Hüppa postitusse
Postitatud
comment_27224

Autost:

välimus:

M-tech 2 spoilerid - Mingid USA stiilis aretis juurde tehtud

Seest:

E21 alpine sportistmed

Sportrool

Traksid

Tume lagi

Kaardilugemis valgustus peeglil

veermik:

E36 roolilatt võimendiga.

Koni sport amordid

B&R Vedrud

Uued puksid ja laagrid.

Strutid ees ja taga.

Mootor:

M20B25 - 125kw

Torukollektor

Elektriventikas

3.5 radikas

Tugevamad klapi vedrud

uued klapi puksid

koonusfilter

uus sumbuti jooks

3.91 plokkdiffer.

Mis tehtud:

*Alarm kahepoolse sidega

*LC-1 Wideband Lambda

*Makk autos

*Uued tuled ees

*Castrol EDGE SPORT 10W-60

*Vahetatud väljalaske kollektori tihendid

*Megasquirt I v.3 - Wasted spark + muud huvitavat 21.04.08

*Suuremad pihustid m50b25 mootorilt - 26.04.08

*Ate powerdisk pidurikettad ette 29.04.08

*Ferodo DS2500 piduriklotsid ette 29.04.08

*2kg tulekustuti ja tõkiskingad 29.04.08

*Denso Iridium Power IW16 küünlad 02.05.08

Keisei IC 005 Intercooler 25.07.08

Ferodo premier klotsid taha 01.08.08

Uued kettad taha 01.08.08

Aerocatch kapoti lukustid 17.08.08

Fiiber kapott by Tarmo- 7,2 kg 17.08.08

Spal ventilaator jahutamiseks 17.08.08

Alumiineum mootoripadjad 3.05.09

Shortsifter + uued puksid 22.06.09

Sach ***618 korv 22.06.09

KEP 6-labaga Siduriketas 22.06.09

Survelaager 22.06.09

Hooratta kergendamine, lihv ja balanseerimine 16.06.09

Varsti tulemas - ostetud, aga külge panemata:

Karterikaitse - on seda lisaraskust sinna ette vaja..hmm?!

Bosch 42lb 440cc "Green top" pihustid

Bosch 044 Kütusepump

Greddy BOV

Mustast metallist toru ja põlvi kollektori tarbeks

Tial 44mm Wastegate

Holset HX-35

img9476md6.jpg

img9371yd8.jpg

  • Vastuseid 119
  • Vaatamisi 27,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Lihtsalt infoks, et auto veel täitsa elus, vahepeal sai turvapuuri ja uue südame - S54-ja.      

  • Hetkel ei ole midagi märkimisväärset, alles 1:32.2. Eelmine sügis sain nii kaugele, et võis katsetama minna rajale. See kevad sai ka korra käidud, aga pärast kolmandat ringi lõpetas käigukast töö. Nüü

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_27217
Esmapilgul vaatasin et M-Tech II aga lähemal uurimisel hakkas silma et stanged tiba teised. Aga ilus on küll. Eks siis peab rohkemat juttu ootama jääma... :)

Tegelt peaks m-tech2 olema. Lagi kah must ja peeglil valgustused.

comment_27211

Noh see kirjeldus on juba päris huvitav. Kas nuka kohta ka mingeid kraade on teada? Aga kui sa mootorit ümber ei plaani ehitada ja hetkel liigub auto hästi, segu on igas vahemikus norm siis unusta see progetav aju ära - vaevalt et see midagi paremaks teeb.

Et selles selgust saada võid näiteks käia autoga Zolotarjovi juures dünos. Ta mõõdab nii võimsuse kui ka kontrollib segu erinevatel pööretel.

  • Autor
comment_27210
Noh see kirjeldus on juba päris huvitav. Kas nuka kohta ka mingeid kraade on teada? Aga kui sa mootorit ümber ei plaani ehitada ja hetkel liigub auto hästi, segu on igas vahemikus norm siis unusta see progetav aju ära - vaevalt et see midagi paremaks teeb.

Et selles selgust saada võid näiteks käia autoga Zolotarjovi juures dünos. Ta mõõdab nii võimsuse kui ka kontrollib segu erinevatel pööretel.

Aju projekt pigem enda elu huvitavaks tegemiseks ja tekkis võimalus see ilma tollimaksuta saada:)

Nuka kohta ei tea midagi ilmselt bmw originaal aga suuremalt mootorilt(Midagi väga sportliku pole, sest pöörded on tühikäigul üsna madalal ja ilma puterdamata).

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vaovzk3avyxg

see siis see 1700 eurone, kes öösel alt ära hüppas :@

  • Autor
comment_27181

ÜV tekkisid heitgaasidega probleemid. Segu liiga rikas. Ilmselt see CHIP seal ei vasta mootorile. ÜV mees imestas, et kütusekulu isegi nii väike (saksast siia tulles mingi 8-9). Tunda on ka kus alles 4000 pöörde peal tuleb jõud enne seda aeglasem, ilmselt siis hakkab segu rohkem paika pidama.

Pidurid ja puksid ja veermik väga heas korras. Pidurite erinevused 0-1%.

Aga üks küsimus: Kust uusi tulesid ette saada?

Ah jaa, alarm sai kah peale pandud kahepoolse sidega ja kesklukuga.

Ning bensiininäidik kah korda tehtud.

ÜV puudumise tõttu kahjuks rapla kah ei saanud, kus oleks tahtnud esimest korda elus slikki proovida :) Selle asemel tuli ÜV tegeleda, mis nüüdseks korras.

Üks küsimus veel, et kuidas suhtuvad nookurid nn. chipi 7300 peal asuvasse piirajasse? Ise üle 6500 pöörde laskmist väldin, et mootor vähekene kestaks.

Kuna klapivedrud on tugevamad, siis peab nookur suruma tugevamini, et klappe alla saada? See tähendab, et võib veel kergemini töölepingu lõpetada kui originaal vedrudega? Samas originaal vedrudega ei jõuaks klapid kolbidel eest ära?

comment_27180

Silwer minuteada sõidab ka originaal nookuriga(eelmise nuka puhul sõitis vähemalt). Klapi vedru on tähtis, et klapp kolvi eest ära jõuab sest kui kolb teda müksab siis on nookur katki. Kahtlen, et nookuriga muidu midagi juhtub. Ja kui sakslane juba nii tõsiselt asja ette on võtnud siis usun, et ta on nende asjadega arvestanud.

Eks vast jah igapäev ei tasu sinna 7000 taha neid pöörded lennutada, aga raja päevadel võib ikka auto võimeid proovida

comment_27179

Pigem lendavad need nookurid ilma jäigemate klapivedrudeta puruks.

Jäigem vedru hoiab vedrutaldrikut kõvemini vastu nukka, et ei tekiks nuka lööki vastu vedrutaldrikut

(nõrga vedruga võib vedrutaldrik puruneda, korduvalt teiste mootorite peal tunda saanud mõned tuttavad).

Samas liigutab ta ka klappe kiiremini kolvil eest ära.

  • Autor
comment_27174
Kena auto on küll, sai seda isega täna Tipi parklas veidi piilutud. Ainuke asi, mis ma teeks, oleks see, et selle ///M märgi kaotaks tagant ära. Aga see oli kõigest minu arvamus. :respect:

See krt kinni liimitud :respect:

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.