Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
nael

BMW 325i 1990 - nael

Soovitatud postitused

nael

Autost:

välimus:

M-tech 2 spoilerid - Mingid USA stiilis aretis juurde tehtud

Seest:

E21 alpine sportistmed

Sportrool

Traksid

Tume lagi

Kaardilugemis valgustus peeglil

veermik:

E36 roolilatt võimendiga.

Koni sport amordid

B&R Vedrud

Uued puksid ja laagrid.

Strutid ees ja taga.

Mootor:

M20B25 - 125kw

Torukollektor

Elektriventikas

3.5 radikas

Tugevamad klapi vedrud

uued klapi puksid

koonusfilter

uus sumbuti jooks

3.91 plokkdiffer.

Mis tehtud:

*Alarm kahepoolse sidega

*LC-1 Wideband Lambda

*Makk autos

*Uued tuled ees

*Castrol EDGE SPORT 10W-60

*Vahetatud väljalaske kollektori tihendid

*Megasquirt I v.3 - Wasted spark + muud huvitavat 21.04.08

*Suuremad pihustid m50b25 mootorilt - 26.04.08

*Ate powerdisk pidurikettad ette 29.04.08

*Ferodo DS2500 piduriklotsid ette 29.04.08

*2kg tulekustuti ja tõkiskingad 29.04.08

*Denso Iridium Power IW16 küünlad 02.05.08

Keisei IC 005 Intercooler 25.07.08

Ferodo premier klotsid taha 01.08.08

Uued kettad taha 01.08.08

Aerocatch kapoti lukustid 17.08.08

Fiiber kapott by Tarmo- 7,2 kg 17.08.08

Spal ventilaator jahutamiseks 17.08.08

Alumiineum mootoripadjad 3.05.09

Shortsifter + uued puksid 22.06.09

Sach ***618 korv 22.06.09

KEP 6-labaga Siduriketas 22.06.09

Survelaager 22.06.09

Hooratta kergendamine, lihv ja balanseerimine 16.06.09

Varsti tulemas - ostetud, aga külge panemata:

Karterikaitse - on seda lisaraskust sinna ette vaja..hmm?!

Bosch 42lb 440cc "Green top" pihustid

Bosch 044 Kütusepump

Greddy BOV

Mustast metallist toru ja põlvi kollektori tarbeks

Tial 44mm Wastegate

Holset HX-35

img9476md6.jpg

img9371yd8.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Silwer

Esmapilgul vaatasin et M-Tech II aga lähemal uurimisel hakkas silma et stanged tiba teised. Aga ilus on küll. Eks siis peab rohkemat juttu ootama jääma... :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
crisp

kena ja toon on puhas - mitte nagu need teised siin... :respect:

ei tegelt valged e30'ned mulle juba kaua kaua meeldinud.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
nael
Esmapilgul vaatasin et M-Tech II aga lähemal uurimisel hakkas silma et stanged tiba teised. Aga ilus on küll. Eks siis peab rohkemat juttu ootama jääma... :)

Tegelt peaks m-tech2 olema. Lagi kah must ja peeglil valgustused.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
-elav-

Igat kobe kone jh. 8) Endale ka alati valge e30 ikka lemmikum olnud. :twisted: Rohkem juttu ja pilte ei teeks jh paha :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Silwer

Noh see kirjeldus on juba päris huvitav. Kas nuka kohta ka mingeid kraade on teada? Aga kui sa mootorit ümber ei plaani ehitada ja hetkel liigub auto hästi, segu on igas vahemikus norm siis unusta see progetav aju ära - vaevalt et see midagi paremaks teeb.

Et selles selgust saada võid näiteks käia autoga Zolotarjovi juures dünos. Ta mõõdab nii võimsuse kui ka kontrollib segu erinevatel pööretel.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
nael
Noh see kirjeldus on juba päris huvitav. Kas nuka kohta ka mingeid kraade on teada? Aga kui sa mootorit ümber ei plaani ehitada ja hetkel liigub auto hästi, segu on igas vahemikus norm siis unusta see progetav aju ära - vaevalt et see midagi paremaks teeb.

Et selles selgust saada võid näiteks käia autoga Zolotarjovi juures dünos. Ta mõõdab nii võimsuse kui ka kontrollib segu erinevatel pööretel.

Aju projekt pigem enda elu huvitavaks tegemiseks ja tekkis võimalus see ilma tollimaksuta saada:)

Nuka kohta ei tea midagi ilmselt bmw originaal aga suuremalt mootorilt(Midagi väga sportliku pole, sest pöörded on tühikäigul üsna madalal ja ilma puterdamata).

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vaovzk3avyxg

see siis see 1700 eurone, kes öösel alt ära hüppas :@

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
kert6
Igat kobe kone jh. 8) Endale ka alati valge e30 ikka lemmikum olnud. :twisted: Rohkem juttu ja pilte ei teeks jh paha :)

+1 :respect:

hea ,et seda 1700.-st ei saanud. musti m-tech-e on juba küll.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
M-Tech

Hella pole minu teada E30-nele smoke tagatulesid teinud.

Kas on ise lakitud või mingi muu firma toode.

Lihtsalt väike teemaarendus, kuna otsin endale ka teisi tagatulesid.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Jaxa13
Hella pole minu teada E30-nele smoke tagatulesid teinud.

Kas on ise lakitud või mingi muu firma toode.

Lihtsalt väike teemaarendus, kuna otsin endale ka teisi tagatulesid.

mul samad tuled, aga tootjat polegi vaatanud.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
M-Tech
lakitud need küll imo pole, saksas selliste asjadega ei tegeleta eriti :respect:

Tegeletakse ja oi kuidas veel tegeletakse :wink:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Jux

jah seal lakivad autokummimustri jälje ka sul tagutule peale, teevad palju ägedamaidgi asju kui Hella Black

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
nael

ÜV tekkisid heitgaasidega probleemid. Segu liiga rikas. Ilmselt see CHIP seal ei vasta mootorile. ÜV mees imestas, et kütusekulu isegi nii väike (saksast siia tulles mingi 8-9). Tunda on ka kus alles 4000 pöörde peal tuleb jõud enne seda aeglasem, ilmselt siis hakkab segu rohkem paika pidama.

Pidurid ja puksid ja veermik väga heas korras. Pidurite erinevused 0-1%.

Aga üks küsimus: Kust uusi tulesid ette saada?

Ah jaa, alarm sai kah peale pandud kahepoolse sidega ja kesklukuga.

Ning bensiininäidik kah korda tehtud.

ÜV puudumise tõttu kahjuks rapla kah ei saanud, kus oleks tahtnud esimest korda elus slikki proovida :) Selle asemel tuli ÜV tegeleda, mis nüüdseks korras.

Üks küsimus veel, et kuidas suhtuvad nookurid nn. chipi 7300 peal asuvasse piirajasse? Ise üle 6500 pöörde laskmist väldin, et mootor vähekene kestaks.

Kuna klapivedrud on tugevamad, siis peab nookur suruma tugevamini, et klappe alla saada? See tähendab, et võib veel kergemini töölepingu lõpetada kui originaal vedrudega? Samas originaal vedrudega ei jõuaks klapid kolbidel eest ära?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
crisp

Silwer minuteada sõidab ka originaal nookuriga(eelmise nuka puhul sõitis vähemalt). Klapi vedru on tähtis, et klapp kolvi eest ära jõuab sest kui kolb teda müksab siis on nookur katki. Kahtlen, et nookuriga muidu midagi juhtub. Ja kui sakslane juba nii tõsiselt asja ette on võtnud siis usun, et ta on nende asjadega arvestanud.

Eks vast jah igapäev ei tasu sinna 7000 taha neid pöörded lennutada, aga raja päevadel võib ikka auto võimeid proovida

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
M-Tech

Pigem lendavad need nookurid ilma jäigemate klapivedrudeta puruks.

Jäigem vedru hoiab vedrutaldrikut kõvemini vastu nukka, et ei tekiks nuka lööki vastu vedrutaldrikut

(nõrga vedruga võib vedrutaldrik puruneda, korduvalt teiste mootorite peal tunda saanud mõned tuttavad).

Samas liigutab ta ka klappe kiiremini kolvil eest ära.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse


×

Oluline teave

See veebileht kasutab küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Kasutustingimused & Privaatsus .