Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

domain

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    64
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    1

domain võitis päeva viimati 24. september 2012

domain sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

1 meeldimist

Kasutajast domain

  • Tiitel
    Bemarivend

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. domain

    M: Ronal [MÜÜDUD]

    Müüdud.
  2. domain

    M/V 16 4x100

    Palju rehvide mustrijääk on?
  3. domain

    M/V 16 4x100

    Samad küsimused velgede kohta..?
  4. domain

    O: Facelift m20 jahutussüsteemi voolikuid ja paisupaaki

    asjad olemas, LUKKU.
  5. domain

    O: Facelift m20 jahutussüsteemi voolikuid ja paisupaaki

    mul on pre facelifti kola endal olemas, vaja olekski just paaki mis on pildil. ehk siis facelifti oma.
  6. esimeselt pildilt oleks siis vaja vidinaid numbritega 13, 4, 11, 7, 8 ja siis paisupaaki. Teiselt pildilt oleks vaja antud kronsteini.
  7. domain

    BMW 325ixt '85 - domain

    Lihtsam siis Mihkli viimane jutt sr foorumist siia koppida Vahe võrreldes eelmiste piltidega on järgnev: * VEMS-i juhtmestik 80% valmis * Mootori muu juhtmestik 90% valmis Tegelikult on nüüdseks tehtud ka turbo õlitus ja õli äravool ning installitud Walbro High Pressure kütusepump. Mootori õlirõhk on ka üles aetud ning sealt osast kõik ilusti toimis. Teha veel jäänud: * Coilpack installida koos küünlajuhtmetega * Downpipe + summuti * Jahutussüsteem * Kütusepumba juhtmestik * VEMS-i salongi osa juhtmestik * Cooleri alumised kronsad * Kere komplekteerimine
  8. domain

    BMW 325ixt '85 - domain

    Downpipe kah kokku punktitud.
  9. domain

    BMW 325ixt '85 - domain

    Vahepeal siis niipalju nokitsetud et: Sidur ja uus töösilinder küljes. Vahekast, käikar ja esidiffer all + uued õlid sees. Sai ka cooleritorustikuga algust tehtud ja segusiibrit moditud et boostiga jupid küljest ei lendaks. Muidugi sai ka kõik kastide ja diffri simmerid ja muu pudipadi vahetatud uute vastu. Ega kõike ei meenugi siin hetkel. Ahjaa shortshifter sai kah tehtud ja kõik hoovastiku puksid asendatud custom kapron puksidega ning samuti geneka puksid.
  10. domain

    BMW 325ixt '85 - domain

    Hooratas sai pressure testi järgi treitud ja kergendatud 8.49kg pealt 6.01kg Auto ca aasta seisis mul maal ja sai linna tagasi toodud garaasi Lõpuks sai ka kone vahele visatud
  11. domain

    O: m-tech 1 tagatiiva

    kui kellegil pakkuda siis ps.
  12. domain

    E30 IX/IXA Touringute tootmisarvud

    sest jah mul on 85 aasta ix kupee
  13. domain

    E30 IX/IXA Touringute tootmisarvud

    Aga kuhu ntx 85a toodetud ix-id jäid?
  14. domain

    BMW 325ixt '85 - domain

    Pole siia pikka aega miskit kirjutanud, ja asjad on tõesti tigukäigul liikunud. Aga vahepeal on siis tehtud antud asjad. Auto sai lohistatud Renaldo garaasi et üks äramurdunud mootoripadja polt väljasaada, ixil ju alumiiniumist sillatala ja kokkuvõttes oli see ikka nii mädanend sinna sisse et tuli välja puurida ja üle keermestada auk. Siis üks pildikene ühes tükis blokist kah Kolle sai kah ümber tehtud (uus paks flants) ja igetepidi seest siledamaks freesitud. Välja ei näe just kõige esinduslikum. Ja mootoripadjad sai valmis nokitsetud. õhufilter AEM õlivaba ja pestav siis. Kauaoodatud SRE korv kah siis käes.
  15. domain

    BMW 325ixt '85 - domain

    pidurid kah toimima pandud aga tee või tina aga seal oli 2 auku!
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus