lõhki, tavalised remonditöökojad sellega kindlasti toime ei tuleks. Teema algatajalt küsiks, et milleks ta sellist masinat tahab, kas lootes väiksemat kütusekulu või on diisel lihtsast kättesaadav, meeldib võimas diisli müra jne.. Teised poisid unustage siinkohal minu originaalsuse teema ja tulge reaalsusesse. Kütust mul jagub aga ilmselt hinnad ei sobiks. Kuna ma maal elan siis kasutus ala oleks olnud talvel palju lund, sügisel ja kevadel pori. Olen talunik eks see peaks ütlema nii mõndagi.
12. oktoober 201113 a comment_3 Eix, milleks selle swapi jaoks kahte autot vaja on? Kõige õigem oleks sul võibolla rääkida selle ümberehituse teinud isikuga kui sul plaan tõsine. Esimene auto mis oleks diisel ja nelivedu, mis meenub, oleks Audi A6 aga nende hinnad on 4000€ kandis. vibratsioon, diisli lebra, talvised käivitusprobleemid Miks sa selle mootori siis oma teise auto peale tõstsid kui ta nii paha on?
12. oktoober 201113 a comment_30366 Teisele autole tõstsin lootuses tava kerel vähem probleeme ja väiksemat kütusekulu.Mis me üldse sellest arutame, kuhu mina selle mootori panin jne, jutt käib diisli ja ix võrdlusest, ix on ixina ikka parem, kui diislina. Kahte autot vaja juppide tõttu, Kunol oli ka 2 autot, kui õigesti mäletad. Asi ei ole erinevuses ainult plokkidel, vaid teadmises, mida teed ja teha vaja. Ix plokk erinev ka tavalisest 325 plokist.Kui on tõsine huvi, võin rääkida mida vaja ja kuidas vaja.
12. oktoober 201113 a comment_30369 Reaalselt oli diiselautolt vaja ainult mootorit ja selle kola, ülejäänud rämpsu müüs ta maha, kütusetorud tuleb nagunii uued vedada, kastid ja difrid jäävad ix omad.
12. oktoober 201113 a Autor comment_30384 No selge ärge siis omavahel tülli minge, minu pärast võib teema lukku panna. Kui kütuse kulu üks ja see sama bensukaga siis ka ilmselt ehitamis pointi pole, tanklas hinnad enam vähem võrdsed.
12. oktoober 201113 a comment_30385 Minul tuleb kütusekulu samasse auku, kui hullamiseks läheb, siis kindlasti diisel ökom.
küsimus järgmine kas keegi on proovinud kooslust 4 vedu touring ja mootoriks 2.4 TD. Kas jõuab vedada või on nõrk ja tõstab kütuse kulu lakke?